جاباما
۵۵۸۸۸۱
۱۰ نظر
۵۰۰۵
۱۰ نظر
۵۰۰۵
پ

شریعمتداری: مسئولان، دموکراسی را با هرج و مرج اشتباه گرفته اند

مدیرمسئول کیهان گفت: اگر توماس جفرسون که خود از واضعان دموکراسی است سر از خاک بردارد با مشاهده وضعیت ما از خجالت آب خواهد شد و احتمالاً شهدا که حق‌داران انقلابند با تعجب در میان ما دنبال یک جو غیرت می‌گردند.

خبرگزاری فارس: حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به تعیین جریمه ۵۰ میلیون یوروئی دولت آلمان برای شبکه‌های مجازی که اخبار و گزارش‌های دروغ و مجرمانه منتشر می‌کنند گفت: معلوم نیست چرا سینه چاکان غرب از اینگونه اقدامات غربی‌ها الگو نمی‌گیرند؟

وی اظهار داشت: این روزها شبکه‌های مجازی از جمله تلگرام به کانون‌‌های ظاهراً خبری برای سوء استفاده گسترده دشمنان بیرونی و دنباله‌های داخلی آنها تبدیل شده‌اند، این شبکه‌ها ضمن آنکه گسترش فساد و فحشاء را با جدیت دنبال می‌کنند، بدون آنکه با کمترین مانعی روبرو باشند به دروغ پراکنی و تهمت زدن‌های پی‌درپی به نظام و هر شخصیت حقیقی و حقوقی که در مقابل باج خواهی آمریکا و متحدانش ایستاده باشد مشغولند و تخریب افکار عمومی و تضعیف مبانی اخلاقی را نشانه رفته‌اند تا آنجا که حتی ترکیه نیز با هماهنگی فرانسه یک کانال تلگرامی فارسی زبان را به تبلیغ غیر مستقیم و گاه مستقیم داعش اختصاص داده است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان ادامه داد:‌ این کانال که زیر نظر مستقیم «میت» سرویس اطلاعاتی ترکیه اداره می‌شود وانمود می‌کند که یک ایرانی فراری مدیر آن است و پوشش ظاهری حامی دولت! به خود گرفته است.

شریعتمداری تصریح کرد: بیشترین زمینه فعالیت شبکه‌های مجازی در ایران اسلامی ترویج فساد و فحشاء بازداشتن نیروی جوان کشور از تحصیل و علم آموزی و کشاندن آنان به خلافکاری است و تعجب آور است که چرا مسئولان دولتی، قضائی و مجلس در مقابل این پدیده فاجعه آفرین دست روی دست گذاشته و چاره‌ای نمی‌اندیشند.

مدیر مسئول کیهان در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس که آیا معتقد به توقف فعالیت شبکه‌های مجازی هستید گفت: بدیهی است که این شبکه‌ها قابلیت استفاده‌ای مفید نیز دارند که هم اکنون از آن بهره‌گیری می‌شود ولی انتظار این است که دولت برای فعالیت آنها شرایطی قایل شود، مثل آلمان که جریمه سنگین ۵۰ میلیون یوروئی برای اقدامات مجرمانه آنها وضع کرده است و یا دولت روسیه همین چند روز قبل به تلگرام اولتیماتوم داد که اگر اطلاعات کامل کاربران روسی این شبکه را در اختیار دولت روسیه نگذارد، اجازه فعالیت به آن نمی‌دهد و تلگرام چاره‌ای جز پذیرش این شرط نداشت و آن را پذیرفت.

وی افزود: اما در ایران که باید در این عرصه الگو باشد برای کنترل شبکه‌های مجازی هیچ اقدامی صورت نگرفته است و آقای پاول دورف رئیس شبکه تلگرام با افتخار و غرور می‌گوید که حتی یک «بایت» اطلاعات درباره کاربران به مسئولان ایرانی نداده‌ام!

شریعتمداری تصریح کرد:‌ متاسفانه برخی از مسئولان کشورمان دموکراسی را با آنارشیسم و هرج و مرج طلبی اشتباه گرفته‌اند و اگر توماس جفرسون که خود از واضعان دموکراسی است سر از خاک بردارد با مشاهده وضعیت ما از خجالت آب خواهد شد و احتمالاً شهدا که حق داران انقلابند با تعجب در میان ما دنبال یک جو غیرت می‌گردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چون می بینی همه از تو نفرت دارن حتما میخونی دیگه حنایت در نزد مردم رنگی ندارد

    • محمد

      آقای شریعتمداری اصلا معنی دمکراسی را می دادند ایشان بلد نیستند با مردم از دمکراسی صحبت کنند ....

    • بدون نام

      ای بابا بازهم شریعتمداری . خودت خسته نشدی.

    • بدون نام

      خار چشم دشمنان انقلاب.به بصیرت و غیرت شریعتمداری افتخار می‌کنم.

    • بدون نام

      افتخار کن،

    • بدون نام

      حرف حق تلخ است درود بر شریعت مداری

    • بدون نام

      آقای شریعتمداری ، شما خواهشاً از دموکراسی صحبت نکن که دموکراسی شرمنده میشه

    • بدون نام

      آخه به چیه شریعتمداری افتخار میکنی؟ آیندگان که تاریخ این روزهای ما را میخوانند به حال و روز ما ترحم میکنند و دلشان ریش میشه

    • بی نتم

      متاسفم.که دموکراسی رامعنی میکنی وازگروهی به بدتریندشیوه اتتقادوازطرفی مظلومانه حمایتت میکنی مردم.خودشان. میفهمن که چی به چیه شماروهم میشناسن بااون روزنامه ات. لطفا ساکت باش وحرف نزن

    • بی نام

      حرف حق. رامردم.خودشان .میدانن. اقاشریعتمدارلطفا ساکت حوصلتو نداریم به دنیا نگاه کن به ماانها کجان وماکجا چراهمیشه 100سال عقبیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج