جاباما
۵۵۹۱۵۳
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

دعوت از توکلی برای حضور در کارگروه تحول دانشگاه آزاد

در پی نامه احمد توکلی به رییس هیات امنای دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد از این نماینده مجلس برای حضور در کارگروه تحول و هیات‌های اندیشه‌ورزی دانشگاه آزاد دعوت کرد.

خبرگزاری ایسنا: در پی نامه احمد توکلی به رییس هیات امنای دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد از این نماینده مجلس برای حضور در کارگروه تحول و هیات‌های اندیشه‌ورزی دانشگاه آزاد دعوت کرد.

به دنبال نامه احمد توکلی به علی اکبر ولایتی درباره مناقشه دانشگاه آزاد با وزارت علوم و انتقاد وی از رییس هیات امنای دانشگاه آزاد در رابطه با ''مصوبه دانشگاه آزاد در اعلام ۲۸۰۰ کدرشته محل در دفترچه انتخاب رشته'' دانشگاه آزاد، ضمن استقبال از اظهارات و نقطه نظرات کارشناسی نخبگان کشور درباره کمیّت و کیفیت آموزش عالی در کشور اعلام کرد: اظهارات دکتر احمد توکلی را در زمان و مکان مناسب در هیات های اندیشه ورزی دانشگاه بررسی خواهیم کرد.

بر اساس اعلام دانشگاه آزاد، نقشه جامع علمی کشور مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، قدر مطلق نظرات کارشناسی نخبگان علمی کشور است و دانشگاه آزاد اسلامی پیشبرد و تحقق نقشه جامع علمی کشور را در دوره جدید در دستور کار خود قرار داده است.

دانشگاه آزاد ضمن دعوت از دکتر توکلی در کارگروه تحول و هیات‌های اندیشه‌ورز دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: قطعا بدون اتکا به خرد جمعی نخبگان نمی‌توان تحولات مطلوبی در نظام آموزش عالی کشور ایجاد کرد.

«صالح اسکندری»، عضو هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا درباره توافق این دانشگاه و وزارت علوم گفت: امیدواریم فضای تعاملی و مثبت بین دانشگاه و وزارت علوم منجر به تحولات کیفی در آموزش عالی کشور شود و دانشجویان و اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی را در تحقق اهداف آموزش عالی بیش از پیش امیدوار کند.

اسکندری ضمن دعوت از دانشجویان برای انتخاب رشته گفت: زمان انتخاب رشته تا ۱۷ تیرماه تمدید شده و داوطلبان هیچ نگرانی درباره ثبت نام نداشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاسر عبادی

      این بنده خدا هم یک شغل پیدا کرد خداروشکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج