۵۵۸۱۵۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سونی برای گیمرها آستین بالا زد!

همواره تلویزیون ها میزبان کنسول های بازی هستند؛ حال آنکه برخی مشخصه های فنی آنها با یکدیگر متفاوت است. یکی از این موارد، زمان تاخیر ورودی یا Input Lag است اما شرکت سونی به تازگی آپدیت نرم افزاری جدیدی را برای تلویزیون های اندرویدی تولید شده در سالهای ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ منتشر کرده است که چند ویژگی حائز اهمیت برای گیمرها را به همراه دارد.

مجله سخت افزار: همواره تلویزیون ها میزبان کنسول های بازی هستند؛ حال آنکه برخی مشخصه های فنی آنها با یکدیگر متفاوت است. یکی از این موارد، زمان تاخیر ورودی یا Input Lag است. در حال حاضر تلویزیون های Samsung دارای بهترین زمان تاخیر برای انجام بازی های کامپیوتری از طریق اتصال کیس و کنسول بازی هستند. آپدیت های نرم افزاری از جمله مواردی است که پاسخ به فرکانس و زمان تاخیر را در تلویزیون های جدید کاهش می دهد.
سونی برای گیمرها آستین بالا زد!
کمپانی ژاپنی سونی، سازنده انواع تلویزیون و البته کنسول های بازی، از سالهای گذشته سیستم عامل اندروید (Android TV) را برای تلویزیون های LCD خود انتخاب کرد. این شرکت به تازگی آپدیت نرم افزاری جدیدی را برای تلویزیون های اندرویدی تولید شده در سالهای 2015 و 2016 منتشر کرده است که چند ویژگی حائز اهمیت برای گیمرها را به همراه دارد. از جمله موارد درج شده در این بروزرسانی، افزودن قابلیت HLG HDR در بازی های و پشتیبانی از بازی های 4K HDR پخش شده از کنسول بازی PlayStation 4 Pro است که زمان چندانی از معرفی آن نمی گذرد.
سونی برای گیمرها آستین بالا زد!

سونی کنسول بازی میان نسل (نسل هشت و نیم) با نام PlayStation ۴ Pro را برای ارائه دقت بالاتر و پشتیبانی از بازی های HDR معرفی کرد؛ این کنسول از نظر سخت افزاری یک پله پایین تر از XBOX One X قرار می گیرد؛ با این وجود قیمت تمام شده آن به مراتب کمتر از کنسول جدید مایکروسافت است که در اوایل پاییز امسال راهی بازار می گردد.
این آپدیت علاوه بر مواردی که تا کنون بدان اشاره شد، برخی ناهماهنگی های سطح سیستم عامل، مانند سازگاری با ذخیره سازهای USB را نیز کاهش می دهد. قابلیت HLG (Hybrid Log Gamma) از پاییز سال ۲۰۱۶ به تلویزیون های Sony اضافه شد.
متاسفانه بالا رفتن زمان تاخیر Input Lag به دلیل افزوده شدن HDR و دقت ۴K به بازی ها در کنسول های جدید، برخی تلویزیون های حتی مدرن را با مشکلاتی مواجه کرده است. سونی از اواخر سال ۲۰۱۶ از سیستم عامل Android ۷.۰ (Nougat) در تلویزیون های تولیدی خود استفاده نمود. فریمور Firmware update (v. ۳.۸۸۵) تلویزیون های سونی را برای گیمرها به یک ایده آل مبدل خواهد کرد.
این آپدیت برای تلویزیون های تولید شده در سال ۲۰۱۵ تحت مدل های SD۸۵, XD۸۵, XD۹۳ و XD۹ و مدل های ۲۰۱۶ تحت عنوان W۷۵C, W۸۰C, W۸۵C, S۸۰C, S۸۵C, X۸۰C, X۸۳C, X۸۵C, X۹۰C, X۹۱C, X۹۳C و X۹۴C منتشر خواهد شد. اگر شما هم از دارندگان تلویزیون های سونی هستید، به شما پیشنهاد میکنیم که این بروزرسانی را نصب نمائید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج