۵۵۷۸۱۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ترامپ، باز هم علیه قطر حرف زد

رئیس‌جمهور آمریکا در یک نشست جمع آوری کمک مالی کمیته ملی حزب جمهوریخواه که بدون حضور خبرنگاران برگزار شد، باز هم علیه قطر صحبت کرد.

خبرگزاری فارس: در حالی که تنش‌ها بین عربستان سعودی و برخی کشورهای عربی با قطر ادامه دارد، رسانه آمریکایی در گزارشی از اظهارات تازه دونالد ترامپ علیه دوحه خبر داده است.

در اوج تنش‌ها بین عربستان سعودی، مصر،‌امارات عربی متحده و بحرین با قطر، موضع حمایتی رئیس‌جمهور آمریکا از ریاض سبب جنجال آفریده بود.

دونالد ترامپ در ابتدا با اشاره به سفرش به عربستان سعودی و مذاکرات با رهبران کشورهای عربی گفته بود که همه از «حمایت قطر از تروریسم» سخن گفتند.

به دنبال این اظهارات اما وزیر خارجه آمریکا در تلاش برای حل تنش‌ها، هر دو طرف را به مذاکره و گفت و گو فرا خواند و در همین راستا وزرای خارجه برخی از این کشورها به واشنگتن سفر کردند.

اما در تازه ترین خبرها درباره موضع رئیس‌جمهور آمریکا در قبال قطر، رسانه آمریکایی صوتی از اظهارات اخیر ترامپ در نشستی در هتل او در واشنگتن منتشر کرده است.

به گزارش اینترسپت،‌ ترامپ در یک نشست خصوصی جمع آوری کمک مالی کمیته ملی حزب جمهوریخواه که بدون حضور خبرنگاران برگزار شد، از مسائل مختلفی از قبیل کارنامه ریاست جمهوری‌اش،‌ضدیت سی ان ان با او و همچنین درباره قطر صحبت کرده است.

طبق این گزارش، ترامپ تلاش‌های تامین مالی خود برای فعالیت انتخاباتی دور دوم ریاست جمهوری اش را آغاز کرد و برای همین منظور،‌ در یک نشست در هتل خودش در واشنگتن حضور یافت.

حضور در این نشست برای خبرنگاران ممنوع بود اما هر یکی از حاضران باید برای نشستن در جلسه،‌ ۳۵ هزار دلار پرداخت می‌کرد.

ترامپ در نشست روز چهارشنبه درباره قطر گفت که «ما با قطر اختلاف نظر داریم».

رئیس‌جمهور آمریکا سپس تلفظ کلمه قطر را تمسخر کرد و افزود: «آنها(قطری‌ها) ترجیح می‌دهند که اسمش را بگویند قطر اما من ترجیح می‌دهم که آنها به تروریسم کمک مالی نکنند».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج