جاباما
۵۵۷۷۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رویانیان و قانون بقای سرپرستی شیرینی

پس از کش و قوس های فراوان، دیروز تکلیف سرپرست پرسپولیس مشخص شد و سعید شیرینی توانست پست سال گذشته اش را حفظ کند.

رویانیان و قانون بقای سرپرستی شیرینی

روزنامه تماشا: پس از کش و قوس های فراوان، دیروز تکلیف سرپرست پرسپولیس مشخص شد و سعید شیرینی توانست پست سال گذشته اش را حفظ کند. شیرنی که بعد از اتفاقات فصل گذشته، ناآشنایی با فوتبال، درگیری با بعضی بازیکنان و در نهایت ماجرای خداحافظی مهدوی کیا و کریمی زیر فشار انتقادات قرار داشت با حمایت رویانیان احتمالا یک فصل دیگر سرپرست سرخپوشان خواهد بود.

بعد از اینکه محمد پنجعلی گفت به عنوان سرپرست پرسپولیس انتخاب شده و شیرینی هم حاضر نبود جایگاه سال گذشته اش را از دست بدهد، دیروز سایت رسمی پرسپولیس حکم پنجعلی به عنوان «مدیر تیم پرسپولیس» را رسانه ای کرد.

رویانیان و قانون بقای سرپرستی شیرینی

در نامه رویانیان به پنجعلی آمده: «با توجه به سوابق ارزنده و پرافتخار جنابعالی در فوتبال ایران و پرسپولیس و نظر به تجربیات گرانبهای شما، بدینوسیله جنابعالی را که طی روزهای اخیر با عشق، دلسوزی و با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش کرده اید به نمایندگی از پیشکسوتان پرسپولیس به عنوان مدیر تیم فوتبال بزرگسالان پرسپولیس منصوب می نمایم.»

مدیرعامل پرسپولیس بعد از انتشار خبر درباره حکم پنجعلی گفت: «آقای پنجعلی به عنوان مدیر تیم فوتبال بزرگسالان زیر نظر مدیرعامل فعالیت خواهند کرد و ارتباط مستقیم کلیه عوامل باشگاه با تیم از طریق مدیر تیم فوتبال بزرگسالان برقرار خواهد شدو سرپرست تیم نیز می بایست با هماهنگی سرمربی و مدیر تیم بزرگسالان اقدامات لازم را انجام داده و گزارشاتی از فعالیت های اجرایی انجام شده را به مدیر تیم بزرگسالان ارائه کند.» به نظر می رسد رویانیان تا زمانی که مدیرعامل پرسپولیس باشد حاضر نیست یار قدیمی اش را کنار بگذارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج