جاباما
۵۵۷۳۹۵
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

راه اندازی کانون تفکر آب در یزد

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت تدوین و تهیه سند آمایش سرزمینی در راستای توسعه بیش از پیش استان، گفت: کانون تفکر آب با هدف بررسی راهکارهای تأمین آب مورد نیاز استان حول ۱۲ محور در دانشگاه یزد راه‌اندازی شده است.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت تدوین و تهیه سند آمایش سرزمینی در راستای توسعه بیش از پیش استان، گفت: کانون تفکر آب با هدف بررسی راهکارهای تأمین آب مورد نیاز استان حول ۱۲ محور در دانشگاه یزد راه‌اندازی شده است.

سیدابوالفضل موسوی‌بیوکی در نشست خبری که با هدف اعلام گزارش عملکرد یک ساله مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با بیان این که سال ۹۵ یکی از شلوغ ترین سالهای مجلس شورای اسلامی بوده است، اظهار کرد: تصویب برنامه ششم توسعه از جمله مهمترین برنامه‌های در دستور کار مجلس بوده که با ۱۳۰ بند مورد تصویب مجلس قرار گرفته است.

وی افزود: زمانی که برنامه ها وارد مجلس می شوند مجلس به صورت سه شیفت فعالیت داشته و تمام مرخصی‌ها لغو می‌شوند.

موسوی با بیان این که برنامه ششم توسعه از ابتدای سال ۹۶ در دستور کار دولت قرار گرفته است، گفت: می توان گفت که در حال حاضر دولت دارای برنامه توسعه است و تمام برنامه‌های خود را بر اساس برنامه ششم توسعه تدوین می‌کند. استاندار و دیگر مسئولان استانی باید کسانی باشند که بتوانند برنامه‌های ششم توسعه را به خوبی اجرایی کنند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این دوره نمایندگان برگزاری جلسات مجمع نمایندگان استان یزد به صورت منظم و منسجم انجام شده است. برگزاری ۱۴ جلسه منظم مجمع نمایندگان استان از جمله اقدامات انجام شده در راستای برقراری ارتباط قوی بین نمایندگان با مدیران استان است. پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور به استان یزد از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار مجمع نمایندگان استان یزد است.

موسوی بیوکی، دعوت برای حضور بیشتر وزیران به استان یزد را یکی از اقدامات در دستور کار مجمع نمایندگان در سال جاری دانست و بیان کرد: ما معتقدیم هر چقدر حضور وزرای مختلف در استان بیشتر باشد روند رفع مشکلات و حل مسائل استان بیشتر و با انسجام بهتری انجام می‌شود.

این مقام مسئول، تلاش برای ایجاد اشتغال پایدار در حوزه‌های مختلف و ارتقای ظرفیت‌های گردگشری استان یزد را از جمله برنامه‌های در دستور کار نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی دانست و بیان کرد: تدوین برنامه‌های مختلف در راستای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به گردشگران و همچنین مدیریت صحیح حضور گردشگران ضروری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که انسجام درون استانی از دیگر ضرورت‌های اجرایی استان یزد عنوان کرد و افزود: رفع مشکل آب استان یکی از مهمترین اولویت‌های اجرایی استان است که با جذب مشارکت عمومی انجام می‌شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این که تدوین طرح آمایش استان یکی از برنامه‌های اجرا شده و در دستور کار مجمع نمایندگان یزد قرار گرفته است، گفت: تهیه طرح آمایش نقش مهمی در تدوین برنامه‌های اجرایی و کاربردی استان و کشور ایفا می ‎کند.

رییس مجمع نمانیدگان استان یزد مردم، روحانیون، مدیران استانی و نمایندگان را چهار عنصر موثر در تأمین آب مورد نیاز این استان دانست و بیان کرد: کانون تفکر آب با هدف بررسی راهکارهای تأمین آب مورد نیاز استان حول ۱۲ محور در دانشگاه یزد راه‌اندازی شده است.

این مقام مسئول با بیان این که برنامه‌ای عمل کردن اولویت اجرایی نمایندگان استان است، اظهار کرد: اجرایی کردن برنامه ششم توسعه، توجیه بودن کامل سند آمایش استانی از جمله ویژگی‌های مسئولان اجرایی استان و استاندار است.

موسوی بیوکی در ادامه با بیان این‌که تمام شاخص‌های شهر هوشمند در شهر یزد مشخص شده است، خاطرنشان کرد: تحقق شهر هوشمند یکی از مهمترین رسالت‌های مدیریت شهری و اعضای شورای شهر است.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی مشخص کردن برنامه توسعه‌ای استان را یکی از اولویت‌های اجرایی دانست و بیان کرد: هماهنگ کردن مسئولان اجرایی و مدیریتی استان با برنامه توسعه‌ای از جمله اقدامات انجام شده در مجمع نمایندگان یزد است.

وی در مورد انتقادات موجود مبنی بر عدم عدالت در تقسیم حوزه‌های انتخابیه استان یزد، افزود: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در مجلس شورای اسلامی، تلاش می کنیم در انتخابات بعدی مجلس شورای اسلامی یک نماینده به استان یزد اضافه شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فکرکردن نداره که اب دریارابااستان کرمان وهرمزگان شیرین کنیدودست ازسرچارمحال بختیاری برداریدازتشنگی مردیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج