۵۵۷۵۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

افشاگر آمریکایی: بیشتر افشاگری می کنم

ادوارد اسنودن مسئول اصلی افشای برنامه های جاسوسی دولت آمریکا در اینترنت تهدید کرد جزییات بیشتری از جاسوسی های دولت آمریکا از اطلاعات شخصی شهروندان در اینترنت افشا کند.

واحد مرکزی خبر: ادوارد اسنودن مسئول اصلی افشای برنامه های جاسوسی دولت آمریکا در اینترنت تهدید کرد جزییات بیشتری از جاسوسی های دولت آمریکا از اطلاعات شخصی شهروندان در اینترنت افشا کند.

اسنودن، روز دوشنبه ضمن رد اتهام جاسوسی که برضد وی مطرح شده است، قول داد افشاگریهای جدیدی درباره « دسترسی آزاد» سرویسهای امنیتی آمریکا به اطلاعات شخصی در شبکه اینترنت انجام دهد.

اسنودن بیست و نه ساله که از بیستم ماه مه به هنگ کنگ فرار کرده است، تاکید کرد بر خلاف ادعاهای منتشر شده، وی به هیچ وجه برای چین جاسوسی نمی کند.

وی تصریح کرد:« این اتهام، حمله ای است که از قبل برایم قابل پیش بینی بود و من پیش از افشاگری، چنین وضعیتی را پیش بینی کرده بودم. »

اسنودن که در گذشته مشاور آژانس امنیت ملی آمریکا بوده است، این مطالب را در گفتگوی مستقیم با کاربران اینترنتی در سایت روزنامه انگلیسی گاردین اعلام کرد.

اسنودن تاکید کرد:« اگر من جاسوس چین هستم پس چرا به طور مستقیم به پکن فرار نکردم؟»

دیک چنی، معاون پیشین رئیس جمهور آمریکا، در مصاحبه ای که روز یکشنبه در شبکه فاکس نیوز پخش شد، تاکید کرد فرار اسنودن به چین تردیدهایی جدی در وی ایجاد کرده است. اما دولت چین نیز ادعاهای مطرح شده را مبنی بر جاسوسی اسنودن برای پکن، به شدت رد کرده است.

اسنودن روز دوشنبه تاکید کرد:« دولت آمریکا به هیچ وجه نمی تواند با زندانی کردن یا کشتن من این ماجرا را خاموش کند. حقیقت به راه افتاده است و نمی توان آن را از حرکت بازداشت.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج