۵۵۹۱۲۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تلاش برای نجات خلیج گرگان

مدیر کل سازمان حفاظت محیط زیست گلستان گفت: لایروبی کانال های ورودی و خروجی خلیج گرگان و موضوع پایابی رودخانه های منتهی به این خلیج از راهکارهای مهم مطرح شده برای نجات خلیج گرگان بوده که در حال مطالعه و بررسی است.

خبرگزاری ایسنا: مدیر کل سازمان حفاظت محیط زیست گلستان گفت: لایروبی کانال های ورودی و خروجی خلیج گرگان و موضوع پایابی رودخانه های منتهی به این خلیج از راهکارهای مهم مطرح شده برای نجات خلیج گرگان بوده که در حال مطالعه و بررسی است.

اسماعیل مهاجر در حاشیه مراسم معرفی سرپرست اداره محیط زیست شهرستان بندرگز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته ملی نجات خلیج گرگان با دستور معاون اول رئیس جمهور در سازمان حفاظت محیط زیست به ریاست معاون محیط زیست دریایی سازمان تشکیل شد.

وی افزود: زیر کمیته هایی در سطح استان ها از جمله در استان گلستان به مدیریت معاون عمرانی استاندار گلستان در دبیرخانه سازمان امور آب منطقه ای گلستان ایجاد شده که تاکنون چندین جلسه برگزار کرده است.

مهاجر با اشاره به اینکه گزینه های مختلفی برای نجات خلیج گرگان مطرح شده است، تصریح کرد: یکی از موارد لایروبی کانال چپاقلی به عنوان ورودی و کانال خوزینی به عنوان خروجی خلیج گرگان است که در حال بررسی دقیق این موضوع هستیم که آیا این کار به احیاء خلیج گرگان کمک می کند یا تاثیر منفی خواهد داشت؟

مدیر کل سازمان حفاظت محیط زیست گلستان با بیان اینکه یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه داشت پایابی رودخانه های منتهی به خلیج گرگان است، گفت: سدهای خاکی محلی و آب بندان هایی در مسیر رودخانه های منتهی به خلیج گرگان احداث شده که باعث می شود در فصل کم آبی، آب این روخانه ها کم شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج