۵۵۸۲۰۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

صابر ابر به جمع بازیگران پروژه «سی» پیوست

صابر ابر - بازیگر سینما و تئاتر - به جمع بازیگران پروژه «سی» کار مشترک همایون شجریان و سهراب پورناظری پیوست.

خبرگزاری ایسنا: صابر ابر - بازیگر سینما و تئاتر - به جمع بازیگران پروژه «سی» کار مشترک همایون شجریان و سهراب پورناظری پیوست.

به نقل از روابط عمومی این پروژه، همایون شجریان - خواننده پروژه‌ سی - در این‌باره گفت: تمرینات پروژه‌ مولتی‌مدیای سی از اول تیرماه آغاز شده است و در همین راستا علاوه بر بازیگرانی که پیش از این برای حضور در این پروژه معرفی شدند، چند بازیگر جدید نیز به آن‌ها اضافه شده که در بخش اجرای زنده حضور دارند. این روزها «صابر ابر» به جمع بازیگران ما اضافه شده است و احتمال حضور چند بازیگر دیگر نیز وجود دارد که به تدریج توسط روابط عمومی پروژه معرفی خواهند شد.
صابر ابر به جمع بازیگران پروژه «سی» پیوست

شجریان که قرار است آخرین تجربه‌ موسیقایی خود را با استفاده از داستان‌های شاهنامه روی صحنه ‌برد، همچنین اظهار کرد: تمام کسانی که در این پروژه حضور دارند، نه‌تنها در نقش و جایگاهی که قرار دارند ایفای نقش می‌کنند بلکه در یک کلِ‌ واحد، رویایی را تحقق می‌بخشند که امیدواریم به‌صورت یک پروژه‌ ملی در ایرانِ امروزِ ما تاثیر داشته باشد و بار دیگر همه ما را متوجه جایگاه «فردوسی» و جایگاه رفیعِ‌ او در تاریخ و ادبیات کند. پیش از این سحر دولتشاهی، امیر جدیدی و مهدی پاکدل از جمله هنرمندانی بودند که افتخار حضور در کنار آن‌ها را پیدا کردیم و حالا نیز در خدمت صابر ابر خواهیم بود.

این پروژه‌ چندرسانه‌ای با هدف هویت‌بخشی ملی با تکیه بر موضوع فرهنگ، هنر و اندیشه ایرانی با حضور تعدادی از برترین چهره‌های موسیقی، تئاتر و همچنین انیمیشن در حالی روی صحنه می‌رود که روایتی معاصر و متفاوت از دو داستان شاهکار فردوسی را بیان و تلاش می‌کند تا مخاطبانی از نسل‌های متفاوت با استفاده از هنرهای نمایشی، موسیقی و انیمیشن به درکی امروزی از شاهنامه‌ی فردوسی برسند. خالقان این پروژه در نظر دارند گامی در جهت بازسازیِ هویت ملی بردارند.

پروژه‌ی «سی» از ۱۵ مردادماه در مجموعه فرهنگی - تاریخی سعدآباد با نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی علی‌اصغر دشتی روی صحنه می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج