۵۵۷۷۷۴
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

خاتمی: آمریکا،حق سخن گفتن از حقوق بشر را ندارد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: در دنیا هر کس که بخواهد از حقوق بشر سخن بگوید، آمریکا این حق را ندارد، چون رتبه نخست در نقض حقوق بشر را در دنیا دارد.

خبرگزاری ایسنا: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: در دنیا هر کس که بخواهد از حقوق بشر سخن بگوید، آمریکا این حق را ندارد، چون رتبه نخست در نقض حقوق بشر را در دنیا دارد.

آیت الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان مهم‌ترین زمان برای استجابت دعا و رسیدن به مقام والای بندگی‌ و جلا دادن قلب است که مومنان راستین از این ظرفیت بالقوه ماه خدایی رمضان بهره کافی را برده‌اند.

وی افزود: حفظ عمل صالح یکی از مهم‌ترین اقدامات فرد پس از ماه مبارک رمضان است؛ چراکه همه در ماه الهی به وسع خود صاحب عمل صالح شدند، ولی حفظ و نگه‌داری این عمل از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است که باید بدان توجه داشت تا نورانیت ماه رمضان همچنان در وجود فرد برقرار و استوار باشد.

خطیب نمازجمعه زنجان با اشاره به مناسبت‌های پیش رو، تصریح کرد: دهم تیرماه سالروز آزادسازی شهر مهران و روز صنعت و معدن است. صنعت و معدن از بسترهای مهم اشتغال و توسعه و عامل رونق و پیشرفت جامعه است. همچنین ۱۱ تیرماه سالروز شهادت آیت‌الله صدوقی است، این شهید عابد مخلص و عابد بی‌ریا بود که در تاریخ انقلاب از نقش و جایگاه ویژه‌ای برخوردار بود که وجود همه انقلابیون به برکت وجود این شهید است.

خاتمی از هشتم شوال به‌عنوان سالروز تخریب حرم و بارگاه ائمه چهارگانه در قبرستان بقیع توسط وهابیون یاد کرد و ادامه داد: امام راحل فرمودند وهابیت نیرنگ اجانب برای اسلام است. وهابیت یک غده سرطانی است که دست نشانده دشمنان اسلام هستند که همواره تلاش برای ضربه زدن به اسلام را داشته‌اند.

وی یادآور شد: ۱۲ تیرماه سال ۶۷ اوج اقتدار رزمندگان ایران بود که در این هنگام صدام وقتی دید قادر به مقابله با رزمندگان ایران در طول هشت سال دفاع‌مقدس نیست، دست به جنایت وحشتناکی زد و با همکاری آمریکایی‌ها هواپیمای مسافربری ایران را در آسمان خلیج‌فارس مورد هدف ناو آمریکایی قرار داد و ۲۹۸ سرنشین این هواپیما را به اسم حقوق بشر به شهادت رساند.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: ۱۴ تیرماه سال ۵۹، به دستور آمریکا تمام دارایی‌های ایران در بانک‌های آمریکا مسدود شد. آمریکا همواره در صدد ضربه زدن به کشور و انقلاب اسلامی بود و این دشمنی تنها متوجه کشور ما نیست، بلکه با به‌راه انداختن آتش جنگ و کشتار به انسانیت رحم نمی‌کند و همواره خود را مدافع حقوق بشر می‌دادند ولی باید گفت هر کس که از حقوق بشر حرف بزند، آمریکا چنین حقی ندارد، زیرا خود رتبه نخست در نقض قانون حقوق بشر را دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احسنت ودست مریضاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج