جاباما
۵۵۸۷۰۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

هدفون‌ ۳۰۰۰ دلاری که مانند دستبند لوله می‌شود

هدفون‌ها بیشتر به لحاظ کیفیت صدا شاهد تغییرات جدید هستند، اما به هدفونی برخوردیم که در کنار افزایش کیفیت صدا، از طراحی جالبی نیز بهره گرفته، این هدفون‌ ۳۰۰۰ دلاری مانند یک دستبند فلزی لوله می‌شود!

وب سایت فارنت - محمد کاملان : هدفون‌ها بیشتر به لحاظ کیفیت صدا شاهد تغییرات جدید هستند، اما به هدفونی برخوردیم که در کنار افزایش کیفیت صدا، از طراحی جالبی نیز بهره گرفته، این هدفون‌ ۳۰۰۰ دلاری مانند یک دستبند فلزی لوله می‌شود!
هدفون‌ 3000 دلاری که مانند دستبند لوله می‌شود

طرفداران دو آتشه موسیقی به خوبی می‌دانند هدفون‌هایی که بر روی گوش قرار می‌گیرند نسبت به آن دسته از هدفون‌ها که در داخل گوش قرار می‌گیرند کیفیت صدای بیشتری دارند. اما این سکه روی دیگری نیز دارد و هدفون‌هایی که روی گوش قرار می‌گیرند بزرگ‌تر هستند و جای بیشتری را اشغال می‌کنند.

این امر باعث شده است شرکت Luzi، هدفون جالب توجهی را با نام Roller MK۰۱ معرفی کند. این هدفون در کنار کیفیت صدای بالایی که دارد به راحتی همانند یک دستبند فلزی لوله می‌شود و فضای بسیار کمی را در حین حمل و نقل اشغال می‌کند.
هدفون‌ 3000 دلاری که مانند دستبند لوله می‌شود

بدنه این هدفون استیل ضد زنگ است و همانند بند ساعت، به راحتی تا می‌شود. این امر باعث خواهد شد تا کاربر هدفون Roller MK۰۱ را جمع کرده و مشکلی برای حمل و نقل هدفون نداشته باشد.

در بدنه هدفون Roller MK۰۱ شاهد حضور ۲۲ قسمت جداگانه فلزی هستیم که از طریق ۱۳ اتصال به یکدیگر متصل شده‌اند. این امر باعث شده تا فردی که هدفون Roller MK۰۱ را بر روی سرش قرار داده احساس راحتی کند.

هدفون Roller MK۰۱ در رده هدفون‌های شیک و حرفه‌ای قرار می‌گیرد که در کنار ایده جالبی که دارد از بسته‌‌بندی زیبا و اشرافی نیز بهره گرفته است. این هدفون در یک بسته‌بندی چوبی و بسیار شیک قرار گرفته و یک کیف نیز برای حمل نقل هدفون در نظر گرفته شده است.
هدفون‌ 3000 دلاری که مانند دستبند لوله می‌شود

گوشی‌های اضافی، دستمال برای تمیز کردن هدفون و کابل ۳.۵ میلی‌متری را می‌توان از مواردی نام برد که در بسته بندی هدفون Roller MK۰۱ تعبیه شده است. همان‌‌گونه که اشاره کردیم این هدفون به لحاظ کیفیت صدا نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و بدون شک نظر علاقه‌مندان دو آتشه موسیقی را به خود جلب خواهد کرد.

تا اینجای کار هیچ خرده‌ای نمی‌توان به هدفون Roller MK۰۱ گرفت، اما این هدفون دست‌ساز که در سوئیس ساخته شده از قیمت بسیار بالایی برخوردار است. به عبارت دیگر برای خرید این محصول باید مبلغ گزاف ۳ هزار دلار هزینه کنید.

به این ترتیب امیدواریم شرکت Luzi به عنوان سازنده این هدفون تنها به فکر افرادی که پولشان از پارو بالا می‌رود نباشد و هدفونی ارزان‌ قیمت‌تر را با قابلیت لوله‌ شدن راهی بازار کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نگران نباشید الان چینی ها کپیش رو میزنن 3000 تومان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج