۵۵۸۱۳۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مشترکان موبایل به مرز ۵ میلیارد نفر رسیدند

ابتدای سال جاری میلادی GSMA گزارشی منتشر کرد و در آن گزارش به بررسی وضعیت بازار و اقتصاد موبایل در سال ۲۰۱۷ پرداخت. GSMA در آن گزارش اعلام کرد که تعداد کل مشترکان موبایل به رقم ۵ میلیارد نفر خواهند رسید.

وب سایت شبکه - حمیدرضا تائبی: ابتدای سال جاری میلادی GSMA گزارشی منتشر کرد و در آن گزارش به بررسی وضعیت بازار و اقتصاد موبایل در سال ۲۰۱۷ پرداخت. GSMA در آن گزارش اعلام کرد که تعداد کل مشترکان موبایل به رقم ۵ میلیارد نفر خواهند رسید. گزارشی که به تازگی منتشر شده آمارهای ارائه شده از سوی GSMA را تایید می‌کند و نشان می‌دهد در مقطع فعلی تعداد مشترکان موبایل به رقم ۵ میلیارد نفر رسیده‌اند.
مشترکان موبایل به مرز 5 میلیارد نفر رسیدند

اطلاعاتی که به تازگی از سوی این نهاد مخابراتی منتشر شده اعلام می‌دارد چیزی در حدود دو سوم جمعیت جهان که معادل ۵ میلیارد نفر هستند از طریق اپراتورهای تلفن همراه و سرویس‌هایی که از سوی شرکت‌های فعال در زمینه سرویس‌های موبایل ارائه می‌شود با یکدیگر در ارتباط هستند.

در حالی که فقط چند دهه از ظهور صنعت موبایل می‌گذرد اما در این مدت صنعت موبایل تاثیرگذاری خود بر عرصه‌های مختلف زندگی انسان‌ها را به اثبات رسانده و به سرعت موفق شده است، رشد کند. این رشد به گونه‌ای بوده است که در چهار سال گذشته یک میلیارد نفر به تعداد مشترکان موبایل افزوده شده است. با این وجود امروزه شاهد این موضوع هستیم که ضریب نفوذ این ابزار جادویی بازهم بیشتر شده و به رقم ۵ میلیارد نفر افزایش پیدا کرده است.
مشترکان موبایل به مرز 5 میلیارد نفر رسیدند

متز گرانرید، مدیرکل GSMA در این ارتباط گفته است: «امروزه موبایل به یک زیرساخت جهانی تبدیل شده است که به افراد مختلف اجازه می‌دهد با یکدیگر در ارتباط باشند. اما این ابزار چیزی فراتر از یک ارتباط ساده را در اختیار مردم قرار می‌دهد. به‌طوری که فرصت‌های بی‌بدیلی را در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی پیش روی مردم سراسر جهان قرار می‌دهد.» همان‌گونه که پیش از این انتظار می‌رفت این میزان رشد در ارتباط با بازارهای آسیایی و کشورهایی همچون هند بیش از سایر کشورها بوده است.
مشترکان موبایل به مرز 5 میلیارد نفر رسیدند

آمارها نشان می‌دهد در حدود ۵۵ درصد از مشترکان موبایل در سراسر جهان در منطقه آسیا و اقیانوسیه قرار دارند. در نتیجه مشاهده می‌کنیم ضریب نفوذ موبایل در این مناطق یک رکورد شگفت‌آور را به ثبت رسانده است. جدولی که در این ارتباط از سوی نهاد فوق منتشر شده منطقه، تعداد کاربران موبایل، درصد پایه مشترکان سراسر جهان و میزان نفوذ را بر حسب درصدی از جمیعت مردم نشان می‌دهد.
برای دیدن تصویر در سایز بزرگ تر بر روی آن کلیک کنید:

مشترکان موبایل به مرز 5 میلیارد نفر رسیدند

در حالی که ۵ میلیارد مشترک رقم بالایی به شمار می‌رود با این حال، GSMA بازهم برآورد کرده است تا سه سال دیگر (۲۰۲۰ میلادی) تعداد کل مشترکان موبایل بازهم یک روند صعودی را تجربه خواهد کرد و از رقم ۵ میلیارد فعلی به رقم ۷.۵ میلیارد مشترک جهش خواهد داشت. این سازمان همچنین پیش‌بینی کرده است تعداد مشترکان کشور هند تا سال ۲۰۲۰ به رقم ۳۱۰ میلیون نفر افزایش رشد خواهد داشت که البته این رقم در مقایسه با جمعیت هند کمی پایین خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج