۵۵۸۹۳۰
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

معرفی اپلیکیشن و بازی (۴۴)

امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آن، اپلیکیشن ها و بازی ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند.

برترین ها: امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آنها، اپلیکیشن ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند که در دسته بندی های مختلف مانند اخبار، سلامت، آموزش، ارتباطات و ... ارائه می شوند. ما در این مجموعه قصد داریم به معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی ها در دسته های گوناگون بپردازیم. امیدواریم بتوانیم شما را در انتخاب اپ مورد نیاز خود یاری دهیم. شما هم می توانید در بخش نظرات در انتهای همین مطلب، اپ های محبوب خود را با ما در میان بگذارید.

*************
بازی Run & Gun: BANDITOS ؛ به دنبال گنج های دزدیده شده!
Run & Gun: BANDITOS یک بازی جدید می باشد که می توانید عضو اولین افرادی باشید که این بازی را دریافت خواهید کرد. بازی اکشن Run & Gun: BANDITOS در مورد گنج هایی می باشد بندیتوس آن ها را از دست داده است. یعنی دزدانی آن ها را دزدیده اند و این فرد برای بازپس گیری آن ها سلاح بر دست به دنبال گنج خود می باشد که در این بین می توانید در مراحل متعددی بازی و ایفای نقش کنید. بازی توسط استودیو بازی سازی Ludus Studio طراحی شده است که بازی کاملا رایگان انتشار یافته است
در این بازی جذاب شما به دنبال گنج های خود وارد کوه و دشت شده اید که در این بین نیرو هایی که گنج شما را دزدیده اند از قدرت بالایی برخورار می باشند و به همین علت سربازانی برای نابودی شما در مسیر بازی قرار داده اند که شما در حین دویدن به دنبال گنج خود باید این نیرو ها را از بین ببرید. برای نابودی آن ها می توانید به سلاح هایی دسترسی داشته باشید که در کل برای نابودی طراحی شده است. با جمع اوری سکه های موجود در بازی می توانید شخصیت های جدیدی را ازاد کنید و یا به دست آورد های مختلفی دست پیدا کنید. بازی افلاین و بدون نیاز به دیتا اجرا می شود.
معرفی اپلیکیشن و بازی (44) معرفی اپلیکیشن و بازی (44) .
برخی از ویژگی های بازی Run & Gun: BANDITOS:
  • بازی در باند های مختلف
  • جمع آوری سکه های موجود در مسیر
  • ارتقاء قدرت کاراکتر ها با صرف سکه ها
  • دستیابی به شخصیت های جدید
  • کسب دست آورد های جدید
  • بازی در یک دنیای رنگارنگ و دیدنی
  • امکان مشاهده رتبه خود و سایر بازیکنان
  • دسترسی به تفنگ برای نابودی دشمنان
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت ها
معرفی اپلیکیشن و بازی (44) معرفی اپلیکیشن و بازی (44)
معرفی اپلیکیشن و بازی (44)
معرفی اپلیکیشن و بازی (44) معرفی اپلیکیشن و بازی (44)

بازی Asphalt Street Storm Racing ؛ بازگشت باشکوه!
در بازی Asphalt Street Storm Racing اتومبیل فوق‌العاده خود را در زیباترین شهرهای دنیا برانید و در مسابقات درگ سرعت بالا شرکت کنید، سپس از میان باران، برف و یا گرمای سوزان شرط‌بندی کرده و اتومبیل رقیب را ببرید.نظرتان درباره مسابقات نفر به نفر زنده یک به سه چیست؟ هرچه مسابقه سخت‌تر باشد، پیروزی نیز بزرگتر است! در این بازی انواع متنوعی از ماشین های جدید و لوکس دنیا گنجانده شده است که می توانید با انتخاب یکی از آنها وارد مسابقات شده و برای پیروزی تلاش کنید. شهرهای بزرگ جهان مانند نیویورک و پاریس به عنوان مسیرهای مسابقه در بازی طراحی شده اند و سازندگان بازی در طراحی صحنه ها و محیط بازی سنگ تمام گذاشته اند. این بازی امکان رقابت به صورت مولتی پلیر را نیز در اختیار شما قرار می دهد تا با استفاده از آن با دوستان و همچنین دیگر کاربران بازی مسابقه داده و توانایی های خود را محک بزنید.
معرفی اپلیکیشن و بازی (44)
معرفی اپلیکیشن و بازی (44)
برخی از ویژگی های بازی Asphalt Street Storm Racing:
  • تومبیل‌های رویایی خود را جمع‌آوری کرده و با آن‌ها مسابقه دهید
  • خواه شرط بندی شما کوچک باشد یا سر اتومبیل یکدیگر، مسابقات درگ هیچ‌گاه تا این اندازه هیجان‌انگیز نبوده‌اند
  • از مسابقات تک‌نفره تا چندنفره آنلاین در برابر ۳ رقیب دیگر را انجام دهید
  • مراقب آب و هوا باشید، هیچ‌گاه نمی‌دانید در یک مسابقه ممکن است با کولاک، رگبار یا سوزش گرما مواجه شوید!
  • در زیباترین مکان‌های سراسر دنیا رقابت کنید و مواظب باشید محیط‌های سه‌بعدی باکیفیت حواستان را پرت نکنند!
  • با انواع سفارشی‌سازی‌ها شامل نیترو، موتور، سوپرشارژر و همچنین ظاهر، اتومبیل خود را منحصربه‌فرد کنید!
  • با چشم‌اندازهای زیبا و جریان نور طبیعی از گرافیک در سطح کنسول لذت ببرید!
معرفی اپلیکیشن و بازی (44)
معرفی اپلیکیشن و بازی (44)
معرفی اپلیکیشن و بازی (44)
معرفی اپلیکیشن و بازی (44) معرفی اپلیکیشن و بازی (44)
برنامه Wire - Private Messenger ؛ ارتباطِ امن به سبک سوئیسی!
Wire یکی از مسنجر های پرطرفدار است که توانسته با داشتن محیطی کاربرپسند و زیبا تمام نیازهای کاربران را در زمینه ی ارسال پیام و برقراری تماس صوتی و تصویری فراهم نماید.با کمک وایر میتوانید به دوستان خود پیام متنی یا صوتی ارسال کنید یا در صورت لزوم یک تماس صوتی یا ویدئویی در بستری امن و رمزگذاری شده برقرار نمایید.همچنین گروههای مختلف تشکیل داده و با سایر اعضاء به چت مشغول شوید و برای یکدیگر گیف، صوت، ویدئو و موزیک و غیره ارسال نمایید.از جمله برتری های وایر نسبت به تعداد بی شمار مسنجرهای مشابه میتوان به برقراری کنفرانس های صوتی بصورت همزمان با ده نفر و استفاده از سیستم رمزگذاری نقطه به نقطه اشاره نمود که امکان شنود مکالمات و دسترسی آنها را حتی برای سازندگان برنامه غیر ممکن می سازد.

Wire قدرت بی نظیری در برقراری تماس صوتی یا تصویری دارد و یک ارتباط امن و باکیفیت در حد اچ دی را میتوان با آن تجربه نمود.همچنین بدلیل منبع باز (open source) بودن آن، توسعه دهندگان به کدهای آن دسترسی دارند و با کنترل دائمی آن موجب افزایش ضریب امنیتی و رفع نواقص برنامه می شوند پس با خیال راحت به گفتگو و چت با دوستان بپردازید. داشتن نسخه ی مخصوص کامپیوتری برنامه به شما اجازه ی ساخت یک اکانت روی دسکتاپ همگام با نسخه ی موبایلی نیز می دهد.منوها و نمای برنامه بسیار شیک و کارپسند و هوشمندانه طراحی شده و برای ساخت اکانت کافیست ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد نمایید و در هر زمان میتوانید با ثبت نام روی یک دستگاه دیگر به گفتگوهای خود دست یابید.
معرفی اپلیکیشن و بازی (44) معرفی اپلیکیشن و بازی (44)
برخی از مهم ترین ویژگی های نرم افزار Wire :
  • برقراری تماس های ویدئویی و صوتی باکیفیت در حد اچ دی
  • منوها و ظاهر کاربر پسند و رابط کاربری هوشمندانه و آسان
  • ساخت گروههای ۱۲۸ نفره و ارسال گیف، صوت،موزیک و غیره
  • دارای نسخه ی کامپیوتری برای همگام سازی اکانت ها
  • اپن سورس بودن برنامه و دسترسی توسعه دهندگان
معرفی اپلیکیشن و بازی (44) معرفی اپلیکیشن و بازی (44)
معرفی اپلیکیشن و بازی (44)
معرفی اپلیکیشن و بازی (44) معرفی اپلیکیشن و بازی (44)
بازی True Skate ؛ اسکیت سواری هیجان انگیز!
اگر به دنبال یکی از بهترین بازی ها در دسته ورزش و یا اسکی هستید True Skate بهترین گزینه برای شما خواهد بود. با وجود مراحل مختلف و جذابی که در این بازی زیبا طراحی شده شما می توانید برای ساعت های متوالی خود را با آن سرگرم کنید. این بازی مهیج را استودیوی بازی سازی True Axis در سبک ورزشی طراحی کرده است.گرافیک خوب ،گیم پلی جذاب و موسیقی های هیجان انگیز این بازی را ویژه کرده است.
اگر میخواهید یکی از بهترین ورزش های جهان را در قالب بازی زیبا تجربه کنید True Skate را از دست ندهید. این بازی جذاب در مورد ورزش مهیج اسکیت بوده و تمام اجزای ورزش را در خود جای داده است. از هر نظر می توان گفت این بازی عالی طراحی شده و رقیبی نخواهد داشت. با ورود به بازی می توانید با انتخاب اسکیت، خود را برای مسابقه بسیار مهیجی که در مکان های مختلف رخ خواهد داد آماده کنید. اسکیت های مختلفی در این بازی وجود دارند.

مکان های مختلفی مانند زمین های بازی و پارک ها برای شما شبیه سازی شده اند تا در آن ها تمرین و یا مسابقه دهید. یکی از بهترین بخش های بازی انجام حرکات نمایشی با اسکیت بوده است موانع مختلفی مانند پله ،لوله های نیمه و کامل و خیلی های دیگر که به شما در انجام حرکات نمایش کمک خواهد کرد.

با انجام حرکات نمایشی مختلف می توانید به امتیازات بالا دسترسی پیدا کنید. بهترین کنترلر برای این بازی طراحی شده است تا شما بدون مشکل در مسابقات مختلف رتبه اول را از آن خود کنید. اسکیت را شما باید با دو انگشت خود کنترل و حرکات نمایشی را اجرا کنید. گیم پلی بازی بسیار جذاب بوده و شما می توانید با آن ساعت ها خود را مشغول کنید.
معرفی اپلیکیشن و بازی (44) معرفی اپلیکیشن و بازی (44)
برخی از ویژگی های بازی True Skate:
  • فیزیکی مبتنی بر لمس واقعی
  • وجود پارک و مکان های مختلف برای اسکی
  • امکان انجام حرکات نمایشی زیبا و مختلف
  • وجود موانع مختلف برای انجام حرکات نمایشی
معرفی اپلیکیشن و بازی (44) معرفی اپلیکیشن و بازی (44)
معرفی اپلیکیشن و بازی (44)
معرفی اپلیکیشن و بازی (44) معرفی اپلیکیشن و بازی (44)
برنامه EyeEm ؛ بی عیب و نقص عکس بگیرید!

EyeEm: Camera & Photo Filter از دسته برنامه های عکاسی و ویرایش تصاویر است که توسط کمپانی EyeEm Mobile ارائه شده است و با امکانات متنوع خود توانسته مورد توجه علاقمندان هنر عکاسی قرار بگیرد که از آن جمله می توان به داشتن رابط کاربری ساده و ۲۴ فیلتر رایگان و متنوع اشاره نمود.با کمک EyeEm هنگام عکسبرداری از خطوط افقی و عمودی برای کادر بندی سوژه ی موردنظر بهره بگیرید تا عکس های بی عیب و نقص تری ثبت کنید.در قسمت ویرایش تصویر برنامه می توانید عکسهای گرفته شده را ادیت کرده و با تنظیم میزان سفیدی، شدت نور و کنتراست تصویر، محو و اشباع و غیره از خود آثار هنری بجای بگذارید.

لازم به ذکر است که برای استفاده از برنامه ابتدا باید در آن ثبت نام کنید و این کار به جهت این است که با نام کاربری خود وارد سایت و شبکه های اجتماعی برنامه شده و با سایر عکاسان سایر دنیا تعامل داشته باشید، با آثار هنری دیگران آشنا شده و در صورت تمایل عکس های خود را به اشتراک گذاشته و با رعایت حقوق صاحب اثر آنها را برای فروش بگذارید. در واقع این برنامه علاوه بر داشتن امکانات مورد نیاز برای ثبت و ویرایش تصاویر به کاربر اجازه می دهد تا در پلت فرم اختصاصی برنامه تعامل بیشتری با سایر هنرمندان داشته و از نظرات میلیون ها بیننده آگاه شود و از این جهت بسیار مناسب افرادیست که بصورت حرفه ای در این زمینه فعالیت دارند.
معرفی اپلیکیشن و بازی (44) معرفی اپلیکیشن و بازی (44)
برخی از مهم ترین ویژگی های نرم افزار EyeEm: Camera & Photo Filter :
  • کادربندی و تنظیم قالب افقی و عمودی تصویر
  • شامل ۲۴ فیلتر کاملا رایگان و جذاب
  • عضویت و فعالیت در سایت برنامه
  • تعامل با سایر هنرمندان این عرصه
معرفی اپلیکیشن و بازی (44) معرفی اپلیکیشن و بازی (44)
معرفی اپلیکیشن و بازی (44)
معرفی اپلیکیشن و بازی (44) معرفی اپلیکیشن و بازی (44)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایشالا از شنبه همه اینا رو میخونم
      #کنکور

    • آرش

      بیش‌تر از ۹۹ درصد گیم‌ها و اپلیکیشن‌هایی که تو این بخش معرفی می‌کنین رو وقتی رو لینک گوگل‌پلی کلیک کنی و وارد گوگل‌پلی بشی پیام میده *این آیتم در کشور شما قابل دسترسی نمی‌باشد* بنابراین مجبور میشی از سایت‌هایی که برنامه‌های موبایل و اندروید دارن نسخه هک‌شده‌اش رو دانلود کنی که یا اجرا شدنش مشکل داره یا بعد از نصب ممکنه واسه گوشی مشکل‌ساز بشه

    • بدون نام

      چرا حجم ios اینقد بشتر از Android ه؟! تازه یکیش هم پولی بود!

    • محمد رواتپرست

      این قسمت از سایت یکی از برتریناست و من و خیلی های دیگه این درخواست رو دارن که این بخش رو زود به زود آپدیت کنین.
      ویک چیز دیگه این شماره ۴۴اصلا به درد نمیخورد :(

    • morteza

      خوب بود مرسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج