۵۵۸۰۱۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

طاهری: آخرین خرید استقلال، بهترین خرید این تیم بود

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: نفس کار انتخاب هیات مدیره بسیار خوب بود و من امیدوارم با وجود این هیات مدیره باشگاه استقلال مشکلات سال‌های گذشته‌اش را نداشته باشد.

خبرگزاری تسنیم: بیژن طاهری ابتدا در خصوص انتخاب هیات مدیره جدید استقلال اظهار داشت: من به جز آقای قریب و قراب و خود آقای افتخاری دیگران را خوب نمی‌شناسم اما نفس کار در انتخاب هیات مدیره را خوب می‌دانم و امیدوارم باشگاه استقلال با این هیات مدیره سر و سامان بگیرد و دیگر شاهد مشکلات گذشته در این باشگاه نباشیم. مشکلاتی که عمدتا از سوء مدیریت نشات می‌گرفت.

وی افزود: وظیفه اعضای هیات مدیره در باشگاهی مثل استقلال بسیار سنگین است. مدیریت در این باشگاه از مدیریت در خیلی از وزارتخانه‌ها هم سخت‌تر است و من بدون این که در مورد افراد انتخاب شده در هیات مدیره اظهار نظر فردی بکنم، برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم چون موفقیت این افراد موفقیت باشگاه ما محسوب می‌شود.

پیشکسوت استقلال در خصوص نقل و انتقالات این باشگاه نیز بیان داشت: گرچه مدیران باشگاه ما قدری دیر وارد نقل و انتقالات شدند، اما خیلی خوب آمدند و بازیکنانی که از قبل مد نظر قرار داده بودند را خوب جذب کردند. خریدهای خوبی را برای این تیم شاهد بودیم. شهباززاده، بیت سعید و شجاعیان خریدهای بسیار خوبی بودند که درست در مناطقی از زمین که خلاء بازیکن احساس می شد صورت گرفت اما به نظرم کلیدی ترین و بهترین خرید استقلال پژمان منتظری بود.

طاهری در توضیح این مطلب بیان داشت: منتظری بازیکنی است که فوتبالش فراتر از فوتبال ایران و آسیا است و استقلال هم در این پست یک خلاء اساسی احساس می‌کرد. منتظری همانطور که وقتی به تیم الاهلی قطر رفت آنها هم گفتند بهترین خریدشان است، در بین خریدهای استقلال هم بهترین است. البته همانطور که گفتم همه بازیکنان جدید این تیم خوب هستند اما گل سرسبد خریدهای استقلال و بازیکن تعیین کننده در این تیم پژمان منتظری است.

مهاجم پیشین تیم استقلال در ادامه افزود: تیم ما فصل گذشته هم خوب بود. خوب بود که نایب قهرمان لیگ شد و (به جز دیدار با العین) عملکرد خیلی خوبی در آسیا داشت. خوب بود که گلزن ترین تیم لیگ برتر شد و بازی های خوبی هم ارائه داد. خوب بود که بیشترین تعداد پیروزی متوالی را به خود اختصاص داد و بهترین تیم نیم فصل دوم شد. پس این تیم بازیکنان زیادی در نقل و انتقالات نیاز نداشت و همین تعداد کم بازیکن که جذب این تیم شد خوب بود. به خصوص که در پست هایی که خلاء بازیکن احساس می شد بهترین ها جذب این تیم شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخ تعریف کردی مصدوم شد!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج