۵۵۸۳۳۵
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

«روزهای خوش» سعید آقاخانی از راه می‌رسد

«روزهای خوش» نام مجموعه تلویزیونی جدیدی است که سعید آقاخانی کارگردانی آن را برعهده خواهد داشت و پاییز امسال وارد مرحله پیش‌تولید می‌شود.

وب سایت آی سینما: «روزهای خوش» نام مجموعه تلویزیونی جدیدی است که سعید آقاخانی کارگردانی آن را برعهده خواهد داشت و پاییز امسال وارد مرحله پیش‌تولید می‌شود. این سریال ۳۰ قسمتی به قلم امید سهرابی در حال نگارش است و برای پخش از شبکه پنج سیما تولید می‌شود. آخرین سریال آقاخانی «بیمار استاندارد» بود که نوروز ۹۵ روی آنتن رفت.
«روزهای خوش» سعید آقاخانی از راه می‌رسد

امید سهرابی این‌روزها درگیر نوشتن مجموعه‌ای ۳۰ قسمتی به نام «روزهای خوش» است که تا کنون ۶ قسمت از آن به نگارش درآمده؛ سعید آقاخانی کارگردان این مجموعه است و آن‌را با همکاری جواد فرحانی به عنوان تهیه‌کننده تولید خواهد کرد.

«روزهای خوش» که از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود، قرار است از مهر یا آبان امسال وارد مرحله پیش‌تولید شود و تولید آن پس از نگارش حداقل ۱۵ قسمت از فیلمنامه آغاز می‌شود.

داستان این سریال درباره زندگی پسری است که در تهران زندگی می‌کند و بعد از مدتی پدرش از شهرستان برای دیدن او می‌آید و با حقایقی متضاد از زندگی پسرش مواجه می‌شود.

جواد فرحانی تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی پیش از این، تهیه‌ فصل اول و دوم «خندوانه»، مجموعه «شکرستان» و «هزارداستان» را در کارنامه داشته است. سعید آقاخانی هم بعد از ساخت «بیمار استاندارد» در سال ۹۴ تمرکز بیشتری بر سینما داشته است. او با فیلم «آباجان» ساخته هاتف علیمردانی در جشنواره فجر حضور داشت و چندی پیش نیز در «کامیون» تازه‌ترین ساخته کامبوزیا پرتوی ایفای نقش کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سوژه تکراری، داستانشم که لابد اینطوریه که پسره با دختر یک خانواده کاملا مدرن نامزد کرده و پدرش هم کاملا سنتیه، خسته شدیم دیگه از این تکرارها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج