۵۵۹۲۱۸
۵ نظر
۵۰۱۱
۵ نظر
۵۰۱۱
پ

مصوبه کمیسیون فرهنگی برای کاهش سن ازدواج

یک عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه کمیسیون فرهنگی برای کاهش سن ازدواج، از تشکیل کارگروهی برای بررسی طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده در این کمیسیون خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه کمیسیون فرهنگی برای کاهش سن ازدواج، از تشکیل کارگروهی برای بررسی طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده در این کمیسیون خبر داد.

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده که پیش از این کلیت آن در مجلس به تصویب رسیده بود، در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت و ماده ۲ این طرح و تبصره‌های یک و دو آن درباره کاهش سن ازدواج به تصویب رسید.

وی با اشاره به حضور مسئولان وزارت کشور، آموزش و پرورش، رفاه، ورزش و مرکز پژوهش‌ها در جلسه امروز این کمیسیون، یادآور شد: در این طرح آموزش و پرورش مکلف شده بود آموزش‌های لازم را برای کاهش سن ازدواج ارائه کند که نظریه‌های اصلاحی در این زمینه اعمال و مقرر شد صداوسیما و وزارت ورزش نیز در این زمینه با وزارت آموزش و پرورش همکاری کنند و آموزش‌های لازم و ضروری برای نوجوانان و جوانان مطابق با فرهنگ ایرانی و اسلامی و سن آنها در این زمینه ارائه شود.

عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین مقرر شد کارگروهی متشکل از بانوان عضو کمیسیون، مرکز پژوهش‌ها و دستگاه‌های مربوطه تشکیل شود و بعد از استماع گزارشات مختلف این طرح مورد رسیدگی قرار گیرد و جمع‌بندی گزارش آن به کمیسیون ارائه شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو بابا یه کار کنین جوونا اول شغل داشته باشن بعد زن بگیرن .اگه قرار باشه بعد ازدواج این قدر سختی باشه که همون خونه ی باباهاشون نشستن و دارن میخورن.یعنی شماها اینا رو نمیدونید؟!!!!!

    • کرمانشاه

      اگه شغل باشه درآمد باشه خونه باشه زن گرفتن راحته

    • بدون نام

      عزیزان دل نیازی به کمسیون و این دنگ و فنگا نیست شما وضعیت بیکاری ، اقتصاد و معشیت رو سروسامون بدین سن ازدواج ناخودآگاه پایین میاد.سن یه عدده زمانیکه جوونا از لحاظ فکری رشد نکنن و احساس مسؤلیت نداشته باشن هنوز بچه محسوب میشن

    • بدون نام

      مشکل اشتغال را حل کنید تا جوان مملکت به فکر ازدواج بیفتد

    • بیکار

      مشکل من جوان .اشتغال . اشتغال . استغال .چرا خودتون را به اون را می زنین . شما در واقع با این جلسات برای خودتون اشتغال درست می کنین .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج