جاباما
۵۵۹۰۲۹
۴۱ نظر
۶۵۵۸
۴۱ نظر
۶۵۵۸
پ

در جشن عروسی «مسی» چه گذشت؟

لیونل مسی با آنتولا روکوزو ازدواج کرد. انگار دو ستاره برتر فوتبال جهان، یعنی مسی و رونالدو، با درگیر شدن در امور خانوادگی و عاطفی در تلاش هستند تا ماه های پرچالش گذشته و ماجراهای مالیاتی خود را به دست فراموشی بسپارند. رقابت این دو حتی بیرون از میادین فوتبال هم ادامه دارد.

روزنامه تماشاگران امروز - علی مسعودی نیا: لیونل مسی با آنتولا روکوزو ازدواج کرد. انگار دو ستاره برتر فوتبال جهان، یعنی مسی و رونالدو، با درگیر شدن در امور خانوادگی و عاطفی در تلاش هستند تا ماه های پرچالش گذشته و ماجراهای مالیاتی خود را به دست فراموشی بسپارند. رقابت این دو حتی بیرون از میادین فوتبال هم ادامه دارد.
در حالی که رونالدو با خبر تولد دوقلوهایش یکی دو روزی صدرنشین اخبار بود، حالا مسی با ضیافت باشکوه عروسی اش رقیب را از میدان به در کرده و خودش به نقل محافل رسانه ای و اینترنتی تبدیل شده است.
در جشن عروسی «مسی» چه گذشت؟

در مراسم عروسی مسی تعدادی از هم بازی های فعلی و سابق او حضور داشتند و به این ترتیب رسانه ها به این جشن لقب «عروسی قرن» را داده اند. مسی، فوق ستاره ۳۰ ساله بارسلونا، با دختری ازدواج کرد که در حقیقت عشق دوران بچگی اش بود. آنتونلا روکوزو ۲۹ ساله است. این مراسم در شهر روزاریو برگزار شد.

ستارگان فوتبال جمعه شب همگی در این عروسی مهم در کشور آرژانتین حضور یافته بودند. مراسم در یک هتل بسیار لوکس در مرکز شهر روزاریو برگزار شد. مسی در این جشن میزبان ستارگان بزرگی چون ژاوی هرناندز، کارلوس پویول، سسک فابرگاس و سرخیو آگوئرو بود که همگی آنها از فرش قرمز ورودی هتل به سمت محل برگزاری ضیافت رفتند.

گزارش ها حاکی از آن است که بیش از ۲۵۰ مهمان در این جشن حضور داشته اند. از مهمانان جالب توجه دیگر این جشن ساموئل اتوئو بود. این جشن در حالی برگزار شد که بیش از ۴۰۰ نفر از نیروهای پلیس گرداگرد هتل مستقر شده و وظیفه برقراری نظم و امنیت مراسم را بر عهده داشتند. روزنامه های آرژانتین همگی تحت تاثیر این جشن قرار داشتند و القابی چون «عروسی سال» و «ازدواج قرن» را در توصیف آن در تیترهای اصلی خود مورد استفاده قرار دادند.
در جشن عروسی «مسی» چه گذشت؟

جمعیت زیادی هم در فرودگاه محلی روزاریو گرد هم آمده بودند تا به محض ورود مهمانان مشهور، که اکثرشان با جت های شخصی به این ضیافت آمده بودند، آنها را ملاقات کنند و عکس و امضایی بگیرند. در محوطه بیرون هتل روزاریو نیز جمعیت عظیمی دیده می شد و تقریبا تمامی خیابان های منتهی به هتل مملو از آدم هایی بود که دل شان می خواست تا حد ممکن به جشن عروسی قهرمان اسطوره ای کشورشان نزدیک باشند.

بعد از برگزاری جشن نیز لیونل مسی، برنده پنج توپ طلای جهانی و همسرش، روی فرش قرمز حضور یافتند و آقای داماد شخصا از تمامی هواداران حاضر تشکر و قدردانی کرد.

عروس خانم یک لباس بسیار خاص و سنگدوزی شده بر تن داشت که بی شباهت به شکل و شمایل پری دریایی نبود. این لباس را رزا کارلا، طراح بزرگ مد برای این جشن طراحی کرده بود و البته کارشناسان هنوز قیمت آن را تخمین نزده اند. این طراح همچنین لباس مادر و خواهران عروس و نیز چند نفر از مهمانان صاحب نام حاضر در مراسم را طراحی کرده بود.

مهمانان از جمله هم بازی مسی در تیم ملی آرژانتین، یعنی ازکوییل لاوتزی و ستاره بارسلونا جرارد پیکه و البته همسرش شکیرا، در پایان این مراسم یک کیسه پر از هدایا دریافت کردند و از قرار معلوم هدایایی شامل صنایع دستی و نوشیدنی ها و شیرینی های مخصوص منطقه روزاریو در داخل کیسه بود. اما بشنوید از شام عروسی که منوی بسیار پر و پیمانی داشت.
در جشن عروسی «مسی» چه گذشت؟
غذای محبوب آرژانتینی ها یعنی سوشی یک میز کامل را به خود اختصاص داده بود اما میز مختص غذاهای محلی آرژانتین از همه بیشتر مورد استقبال قرار گرفت. میزی که روی آن پیراشکی گوشت آرژانیتی یا همان امپانادا در کنار سوسیس قرمز و نان شیرمال سرو می شد.

مسی و همسرش سال ها پیش در همین شهر روزاریو با هم آشنا شدند و از همان ابتدا با وجود دوری از یکدیگر، جدایی ناپذیر جلوه می کردند. البته عروس خانم همین حالا هم مادر دو فرزند است. مسی در سن 13 سالگی از آرژانتین به اسپانیا رفت تا بخت خود را در فوتبال اروپا بیازماید. باشگاه بارسلونا او را جذب کرد و شرط قراردادشان این بود که بارسلونا هزینه های درمانی مسی بابت کمبود هورمون رشدش را بپردازد.
او به باشگاه بارسلونا پیوست و به سرعت برای کشورش افتخارآفرین شد. با این حال همواره گفته بود که قصد دارد عروسی خود را در میهنش برگزار کند. خبرهایی رسیده که مسی برنامه بسیار رمانتیک و فوق العاده ای برای ماه عسل خود دارد و می خواهد حسابی از دنیای فوتبال دور باشد و خوش بگذراند.

مهمانان عروسی در ۱۸۸ اتاق هتل پولمن استقرار یافتند. قیمت اتاق های این هتل از شبی ۱۲۵ دلار به بالاست. البته در تمامی زمان برگزاری جشن، ورودی های هتل از شدت تراکم جمعیت بسته شده بود. مسی یک ماه فرصت دارد تا پیش از اردوی پیش فصل بارسلونا در کشور آمریکا، با همسرش به گشت و گذار برود.
در جشن عروسی «مسی» چه گذشت؟

از چند شب قبل از عروسی سراسر آرژانتین پر شده بود از پوسترها و گرافیتی های لیونل مسی و تبریک به او. نزدیک به ۱۵۰ خبرنگار برای پوشش جشن عروسی در مراسم شرکت داشتند. البته آنها اجازه حضور در همه امکان را نداشتند. و باید در محوطه های از پیش تعیین شده باقی می ماندند.

روزنامه آرژانتینی کلارین گزارش داد که مسی هیچ کدام از مربی هایی که تا به حال با آنها کار کرده را به مراسم عروسی خود دعوت نکرده است. همچنین، مسی، دیه گو مارادونا، کاپیتان سابق تیم ملی آرژانتین را هم به عروسی خود دعوت نکرد.

روزاریو در امتداد رودخانه پارانا پایه گذاری شده و ۳۰۰ کیلومتر با بوئنوس آیرس فاصله دارد. مسی و همسرش قصد دارند مثل گذشته در شهر بارسلون به زندگی خود ادامه دهند و دو پسرشان تیاگو و مته ئو را در همان جا پرورش دهند. طی روزهای گذشته رسانه ها به شوخی گفته بودند که ممکن است رونالدو برای رقابت با مسی، اسم دوقلوهای خودش را تیاگو و مته ئو بگذارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عكس دومو يادتون رفته سانسور كنيد :))))

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هاهاهااااااا چه دقتی داری

      • ساراخانوم

        اتفاقا سانسور کردن یه تیکه موشو گذاشتن رو بازوش
        :/

      • بدون نام

        سارا خانوم اون تيكه مو اول نبود بعدا اضافه شد

    • بدون نام

      مبارک باشه
      بعد از دوتابچه مراسم عروسی گرفتند .
      خخخخ
      بچه هاشون هم داخل عروسی بودند؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیال کن سالگرد ازدواجشونه

    • بدون نام

      این خارجی ها چرا این جورین زنه دوتا بچه هم ازش داره تازه عروسی گرفتن !!خب میزاشت مسی بابا بزرگ میشد بعد عروسی میگرفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جشن غروسی یعنی شادیت از پیدا کردن همراهت رو به دنیا اعلام کنی،فقط همین. بعضیا دوست دارن دیر این شادی رو اعلام کنن و هیچگونه ایرادی توی این کارشون نیست. این فرهنگ ماست که ایراد داره

    • بهار

      حالا چرا اینقدر واسه عروسیشون عجله داشتن میذاشتن یه دفعه با عروسی پسراشون ازدواج میکردن

    • بدون نام

      خوش به حالشون...

    • بدون نام

      فرهنگ ما با اونها خیلی متفاوته. احتمالاً عروسی گرفتن اونها به معنی ثبت رسمی عقده که در مائل اقتصادی خیلی دخالت داره و اموالشون نصف نصف میشه. در اسلام بچه خیلی ارزش داره و حتماً به دلیل ارث و... باید از اول پدر و مادرش رسمی معلوم بشند و زن هم مهریۀ مشخصی داشته باشه.

    • بدون نام

      روسری فراموش کردین سرش کنین فقط تنش مورد داره موهاش نداره؟؟؟؟؟
      کی تموم میکنین این کارای مسخرتونو

      پاسخ ها

      • حمید

        تقصیر هیچ سایتی نیست که سانسور می کنه لباس خانم ها رو ، طبق قوانین کمیته فیلترینگ، باید لباس خانم ها از زانو به بالا و آرنج پوشیده بشه وگرنه سایت فیلتتتتتتتترررررررر

    • بدون نام

      ای جاااانم چ خوووبن اینا

    • بدون نام

      به 10: 53
      بله درسته به عنوان سالگرد هم میتونه باشه.

    • اوا

      فکرکنم جشن عروسی واسشون مهم نیست مهم اینه که باهم هستن وهمدیگه رو دوست دارن عروسی واسشون معنای خاصی نداره چون اینا قبل عروسی هم مثل بعداز عروسین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مطمئنی همونقدر که قبل از تعهد و ازدواج رسمی به ظاهر خیلی عاشق هم هستن بعدش هم همینطوره ... چیزی که ما شاهدش بودیم خلاف این رو میگه
        اینا تا قبل از ازدواج رسمی خیلی باهم خوبن و مثلا عاشق اما بعد از چند سال از ازدواج رسمی خبر جداییشون رو میشنویم
        اگه واقعا عاشق هم هستن چرا از همون ابتدا به هم متعهد نمیشن؟! بعد از ازدواج رسمی چون روابطشون باید متعهدانه باشه و فقط با همسر باشن به احتمال زیاد به همین خاطر ازدواج ها شون دوامی نداره
        نمونه هاشم کم نیست از دنیای هنر و هالیوودش بگیر تا دنیای ورزشی (نمونه اش برد پیت و آنجلینا جولی / جانی دپ و امبر هرد )
        البته استثناء هم توشون هست و امیدواریم این ازدواج جزو استثناء ها باشه
        اینارو گفتم برای اون دسته از دوستانی که فکر میکنن غربی ها همه کاراشون درست و بی عیب و نقصه

    • عاطفه

      لباس و موهای عروس چقد نازه

    • بدون نام

      خوبه عوضش بچه ها عروسی مامان و باباشونو یادشونه !

    • بدون نام

      انرژی خوبی به هم داد ایشاللا جوانان سرزمینمم عروسی کنن با اونی که دوس دارن و با اون پیر بشن بچه دار شن و حسرت به دل نمونن حتی شده با ی عروسی ساده به ارزوهاشون برسن

    • سیما

      هر مللی فرهنگ خاص خودش رو داره، همه جا ازدواج هست در مقابلش طلاق هم هست، وفاداری هست در درمقابلش خیانت هم وجود داره، اونچه که توو فرهنگ غربی ها خیلی جالبه و زیبا بحث تعهدشون در رابطه هستش، بااینکه ازدواجشون رسمی نبوده اما سالها این دو نفر و خیلی های دیگه وارد رابطه دیگه ای نشدن، درحالیکه میبینیم خیلی هارو ک از ازدواج کردن و بچه دارن ولی ادمهای متعهدی نیستن، بنظرم بعضی از رفتارای فرهنگ غرب واقعن عالیه همونطور ک توو فرهنگ ماهم خیلی چیزها عالی هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره عالیه . اینکه قبل ازدواج بچه دار بشن و چند سال زندگی کنن بدون اینکه زن و شوهر باشن . ازدواج نمیکنن چون نمیخوان روابطشون محدود به یه نفر باشه . نمیخوان به یه نفر تعهد داشته باشن .

      • بدون نام

        کاربر سیما نظرت کاملا اشتباه بود
        خیلی با فرهنگ های دیگه آشنایی نداری اونها رسمی نمیکنن چون نمی خوان به یه نفر محدود باشن مثل اتفاقیه که داره تو ایران میوفته

    • مردادی

      سوشی مگه ژاپنی نبود کی شد غذای آرژانتینیا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب گفته غذای مورد علاقه آرژانتینیا، نگفته غذایی با اصالت آررژانتینی که:-)

    • بدون نام

      باز این خوبه از همین یکی بچه داره با همینم عروسی کرده رونالدورو نمیگین که دوقلوش به دنیا اومده و اون یکی دوس دخترشم چهار ماهشه

    • بدون نام

      گف غذای محبوب ارژانتینیا

    • golbahar

      حالا شانس ما اگه تو بچگی عشق کسی بودیم تو بزرگی عمله از آب در میومد :/

    • دراكولا تا به تا

      سيما باهات هم موافقم هم مخالف! دو نفر كنار هم زندگي ميكنند و ميتونند هم رو ترك كنند ولي نميكنند! تا اينجاش خيلي عاشقانه هست! ميتونند يه روز بذارند و برند ولي نميرنند!
      اما...
      اگر انقدر هم رو دوست دارند، چرا تعهد نميدهند كه تا ابد كنار هم بمونند؟! چرا شك دارند؟! اگر به طلاق برسه، مرد يا زن، ساكش رو ميبنده و ميره و حتي بچه ها پروسه طلاق رو حس نميكنند.
      من يه مرد ميخوام كه بگه تا اخر عمر باهات ميمونم، نه يه بزدل كه هر آن بهم شك داشته باشه كه بخواهد باهام ازدواج كنه
      برام دعا ميكنيد؟! امروز بدجور دلم گرفته، خسته ام :(

    • بدون نام

      چقدر مسخره ...
      تا الان پس چه نسبتی با هم داشتن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عشق همدیگه بودن،زیباترین نسبت. بعضیا همه زیبایی های دنیا به نظرشون مسخرن چون خودشون توان درک زیبایی واقعی رو ندارن

    • بدون نام

      به دراکولا: انشالله به خواستت برسی، برات دعا کردم

    • بدون نام

      بار خوبه مسی از بچگی تا حالا با یه نفر بوده و ازش دو تا بچه داره. رونالدو که اصلا معلوم نیست مادر بچه اولش کی بوده؟ دوقلوهاش هم که به دنیا اومدن مادرشون کیه ؟ هر روز هم با یکی رل میزنه. دقیقا نقطه مقابل مسی هست و اوج دمدمی مزاجیه و خیلی شبیه مردا ایرونیه از این نظر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقيقا. اين رفتاراش خيلي چندش آوره. باز خوبه مسي حداقل از نظر اخلاقي مشكلي نداره، از همون اول زنش و بچه هاش مشخص بودن حالا بعد از چند سال ازدواجشونو رسمي كردن طبق فرهنگ خودشون

    • بدون نام

      مسی چقدر بی ریخته واقعا

    • بدون نام

      مسی چقدر بی ریخته واقعا

    • بدون نام

      بار خوبه مسی از بچگی تا حالا با یه نفر بوده و ازش دو تا بچه داره. رونالدو که اصلا معلوم نیست مادر بچه اولش کی بوده؟ دوقلوهاش هم که به دنیا اومدن مادرشون کیه ؟ هر روز هم با یکی رل میزنه. دقیقا نقطه مقابل مسی هست و اوج دمدمی مزاجیه و خیلی شبیه مردا ایرونیه از این نظر

    • شیما

      من فیلمشو دیدم تو اینستاگرام خیلی رویایی بود.

    • پدرام

      مسى اااااااااايييييييينى

    • یاسمین

      مگر چیه تهران هم این نوع کارهایی میکنن راستی چرا سانسر کردید خوب همه از این هیکل دخترا وزنان مطلعا بعدشم کسی می خواد از گوشیش زن مسی نگاه کنه بعدشم همه مادر و زن و خواهر و دوست اجتماعی دارن

    • بدون نام

      با سانسور اعلام میکنید مرد های ایرانی زن ندیده ان این کار هارو بگذارید کنار چه عیبی داره طرف زن خوشگل خارجی ببینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج