۵۵۹۲۸۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

جولی اندروز و تجربه‌ی بازی در نقش منفی

بازیگر نقش‌ فرشته در «مری پایینز» و راهبه در «اشک‌ها و لبخند‌ها» از لذت و جذابیت صداپیشگی در انیمیشن دوست‌داشتنی «من نفرت‌انگیز» گفت.

وب سایت فیلم نت نیوز: بازیگر نقش‌ فرشته در «مری پایینز» و راهبه در «اشک‌ها و لبخند‌ها» از لذت و جذابیت صداپیشگی در انیمیشن دوست‌داشتنی «من نفرت‌انگیز» گفت.
جولی اندروز و تجربه‌ی بازی در نقش منفی

جولی اندروز، بازیگر سینما و تئاتر بریتانیایی، روز گذشته در مصاحبه‌ای تلویزیونی از دوران بازیگری‌اش حرف زد و از نقش‌هایی گفت که تا‌کنون بازی کرده‌ است. او همچنین از لذت بازیگری حرف زد و لذت تجربه‌ی صداپیشگی نقش منفی در مجموعه‌ی انیمیشن پرطرفدار کمپانی دریم ورک (Dreamworks)، من نفرت‌انگیز (Despicable Me).

او در این انیمیشن صداپیشه‌ی «مارلنا» (marlena) ، مادر «گرو» (gru) با صداپیشگی استیو کارل است. اندروز درباره‌ی جذب شدن به این شخصیت منفی و نفرت‌انگیز گفت: «این منفی‌ترین نقشی بود که می‌توانستم قبول کنم. در این مرحله دیگر چه چیزی می‌توانم از دست بدهم. اون یک مادر نفرت‌انگیز است. با وجود این بامزه‌ است و برای من جای کار داشت.»

اندروز بیشتر شهرت خود را مدیون بازی در دو فیلم موزیکال اشک‌ها و لبخندها (The Sound of Music) و مری پاپینز (Mary Poppins) است و برای بازی در این فیلم در سال ۱۹۶۴ جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد. هنرنمایی او در این فیلم مری پاپینز را در لیست ۱۰۰ شخصیت برتر تاریخ سینما به انتخاب مجله پرومیر قرار داد.

او بعد از دهه ۶۰ بیشتر از بازیگری به نویسندگی کتاب‌های کودکان روی آورد و در کنار جوایزی مانند تونی، گلدن گلوب و بفتا به عنوان یکی از افتخارات کشور انگلیس از ملکه لقب «بانو» را به پاس شش دهه فعالیت در سینما، تلویزیون و تئاتر دریافت کرده است.

سومین قسمت «من نفرت‌انگیز» نهم تیر در سینما‌های آمریکا اکران شد و با گذشت تنها ۲ روز از اکران این انیمیشن محبوب، سازندگان آن امید دارند که بتوانند رکورد انیمیشن‌های درحال اکران را بشکنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مری

      جولی اندروز .....نه جولیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج