جاباما
۵۵۹۲۰۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۴/۱۲


فال روزانه 1396/04/12

فال روزانه دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 12 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال زندگی حرفه ایتان برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به همین دلیل هم شانس دست یافتن به موفقیت در کارهایی که آغاز می کنید خیلی بیشتر از همیشه خواهد بود. وقت آن فرا رسیده است که تجربه های گذشته و درس هایی که از اشتباهات خود گرفته اید را مورد استفاده قرار داده و آنچه رویایش را در سر می پرورانید شروع کنید. شما احترام همکاران و مامات مافوق خود را به دست خواهید آورد و فرصت های زیادی در محل کارتان برایتان به وجود خواهند آمد. سعی کنید توانایی های خود را گسترش داده و از این فرصت ها به بهترین شکل ممکن و به نفع خودتان استفاده کنید. شرایط ایجاب می کنند خیلی سخت تر از همیشه کار کنید و شاید حتی بتوانید تجارت خود را به خارج از مرزهای کشورتان گسترش بدهید. سبک خسته کننده و یکنواخت زندگیتان به یک باره تغییر خواهد کرد و ریتم تازه ای به خود خواهد گرفت. خانواده و دوستانتان شما را در هر حالتی حمایت و همراهی خواهند کرد. ذات مهربان و شوخ طبعی شما دیگران را خیلی سریع به سوی شما می کشاند و همین خصوصیات امسال شخص ارزشمندی را وارد زندگی عاطفی شما خواهند کرد.

فال روزانه 1396/04/12
امروز شما دوست دارید زندگی خودتان را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. در مورد سبک زندگیتان، شغلتان و حتی رژیم غذایی و برنامه ورزشی خود فکر خواهید کرد. چیزی که در حال حاضر ناگهان برایتان اهمیت پیدا کرده وضعیت سلامتیتان است و دلتان می خواهد در رژیم غذایی، برنامه ورزشی و سایر عادات خود بیشترین تغییرات را بدهید تا به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کنید. شاید بخواهید از همین امروز ورزش کردن را شروع کنید. لزومی ندارد بیش از اندازه به خودتان فشار بیاورید، از ورزش های سبکی که برایتان لذت بخش هم هستند شروع کنید. اگر مجرد و به دنبال عشق هستید ابتدا درب های قدیمی را برای همیشه پشت سرتان ببندید تا بتوانید در اواخر این ماه فرصت های جدیدی که برایتان پیش می آیند را به دقت بررسی کنید.

فال روزانه 1396/04/12
چند هفته آینده برای شما سرشار از تغییرات در زندگی شخصیتان خواهند بود. روابطتان به طور قابل ملاحظه ای متحول خواهند شد. شما روابط خیلی خوبی با دوستانتان دارید، اما باید کمی بیشتر به رفتار خودتان دقت کنید، زیرا گاهی با شخصیت قوی و محکمی که دارید این اجازه را به دیگران نمی دهید که افکار و احساسات خود را بیان کنند. سعی کنید در رفتار خود احتیاط بیشتری نشان دهید، شما نمی توانید همیشه و به همه بگویید که چکار بکنند و چکار نکنند و یا افکار خودتان را به آنها تحمیل کنید. اگر در مورد حقیقی یا دروغین بودن عشقتان شک دارید امشب می تواند فرصت خوبی باشد برای این که با عشقتان به گفتگو بنشینید و سنگ هایتان را با هم وا بکنید.
فال روزانه 1396/04/12
بعضی از مردم به طور ذاتی خجالتی هستند و تقریبا حتی به خاطر این که نفس می کشند و زنده هستند هم احساس شرم می کنند.آنها سعی می کنند تا جای ممکن خودشان را از دید دیگران مخفی کرده و در مرکز توجه قرار نگیرند. شما شاید با خودتان فکر کنید که جزء این دسته هستید، اما سخت در اشتباهید؛ تنها مشکل شما این است که به تأیید نیاز دارید. شما ویژگی ها و توانایی های منحصر به فردی در وجود خود دارید که باید به آنها اجازه بروز بدهید، خودتان را باور داشته باشید. اگر مجرد هستید قوه تخیل خودتان را به کار بیندازید و کمی به خصوصیات عشق رویاهایتان فکر کنید، سپس کمی منتظر بمانید و ببینید چه می شود! خودتان که می دانید قدرت تخیلتان چقدر قوی می تواند باشد.
فال روزانه 1396/04/12

شما استاد اغوا کردن دیگران هستید و خیلی سریع دیگران را به خود جذب می کنید و این اواخر این توانایی ذاتی در شما حتی بیشتر از همیشه بوده است و خیلی ها را به سوی خودتان کشانده اید. به نظر می رسد که هیچ کس نمی تواند در برابر افسون شما مقاومت کند، اما امروز باید کمی بیشتر به این موضوع فکر کنید و ببینید از میان آنهایی که مجذوب شما شده اند کدام یک مورد علاقه شماست و تکلیف خودتان و بقیه را روشن کنید. شاید شما از هواداران زندگی لوکس و اشرافی باشید، اما حداقل در شرایط موجود به شما توصیه می شود که حواستان به جیبتان باشد و زیاد ولخرجی نکنید، هر کسی باید پایش را به اندازه گلیمش دراز کند.

فال روزانه 1396/04/12
شما واقعا شخص جذابی هستید و هیچ یک از دوستان و اطرافیانتان نمی توانند در برابر این جذابیت ذاتی شما مقاومت کنند. امروز باید سعی کنید کمی بیشتر روی شخصیت خود کار کنید و به تغییرات خیلی جزئی که لازم است در خودتان ایجاد کنید بپردازید. ارتباط با دیگران به شما این فرصت را خواهد داد تا ببینید به چه تغییراتی نیاز دارید. انتخاب با خودتان است که در فعالیت های اجتماعی امروز شرکت کرده و یا از آنها فرار کنید. طبیعتا وقت گذراندن با دوستان و اعضای خانواده می تواند به شما روحیه تازه ای ببخشد، ولی تنش ها و بحث هایی که به وجود می آیند می توانند کمی برایتان آزار دهنده باشند.
فال روزانه 1396/04/12
امروز برای شما روزی همراه با آرامش خواهد بود. شما با اعتماد به نفس تمام می خواهید هر مسئولیتی که به عهده دارید را به انجام برسانید. خوشبختانه این فرصت را هم خواهید داشت که تغییرات پایانی را در کارهایی که این اواخر مشغول به انجام آنها بوده اید بدهید و بهترین عملکردی که از دستتان بر می آید را از خود نشان بدهید. با به پایان رساندن کارهایتان به خاطر نظم و دقتی که در انجام آنها دارید حتی وقت آزاد برای استراحت و معاشرت با دوستانتان را هم خواهید داشت. حتی شاید فرصت آشنایی با افراد تازه ای برایتان فراهم شود که برایتان خیلی جذاب هستند و روابط حرفه ای یا عاطفی طولانی مدتی را برایتان به همراه خواهند داشت.
فال روزانه 1396/04/12
شما به خاطر قلب مهربان و بزرگی که دارید نسبت به اطرافیان خود خیلی صبور و با حوصله هستید. شما فکر می کنید که همه باید مشکلات و اشتباهاتی داشته باشند تا تجربه کافی را به دست بیاورند و باید به آنها فرصت داد؛ به هر حال همه ما در زندگی اشتباهاتی داشته ایم. شاید گاهی زیاد متواضع نباشید، اما دوستانتان خیلی خوش شانس هستند که یکی مثل شما در زندگیشان وجود دارد که می توانند روی او و کمک هایش حساب کنند.برای حل مشکلات موجود در رابطه عاطفیتان بیان کردن احساساتتان خیلی بهتر از پنهان کردن آنها می تواند برای رسیدن به موفقیت به شما کمک کند. همیشه ناگفته ها هستند که با گذشت زمان تبدیل به دردها و مشکلاتی بزرگ می شوند.
فال روزانه 1396/04/12
امروز ممکن است با یکی از نزدیکان و خویشاوندان خود اختلاف نظر داشته باشید و سعی کنید که راه حلی برای این مشکل پیدا کنید. وضعیتی که پیش آمده است برای شما بسیار آزار دهنده است و نگران این هستید که مبادا این اتفاق برای همیشه رابطه شما را خراب کرده باشد. به احتمال زیاد تنها مشکل موجود بین شما این است که حرف هایتان را به زبان نمی آورید و با هم به اندازه کافی در مورد مشکلتان صحبت نمی کنید. سعی کنید این مشکل را همراه با هم و به کمک هم حل کنید. اگر نسبت به شریک زندگیتان شک دارید یک نفس عمیق بکشید و کمی فکر کنید، اگر مدرکی در دست ندارید بهتر است دست از این افکار بیهوده بردارید و خودتان را عذاب ندهید.

فال روزانه 1396/04/12
شما آدمی احساساتی هستید و به سادگی تحت تأثیر چیزهایی که در تلویزیون می بینید و یا در روزنامه ها می خوانید قرار می گیرید. چرا خودتان را به خاطر مشکلاتی که به شما تعلق ندارند ناراحت می کنید؟ درست است که انسان باید به دنیای اطراف خود توجه داشته باشد و به دردهای مردم اهمیت بدهد، اما نه در حدی که زندگی خود را تحت الشعاع قرار داده و به وضعیت روح و روان خودش آسیب وارد کند. امروز روز خوبی است تا خودتان را از درگیری های فکری که به خاطر خشونت دنیای اطرافتان برای شما پیش آمده اند رها کنید. برای پیشرفت رابطه عاطفیتان به احساسات درونی خود اعتماد کنید و ندای درونتان را نشنیده نگیرید.
فال روزانه 1396/04/12
زمان آن فرا رسیده است که کمی بیشتر روی زندگی شخصیتان تمرکز کنید. زندگی شما قطعا لحظات خوب زیادی داشته است اما چند ماه گذشته از لحاظ اوج احساسات شما بسیار متفاوت بوده اند و احساسات جدید و بسیار عمیقی را تجربه کرده اید. اگر بتوانید ثبات تصورات ذهنی خود را حفظ کنید و به همین صورت ادامه بدهید به اهدافی که برای خود تعیین کرده اید دست خواهید یافت. امروز شما این فرصت را خواهید داشت رابطه ای که در مراحل آغازین خود است را وارد مرحله ای جدیتر کنید و یا اگر هنوز احساسات خود نسبت به شخصی که دوست دارید را بیان نکرده اید عشق خود را با او در میان بگذارید.

فال روزانه 1396/04/12
با وجود این که در حال حاضر وضعیت به گونه ای است که باید حواستان به جیبتان باشد و بودجه تان را در نظر داشته باشید شما دارید خیلی راحت ولخرجی می کنید. خوشبختانه این فرصت برای شما وجود دارد که به زودی پولی را از منبعی غیر منتظره به دست بیاورید. سرمایه گذاری هایی که پیش از این انجام داده بودید به نتیجه خواهند رسید و به زودی سود آنها به دستتان خواهد رسید. با این حال بهتر است این ثروت تازه یافته را برای چیزهای به دردنخور خرج نکنید. اگر مواظب باشید و در هزینه هایی که می کنید سیاست داشته باشید خواهید توانست اهدافی که برای مدت ها دنبال می کرده اید را بالاخره به دست بیاورید.

فال روزانه 1396/04/12

شما بیشتر وقت ها نسبت به بدن و سلامتی خود بی توجه هستید و این موضوع تعادل شما را به هم ریخته است. محض احتیاط هم که شده وقت آن رسیده است که سری به دکتر بزنید و یک چکاپ کامل انجام دهید. شما از کشف چیزهای تازه لذت می برد و تشنه علم و دانش هستید و حاضرید در این راه زمان و انرژی زیادی را صرف کنید. اما به شما توصیه می کنیم که زمانی را هم برای استراحت و لذت بردن از زندگی کنار بگذارید و خودتان را از تلاش و کوشش غیر ضروری دور نگه دارید. شاید دیروز بحث های آزار دهنده ای را با عشقتان داشته اید، اما امروز اوضاع تا حدود زیادی تغییر کرده و خوشبختانه دیگر خبری از آن خشم دیروز نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج