۵۵۷۸۱
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

پیام تبریک ناطق نوری به حسن روحانی

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری در پیام تبریک خود به دکتر حسن روحانی، به مشکلات پیش رو و آینده روشن دولت یازدهم اشاره کرد.

خبرآنلاین: حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری در پیام تبریک خود به دکتر حسن روحانی، به مشکلات پیش رو و آینده روشن دولت یازدهم اشاره کرد.

در پیام حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری آمده است:

بسم الله الرحمان الرحیم

برادر گرامی جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهور منتخب

انتخاب شایسته و به حق جنابعالی که با خلق یک حماسه بزرگ همراه شد ، یکبار دیگر امید را در دلهای ایرانیان جاری ساخت و کالبد جامعه را جانی دوباره بخشید .

ملت بزرگ ایران این بار با تشخیص درست و درک جامع از شرایط حساس کشور ، با پشت کردن به دوران بی صداقتی و عوامفریبی و با این انتخاب هوشمندانه ، عنان مدیریت اجرایی کشور را بدست شخصیتی سپرده است که نماد اعتدال عقلایی ، اصلاح طلبی حقیقی و اصول گرایی واقعی گردیده است .

پاسخ در خور به این اقبال و اعتماد کم نظیر ملت ایران ، به معرض گذاردن نمایشی شکوهمند از وحدت و یکپارچگی در سطح نخبگان سیاسی متعهد کشور از همه طیف ها و سلایق برای تشکیل یک دولت وحدت ملی است که آرزوی همه دلسوزان بوده -- و هم اینک به برکت این خواست عمومی و در سایه مشی اعتدالی حضرتعالی ، امکان تحقق یافته است .

فراخوان مجدد نیروهای با تجربه و فن سالاران بر آمده از تجربه بزرگ انقلاب و نظام اسلامی ، انتظار به حقی است که اینک بدست شما ممکن گردیده است .

نیروهایی که وفاداری خود را به آرمانهای انقلاب ،بارها به اثبات رسانیده اند ،آنها که آرزوی بزرگشان اعتلای نظام اسلامی است همانگونه که مخوف ترین کابوسشان شکست این یادگار خمینی کبیر.

می دانم که از دشواری های پیش رو ، آگاهی کامل دارید و با خبرم که از فقر اخلاقی حاکم بر فضای عمومی کشور و بخصوص در حیطه سیاست ورزی این روز ها ، در رنجید همچنان که از فقر اقتصادی مردم . باور دارم که وضع نابسامان معیشت مردم، آشفتگی های فرهنگی، شکاف های اجتماعی موجود ، مهجوریت کارشناسی ، روز مره گی در تصمیمات مجریان، بی قانونی ،فساداداری ، رانت خواری ، وضع نابسامان سیاست خارجی ، همه وهمه از یکسو و از سوی دیگرگوشه نشینی نیروهای کار آزموده و وفادار نظام ،که کلید حل همه این مشکلات بوده اند ، پیوسته روح شما را نیز چون دیگر دلسوزان ، در این سالها آزرده است و خوب میدانم که جنابعالی نیز چنانچه در مناظرات هم بیان کردید سینه ای پر درد دارید .

اما در اینجا مایلم با اطمینان بگویم همانگونه که می دانید آنچه که از خرابی ها می توان شمرد در برابر همت بلند و اراده آهنین این مردم و تصمیمی که برای رسیدن به فرداهای بهتر و ساختن ایرانی آباد گرفته اند ، رنگی و وزنی نخواهند داشت .

ایمان راسخ دارم که در سایه رهنمود های رهبر معظم انقلاب و همینطور درایت جنابعالی ، روزهای روشنتراین مرز و بوم ، از راه خواهند رسید .

در پایان ضمن تبریک فراوان به حضرتعالی ، صمیمانه برای تان آرزوی توفیق و سر بلندی دارم و از خدای بزرگ مسئلت می نمایم که همراه ویاورتان باشد .

علی اکبر ناطق نوری
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زن ایرانی

      دو سه تا متلک باره دولت قبلی فرموده اند!!! خدا قبول کنه !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج