جاباما
۵۵۸۷۱۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فیجت اسپینرها ممکن است آتش بگیرند!

فیجت اسپینرها اسباب‌بازی‌‌های نوظهوری هستند که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند، اما از قرار معلوم کاربران باید بیشتر مواظب فیجت اسپینرها باشند چرا که ممکن است آتش بگیرند!

وب سایت فارنت - محمد کاملان: فیجت اسپینرها اسباب‌بازی‌‌های نوظهوری هستند که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند، اما از قرار معلوم کاربران باید بیشتر مواظب فیجت اسپینرها باشند چرا که ممکن است آتش بگیرند!
فیجت اسپینرها ممکن است آتش بگیرند!

برای آن دسته از کاربرانی که با فیجت اسپینرها آشنا نیستند باید بگوییم این اسباب‌بازی‌ جالب و سرگرم کننده در واقع نوع پیشرفته همان فرفره‌های قدیمی خودمان است با امکانات بسیار جذاب‌تر.

این امر باعث شده است پس از ظهور فیجت اسپینرها شاهد انواع مختلف آن‌ها باشیم. کاربران نیز از بزرگ و کوچک به بازی با این اسباب‌بازی جدید و نوآورانه روی آورده‌اند. اما از قرار معلوم این سکه روی دیگری نیز دارد و فیجت اسپینرها در کنار تمامی لذت و شادی که به ارمغان می‌آورند ممکن است جان و مال کاربر را نیز به آتش بکشند.

باخبر شدیم یک بانوی آمریکایی مدعی شده است فیجت اسپینر وی بر روی اُپن آشپزخانه به خودی خود آتش گرفته است. وی متذکر شد فیجت اسپینر وی از نوع معمولی نبوده و از ماژول بلوتوث نیز بهره گرفته است.

از قرار معلوم فیجت اسپینر این بانوی بخت‌ برگشته در حال شارژ بوده است که مالک آن متوجه دود و آتش گرفتن فیجت اسپینر شده است. وی متذکر شد که دستور العمل خاصی برای شارژ کردن فیجت اسپینر وجود ندارد و از شارژر معمولی که سایر دستگاه‌های هوشمند خود را شارژ می‌کرده است برای شارژ این فیجت اسپینر نیز استفاده کرده بود.

مالک این فیجت اسپینر در انتها تاکید کرد که دیگر هرگز حاضر نیست جان خود و کودکان دلبند خود را با خرید یک فیجت اسپینر دیگر به خطر بیاندازد، وی از طرف دیگر برای سایر مالکین فیجت‌ اسپینرها اظهار نگرانی کرد چرا که بیشتر فیجت اسپینرها در اختیار کودکان و نوجوانان قرار دارد و آتش گرفتن یکی از آن‌ها می‌تواند صدمات جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

لازم به ذکر است که سازنده این فیجت اسپینر تاکنون در این خصوص سخنی به میان نیاورده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج