۵۵۹۳۸۰
۷۲ نظر
۵۱۷۹
۷۲ نظر
۵۱۷۹
پ

دلخوری مردم اسلامشهر از سریال «عاشقانه»

در قسمت گذشته سریال عاشقانه در چند سکانس به مردم شهرستان اسلامشهر توهین صورت گرفت و باعث تعجب و دلخوری بسیاری از مخاطبان این سریال شد.

روزنامه صبح نو: اخیرا در قسمت سیزدهم سریال "عاشقانه" به کارگردانی منوچهر هادی که در شبکه خانگی در حال پخش است یکی از شخصیت های منفی سریال که هدیه و در برخی از جاها فریبا نام دارد پس از کلاهبرداری میلیونی ناپدید می شود یکی از مالباختگان به نام پیمان در جستجوی وی نهایت او را در اسلامشهر می یابد بین پیمان (مالباخته) و هدیه مکالمه ای صورت می گیرد .
در یک صحنه در حالی که در پس زمینه یک ساختمان گودبرداری شده فرضی در اسلامشهر را نشان می دهد پیمان سعی می کند هدیه را وارد خودرو کند اما با مقاومت وی روبرو می شود ،هدیه می گوید: اینجام (اسلامشهر) بالاشهر نیست واسه من از این اداها در میاری ها همه هم همه چیو دایورت کنن. اینجا همه سرشون درد می کنه واسه این کارا. کافیه یه عربده بکشم بریزن اینجا تیکه تیکت کنن !.
در صحنه ی دیگری در داخل خودرو پیمان می گوید: دفه اول که دیدمت فهمیدم بچه ناراحتی هستی اما اینقدر دیگه نمی دونستم آدم ناجوری باشی که تیزی با خودت اینور اونور ببری!
هدیه در پاسخ می گوید: اینجا(اسلامشهر) یا باید تیزی داشته باشی یا شوهر وگرنه دخلت اومده !
این دیالوگ ها اسلامشهر را شهری دارای افرادی طالب و طرفدار درگیری و دعوا معرفی می کند، شهری که در آن بانوان امنیت جانی ندارند تا جایی که مجبور می شوند با خود چاقو حمل کنند.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
دلخوری مردم اسلامشهر از سریال «عاشقانه»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اتفاقا وضعیت اسلام شهر همینجوریه

      پاسخ ها

      • محمد

        اسلامشهر بهترین محل سکونت
        ...

      • امیرحسین

        مطمئنم تو عمرت فقط یه اسم از اسلامشهر شنیدی هر وقت دستت از تو جیب بابات دراومد راجب اسلامشهر صحبت باشه

    • userbanoo

      من بچه اسلامشهرم اما به عمرم تیزی دستم نگرفتم با امنیتِ تمام هم اینور و اونور میرم، از لحاظ مالی هم چیزی از بالاشهریا کم ندارم، به جای اینکه 400 میلیون بدم بالاشهر مستاجر باشم ترجیح دادم اسلامشهر خونه سه طبقه داشته باشم با دو واحد مستاجر!

    • امین

      دقیقاً درست گفته . حقیقت مثله ته خیار تلخه ولی شما نگاه کنید این کسایی که به عنوان مسافرکش زنان سوار میکنن بعد میزنن جاده خاکی و هزار مسئله درست میکنن و تجاوز یا اینا که با موتور میان بالاهای تهران باچاقو مردم و خفت میکنن و گوشی و کیفشونو میزنن شما وقتی اخبار حوادث میخونی 80درصدشون اهل اسلامشهر و رباط کریم و ملارد و شهریار و قرچک و ورامین و اطراف اینجاها هستند ناراحتی نداره باید واقعیت قبول کرد مشکل فرهنگی تو این مناطق فوق العاده بالاست مخصوصاٌ مهجرانی که از شهرستانهای به این شهرها اومدن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از فامیلای ترامپی؟

      • بدون نام

        دوست عزیز من سرباز سازمان زندان ها بودم به خدا کم نبودن زندانیانی که بچه پاسداران و شریعتی و سعادت آبادبودن ...درسته مسایل مالی باعث کشیده شدن آدم به خلاف میشه ولی جمع که نباید بست .. یعنی تو اسلام شهر ملت همه یه شکلن؟ تو پاسداران یه شکل؟

      • وحید

        با سلام بنده هم یک باستان شناسم ساکن شهر اسلامشهر خیلی هم به شهرم زادگاهم افتخار میکنم این شهر معرفی کننده خیلی از بزرگان هنر و ورزش بوده این آقای کارگردانی هم که با این فیلم سکانس که تلاش کرده وجهه یه شهر شهید پرور و فرهنگی رو خراب کنه حتما یا از اسلامشهر زیاد عقده داشته یا خودش فرزند ناخلفی بوده اسلامشهر هم یک شهر تاریخیه هم یک شهر صنعتی با مردمی زحمت کش که برای این مملک نزدیک به نهصد نفر شهید داده توی هر شری هم هرجوره آدم پیدا میشه... اون افرادی هم که میان پست میزارن تایید میکنند کار بی شرمانه این کارگردان کوتاه فکر خودشون هم از تبار اون ادم هستند

      • بدون نام

        احسنت

    • بدون نام

      همه جا همه جور ادمی هست

    • شهروند

      انسان های خوب زیاد داره اسلامشهر. اما زیادم بیراه نگفته تو فیلم. حقیقت تلخه!

    • بدون نام

      من همین الان دارم از اسلامشهر پست میذارم نه تیزی تو کیفم دارم نه می ترسم بیرون برم تا ساعت 9 شبم سرکارم تنهام میرم خونه بدون هیچ مشکلی . بس کنین این حرفارو همه رو جمع نبندین نمی دونین که با همین شایعات یه عده آدم بی جنبه چه تیکه هایی به ما میندازن واسه خنده و باعث چه کدورتایی میشه.

    • بدون نام

      واای یکم جنبه داشته باشین دیگههه

    • بدون نام

      یکم جنبتونو ببرین بالا..

    • ناشناس

      مردم اسلامشهر از هر چی بالاشهری و بالا شهر نشین با فرهنگ تر و با شعور تر هستن ما نه تیزی داریم نه عربده کشی داریم و امنیتمون هم از خیلی جاها بیشتر و راحت رفت و اماد میکنیم و کسی نمیگه بالای چشمت ابرو هستشو کسانی که کانت گذاشتن از حقیقت تلخ و ته خیار حرف زدن اول برن خودشون رو اصلاح کنن بعد بیان نظر بدن

    • کوروش

      با سلام و احترام
      این مطلب ابتدا در سایت اسلامشهرخبر و سپس در خبرگزاری دانا ارسال شده است.

    • ژکس

      وضع اسلامشهر بدتراز این حرفاست
      تو خیابون پلاکارو ببین هرکی خلاف میکنه یا ۷۸ یا ۲۱
      اسم خودشونم گذاشتن بچه زرنگ
      یه بار خفتم کردن عینک و سایلمو طرف خطی بود با مسافر
      همرو پیچوند

    • بدون نام

      مشکل جامعه طبقاتی شده همینه......

    • اسلامشهری

      من اسلامشهریم اما تو کیفم نه تیزی حمل میکنم نه احتیاج به حمایت مردی دارم... ساعت ده شب هم شده به تنهایی اومدم بیرون از خونه کسی مزاحمت برام ایجاد نکرده.. البته اینکه بنده مرد هستم هم شاید بی تاثیر نبوده!!!

    • حامد

      آقا من خودم شهرستانی ام . یه عمر شما تهرانی ها ( کل استان تهران به علاوه اسلامشهر ) با جوک هاتون دارین شهرستانی ها رو مسخره میکنید تا یه ذره ناراحتیمون رو بروز میدیم سریع تریپ روشنفکری ور میدارید که : ای بابااااا جنبه داشته باشید دیگه : حالا ببینید خودتون از همه بی جنبه ترین . بخدا اگه تو یه فیلم یا سریال بیان تهرانی ها رو مسخره کنن از همه بد تر شاکی میشید .

    • بدون نام

      جالبه!چرا مردم اسلام شهر باید جنبشونو ببرن بالا؟چون بهشون توهین شده؟چون تو فیلم وحشی ترسیم شدن؟جنبه ی چیو رو ببرن بالا؟فحش شنیدنو؟؟مگه تو فیلم شوخی کردن باهاشون از جنس خوبش، ک حالا ک ناراحت شدن بگیم بی جنبه اید؟این خبراییم ک از به زور سوارکردن دخترا و تجاوز تو باغای لویزان و مزاحمت خیابونیای پاسداران میشنویمم جعلیه!اونجا همه ادم حسابین!انقد ب ادم ها و قومیت ها و شهرهای مختلف توهین نکنیم!

    • ali

      منم بچه اسلامشهرم اینجوری که تو فیلم گفت نیست آدم خوب زیاد داره اسلامشهر ولی تا دلتون هم بخواد آدم ناجور داره که اکثرا مهاجر هستن و فقیر و کم سواد و تنها راه خودنمایی رو لات و الواتی میدونن. اونایی که اسلامشهر زندگی میکنن میفهمن چی میگم.اسلامشهر و باقی شهرهای حاشیه استان تهران شدن سپر بلای شهر تهران.

    • بدون نام

      یادش بخیر زورآباد

    • بدون نام

      دقیقا همینطوره اکثرا بی فرهنگ. معلوم نیست از کجاهای شهر و روستاشون اومدن تا . حالا طلبکار هم هستند؟

    • فرشاد

      سلام دوستان من خودم تو اسلامشهر به دنیا اومدم و خیلی هم اسلام شهر رو دوست دارم الان هم در فرانسه زندگی میکنم و افتخار میکنم که بچه اسلامشهر هستم ولی این بارها شده که از تلویزیون این جور سریالها پخش میشه و هیچ مسئولی از اسلامشهر رسیدگی نمیکند این برای من ناراحت کننده هست ِ.که ما باید الان اینجا به هم توهین کنیم .باید به نظر من کارگردان فیلم بیاد اسلامشهر و رسما عذر خاهی کند .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو فرانسه ظرف ميشوري يا بورسيه شدي مگرنه با پول خودت كه نرفتي

      • سیسیل

        منم فرانسه رو دوست دارم الان اونجا شب یا روز

    • بدون نام

      آینه گر عیب تورا کرد راست!؟ خود شکن آینه شکستن خطاست!!؟ اسلامشهر هم مثل خیلی جاهای این مملکت دستخوش ناهنجاری فرهنگی شده است!؟ بایدبا پذیرش اشکال به رفع آن پرداخت! نه پوشاندن حاشا!!!!؟

    • بدون نام

      حالا کجا از مردم این شهر نظر سنجی شده است!!!؟ نکنه نویسنده خود را نماینده مردم اسلامشهر میداند!!!؟

    • فرهاد

      قبلا شهرام عبدلی تو اسلامشهر بود خونش یا الان یکی از بازیگرای مرد دهه هفتاد تو شهرک واوانه ،اسلامشهر خلافکار داره ولی مثل همه جا هست ،حالا تو بالاشهر میلیارد میلیارد میخورن و چه ادمیایی رو این وسط میفرستن اون دنیا اونو ول کردن به دو تا لات خیابون که همه جا هست رو گنده کردن .پول شعور وشخصیت نمیاره

    • فرشاد

      اقایی که اسمت رو گذاشتی بی نام و گفتی من تو فرانسه ظرف میشورم یا با بورسیه اومدم . اولا ظرف شستن عیب نیست در ثانیی من شمارم رو میزارم با من خواستی تو تلگرام چت کن ا بهت بگم کجا کار میکنم از مدیر سایت خواهش میکنم این مورد را حذف نکنید مرسی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخخخخخخخخخخخخخخخخه ادم متواضعی بودی میگفتی حق با شماس .بورسیه بورسیه .باورمون شد انشاللا 99 درصد حرفت راست باشه و نوشته هات حسرت و ارزو نباشه.ی همبرگر توپ واسم درس کن بفرس ایران خخخخخخخخخ

      • بدون نام

        اگر اسلام شهر خوب بود چرا رفتيد فرانسه ؟؟ ميمونديد همان جا ديگه پس مشكلي هست كه رفيتيد . در ضمن من خانم هستم نه آقا . شما هم اگر با پول خودت رفتي جونت را برداشتي فرار كردي . الان خيلي از حاشيه هاي تهران دچار نا امني شدند شما خيلي سال اونوري خبر نداري نگو .

    • هاني

      آقا فرشاد عزيز من هم مثل شما ساكن فرانسه هستم. خواستم جواب اين به ظاهر آقاي بدون نام رو بدم كه ديدم شما خودتون زحمتش رو كشيديد. جناب بدون نام، ما در اينجا ايرانيان موفق خيلي زيادي داريم كه قطعا آقا فرشاد يكي از آنهان. ولي حتي اگر كسي در اينجا به شغل شريف ظرف شويي هم بپردازد، كارش مورد احترام است. اصلا اينجا روي شخصيت شخص حساب ميكنند نه روي شغلش. براي طرز فكرتون متاسفم.
      آقا فرشاد عزيز متاسفانه اينجاهاست كه اختلاف فرهنگ ها مشخص ميشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه یه ظرف شستنه خوب تو کشور خودمون بشورین ....اهان فهمیدم میشناسنتون."کسی نمی گه ظرف شستن بده ."ولی برا این جور کارا کشور خارج رفتن نمی خواد .من زیاد میرم ترکیه واسه خرید جنسای مغازهام خیلیا گارسونن از نوع ایرانیش.شمام تو هر شغلی هستی خوش باش حالا رئیسی ارایشگری حمالی به خودت مربوطه

      • بدون نام

        با فرهنگ غربی فرهنگ و ادب از نوشته های شما میباره. خخخخخخ

    • بدون نام

      بحث مردم نیست . بحث حجم بالای تخلف در شهرهای حاشیه کلان شهر مانند اسلامشهر است . در اینگونه شهرهای حاشیه ای زمینه تخلف و جرایم مناسب است.ولی افراد شریف و محترم بین این اهالی زیاد است. بحث اجتماعی است و نقاط جریم خیز

    • ژکس

      شرط میبندم همین کسی که اومد بی احترامی کرد بچه اسلامشهر
      حاظرم قسم بخورم

    • بدون نام

      چند روز قبل یکی از مسئولان در شبکه پنج اعلام کرد اغلب معتادان از خانواده های فقیر و شهر های حاشیه ای هستند.
      البته این بدان معنا نیست که هر که پولدار است ورزشکار و درست و هر که فقر است معتاد و نادرست
      بلکه بدین معناست که فقر بستر مناسبی برای انواع جرایم است و این افراد معمولا در شهرهای کوچک مانند ورامین، رباط کریم . اسلامشهر ، قرچک زندگی می کنند . باید قبول داشت اختلاف فرهنگی زیادی هم وجود دارد

    • بدون نام

      واقعیته منم بچه اسلام شهرم ولی الان دو ساله جای دیگه زندگی می کنم تا دبیرستان که فقط برای رفت وامد سرویس داشتم بعدشم بابای عزیز دل زحمت می کشید دانشگاه می برد
      اسلام شهریا از لحاظ مالی خیلی هاشون از حتی بالا شهر هم بیشتر درامد دارن ولی متاسفانه خانوم ها یا باید خونه رو انتخاب کنن یا هزینه کن تا برای تحصیل یاتفریح جای دیگه ای از تهران رو

    • بدون نام

      بالاشهرافاغنه جولان مبدهندوبه عنوان سرایداربعضی مشکل ایجادمیکنن !!

    • ميثم

      حمزه زرینی (والیبالیست)
      سجاد گنج‌زاده (کاراته کار)
      سجاد برزی (کشتی‌گیر)
      حسن رحیمی (کشتی گیر)
      امید جهانبخش (فوتبالیست)
      محمد رضا خانزاده (فوتبالیست)
      محمد محمد كاظم (واليباليست)
      و....
      اينها فقط تعداد خيلي كمي از كسايي هستن كه توي اسلامشهر زندگي كردن و بزرگ شدن...
      منطقه زندگي مهم نيست، منطق زندگي مهمه
      "ياحق"

    • ميثم

      حمزه زرینی (والیبالیست)
      سجاد گنج‌زاده (کاراته کار)
      سجاد برزی (کشتی‌گیر)
      حسن رحیمی (کشتی گیر)
      امید جهانبخش (فوتبالیست)
      محمد رضا خانزاده (فوتبالیست)
      محمد محمد كاظم (واليباليست)
      و....
      اينها فقط تعداد خيلي كمي از كسايي هستن كه توي اسلامشهر زندگي كردن و بزرگ شدن...
      منطقه زندگي مهم نيست، منطق زندگي مهمه
      "ياحق"

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اسلامشهر جای خوبیه؟
        چندتا از این افرادی که نام بردی هنوز در اسلامشهر زندگی میکنن؟!!

        یکی از اسلامشهریا اون بالا حرف خوبی زد. گفت به جای اینکه 400 میلیون بدم بالاشهر خونه اجاره کنم الان تو اسلامشهر خونه سه طبقه خریدم.
        یه کم فقط یه کم پیش خودتون فکرکنین چرا باید با پولی که تو یه جایی میشه خونه سه طبقه خرید، باید تو بالاشهر فقط خونه اجاره کرد؟!
        حتما یه فرقی داره دیگه نه؟! و البته فرقش اصلا به چاقو کشی و لات بازی نیست چون دوستان جنوب شهر معتقدن بالاشهریها همونقدر مثل پایین شهریها بی فرهنگن!!

    • بدون نام

      بابا بسه دیگه.این چه وضعیتیه آخه. هیچ کسی نباید هیچ کاری بکنه که مبادا به کسی بربخوره. مسخره شو درآوردید. تو جامعه هزار جور توهین به شخصیت و شعور هم میکنید بعد تا یه چی میشه داد و بیداد میکنید. مگه امام و پیغمبرید استغفرالله که فکر میکنید مبرا از همه چی هستید؟

    • بدون نام

      چرا همش توهین می کنید وهرانگی به پایین شهرها میزنید نه خیلی بچه سرمایه داروبالاشهر ها همه ماشالا بی عیب ونقص هستن هرکاری بچه بالاشهرمیکنه اسمش کلاس وروشنفکری اگه بچه پایین شهری بر فرض کچل کنه میشه زندانی تورخدا یکم به خودمون بیاییم

    • بدون نام

      بابا بی خیال اصلا ما بالاشهری بد
      شما اسلام شهری خوب .
      خخخخخخ

    • بینام

      واقعاً جای تاسف داره که هرکسی که یک کار فرهنگی می کنه ما سریع بهمون بر میخوره...
      طرف طنز میسازه، پس فردا دکترا اعتصاب می کنن، با لهجه شهر خودش صحبت می کنه پس فردا اهالی اون شهر راهپیمایی میکنن علیه تلویزیون ، از درد جامعه تو یه نقطه خاص و فقر فرهنگی میگه اهالی اونچا سریع ناراحت میشن
      بیاین یکم فرهنگ رسانه ایمون رو ببریم بالا...

    • على

      واقعيت همينطوره كه نشون دادن و گفتن ... و از وقتى مهاجرين محترم تو اين جور جاها سكونتشون عادى شد اوضاع خيلى بدتر هم شد. حالا بالا شهر هم نه مركز شهر كه بيايد هر محلى كه مهاجر پذيرى بيشتر بوده و بومى بودن منطقه رو بهم ريخته به خصوص كساني كه از يه محله ي پايين تر اومدن بالاتر وضع فرهنگي و از همه مهم تر زندگى آپارتمان نشيني و محلي اون منطقه رو بهم ريختن ...

    • فرهاد

      درسته همینه . واقعیت تلخه .

    • بدون نام

      از سریال مزخرف و پوچ عاشقانه چه انتظاری دارید ؟

    • بدون نام

      همه جا ادم خوب بد داره
      همین پایین شهرا یه ادمایی وجود داره که اصلا لنگه شون نیست
      پایین شهرم زندگی مردم بالاشهرم زندگی کردم

    • مرتضی

      ... بابا جمع کنین. اون منظورش با پایین شهر بود و در ضمن فیلمه دیگه واقعی ک نیس

    • Ghazal

      هدیه که موقع اون حرفا نامی از اسلامشهر نبرده.چون اون صحنه توی اسلامشهر گرفته شده دلیلی نداره توهینی صورت بگیره.منظور از بالاشهری هم بالا شهر همون اسلامشهره نه جای دیگه ای.ضمنا سریال عاشقانه هیچ نقصی نداره البته سلیقه ها متفاوته ولی به نظر هم احترام بزارین و آبروی سریال و کارگردانش رو نبرید.ممنون

    • raha

      ملت فقط دنبال یه سوژن بزارید فیلم قسمتابعدیشم بیاد والاحقیقت تلخه اونجاهاهمینجوریه دگ همه بی فرهنگ تشریف دارن

    • Mmm

      واقعا متاسفم ک زادگاه و جایی ک دارم توش با امنیت کامل زندگی میکنم اینطور تو این سریال معرفی شد! تو اسلامشهر یا باید تیزی داشته باشی یا شوهر?? اینجا همه منتظرن بریزن تیکه پارت کنن??!! سرشون دردمیکنه واسه این چیزا!! فقط میتونم بگم متاسفم واسه عوامل سریال و افرادی ک ازین اقدام دورازانسانیت دفاع میکنن، من خودم و خاندانم اینجا زندگی میکنیم و بدنیا اومدیم تحصیل کردیم و کارمیکنیم! تابحال نه تیزی داشتم نه ازنزدیک دیدم نه هیییچکس از دخترهای اطرافم اینطوری نبودن،این مزخرفاتی ک تو این سریال راجع به اسلامشهرزده شد کاااملا غیرواقعی بود،ادم خوب و بدهمه جا هست! یعنی چی که منفورترین شخصیت سریال رو اهل اسلامشهرنشون دادین و توی دیالوگ هاش اسنطور مستقیم به اهالی اینجا توهین کردید! میخوام بدونم اونایی ک راجب اسلامشهر اینطور قضاوت میکنن تا بحال یکبار به اسلامشهراومدن??? اون خرابه ای ک نشون دادن کجای اسلامشهربود?!!!بیاید توهمه کوچه خیابون هاش قدم بزنید تامتوجه بشید ک خیلی از مناطق اینجا از خیلی ازمناطق تهران گرونتره! و کم ادم تحصیلکرده،پولدار،بافرهنگ نداره! و تو شمال شهر کم فسادوفحشاو کلاهبرداری و خلاف نداریم! همه جا خوب و بد داره چراملاک خوب وبدبودن ادمها شده پایین شهر یا بالای شهری بودنشون،واقعا متاسفم و متاسفم و متاسف

    • شادی

      من بچه اسلامشهرم اینجام بدنیا اومدم اینجام مثل همه جا خوبو بد داره ولی بخدا اونقدر که میگن بد نیست کاش یه بار بیاید اسلامشهر فقط به چیزایی که میشنوید تکیه نکنید یکی ندونه فک میکنه تو اسلامشهر راه میری مردم با چاقو وایسادن انقد که چرت و پرت میگن پشت سرش ولی اینجوری نیس این چیزا که میگن تو اقلیته مثل بقیه ی محله های پایین تهران چون کسایی که وضع مالیشون خوب نیس اینجا ها بیشترن ولی اکثرن درس حسابین ینی چیزی که من دیدم

    • Diana

      دوستان هرکسی درجایگاهی هست که حق داره برای هرموضوعی نظرشخصیشوبده ولی خاهشاتوهین نکنیدحتی به دشمنتون اینجادیگه توهین به هموطنه من یه خانم هستم وساکن شهرشهیدپروراسلامشهرمن درخیابان شهرداری زندگی میکنم تااونجاییکه بزرگ شدم ودیدم ومیبینم انقدرمردمان قدیمی این شهرکه سالهاست بومی اسلامشهرن دلسوزومهربان وسالمن که اگرموردی دراین شهرباشه مال خودمردمش نیست بلکه ازاون مهاجرانی نشأت میگیره که زورشون نمیرسه بالابالاهاساکن شن میان تواین شهرعزیزوکلهم میپاچن این شهروبدنام میکنن من به عینه دارم میبینم که پرشده افغانی وکسانی که تازه ازشهرستان اومدن ولی پولی که مردم اسلامشهردارن اون بالاشهریاشم ندارن هم به اندازه خودشون ثروت دارن هم فرهنگ عموی من ولنجک ساکنه میخادنقل مکان کنه به اسلامشهرچون سگ پرنمیزنه اونجاکسی به کسی نیست دلشون میگیره میگه سادگی این شهربه صدتای بالاشهرمارزه همون ایام محرمش بیاییدببینیدچقدباشکوه وزیبااجرامیشه چشم حسودان کوررررررررررررررررر

    • بانو

      ایناحالا ازچی اسلامشهرحرصشون گرفته که تخریب میکنن؟
      رای کسی این طرفا زیاد بوده

    • مجید

      اولاً که کل ایران جهان سومه حالا چه تهران بالاشهرش باشه چه پایین شهرش... دوماً اسلامشهر خیلی بهتر از اون سعادت آباد و شهرک غربه که تا همین 30 سال پیش دهاتی پیش نبودند

    • بدون نام

      کی گفته نظرمنو نصفه نیمه پخش کنین؟؟
      واستون متاسفم

    • بانو

      کی به شمااجازه داده نظرمنو نصفه نیمه بزارین؟
      واستون متاسفم

    • بدون نام

      بااین کج سلیقگی هاتون،فقط مانع جذب مخاطب میشین

    • حسینی

      اسلامشهر کم افتخار آفرین نبوده برای کشور تو زمینه ورزشی مثل حمزه زرینی. سجاد برزی . محمد کاظم.برومند و... تو زمینه تولید و اشتغال شرکت میهن . ایران خودرو دیزل و... و از همه مهمتر زمینه فرهنگی آقای محسن تنابنده
      حالا بالاشهری ها که ادعاشون میشه از لحاظ مالی اختلاس گران و کسانی که خون مردم رو تو شیشه کردن بالاشهر زندگی میکنند . از لحاظ قدمت ساخت هم از اسلامشهر عقب تر هستند ؛یعنی خیلی هاشون از شهرستان ها مهاجرت کردن

    • افتخارم اینه شهرستانیم

      امین خان شما تهرانیا هستین که هیولا هستید متاسفم برای ادمین سایت که نظرتو گذاشت. یکم اون مغز کار بنداز ک میگی مخصوصا مهاجران شهرستانی. اخه شهرستانی که پا میشه میاد تهران شما تهرانیا دخلشو میارید ن اون بدبخت ساده.

    • mahnaz

      والا ماکه ،تیزی نداشتیم ،شوهرم نداشتیم اتفاقیم نیفتاده ،تو هر شهری خوب وبد هست.آدم باید خودش حد خودش و بدونه .واسه شهرهای دیگه شد ،همه مشتیا ،واسه ما شد همه وحشیا ،مرسی اه

    • کاربر

      دوستان تو مناطق بالای تهران یکسری طبقه مرفه که عموما مهندس یا دکتر یا مدیر هستند که انسانهای بافرهنگ و فرهیخته ای اند و اکثریت هم اصالتا تهرانی نیستند که ایرادی هم نداره زندگی میکنند و طبقه مرفه دیگه ادمهای صاحب صنایع یا خدمات یا کسایی که مثلا زمانی پولهای کلانی از کشوری مثل ژاپن اوردند و بالا نشین شدند که اساسا طبقه مرفه فرهنگ متوسط پر ادعای بالا رو همین ها تشکیل میدن،اسلامشهر هم جاییه مثل نازی اباد یا ری یا خانی اباد یا اطراف کرج،تنابنده یکی از بهترینهای بازیگری چند سال اخیره بگیم اسلامشهریه نمیشه،اطراف اسلامشهر جاهایی هست که واقعا فاجعه هست که هم از شهرستانها اومدن و زمان دستگیری و بزه خودشونو اینجایی معرفی میکنن اما مردم خود اینجا بیشتر در زمان جنگ وحملات موشکی از ترس به اینجا اومدند و بیشتر از مناطق متوسط به پایین تهران

    • رضا مهدوی

      من و همسرم استاد دانشگاه هستیم در همین شهر. خانه پدری مان هم تهران است و در همان شهر بزرگ شدیم و درس خواندیم، ولی احساس کردیم اینجا می توانیم خانه بزرگ تر و بهتری بخریم و رفت و آمدمان هم راحت تر است.
      درست است که فقر مادی و فرهنگی در اسلامشهر بیشتر است و به قول دوستان، رانندگان پلاک های 21 و 78 و 38 درست رانندگی نمی کنند، اما قرار نیست این مسائل باعث شود به مردم و ساکنان این شهر توهین شود.

    • بدون نام

      این بالا شهری فکر کردن کی ان همتون مال مردم خورید اسلامشهر بهترین جا من خودم تهران به دنیا اومدم ولی از اول اونجا زندگی کردم از نظر امنیت فوق العاده است من دخترم شب از کلاس هام بر میگردم کسی نگاه چب بهم نمیکنه چاقو ام با خودم حمل نمیکنم والا بهتر از تهران که مرداش زنارو به چشم همخواب میبینن

    • آخرين سامورايي

      من الان شمال تهران زندگي ميكنم ولي ١٥ سال اسلامشهر بودم فقط اينو بگم كه نصف بازيگرا و كارخانه داراي معروف و ورزشكارا و... تو اين محيط بزرگ شدن و محيطش خيلي از شمال تهران بهتره حداقل حرومخوراش كمتره

    • امیرحسین

      واقعا برا خودم متاسفم که یه عده مردم آبرو دار که فقط به سبب فقر مادی مجبور شدن تو اسلامشهر زندگی کنن تو یه همچین سریال پر مخاطبی مورد توهین قرار میگیرن فاتحه کشوری که توش پول و ثروت باعث تشخیص سطح فرهنگ میشه رو باید خوند خوشحالم که ما اسلامشهری ها سهمی تو اختلاس های ده ها هزار میلیاردی نداشتیم همه اینا رو که شما بچه بالاشهری ها کردید خدا رو شکر ما تاحالا دکل غیب نکردیم ولی شما ها کردید اونایی هم که میگن حقیقت تلخه تاحالا اسلامشهر نبودن

    • م

      من فوق لیسانس دانشگاه شهید بهشتی ام، اسلامشهر به دنیا اومدم و بزرگ شدم، الان استطاعت این رو دارم از این شهر برم، ولی ترجیح دادم همینجا بمونم، من نمیگم جای خیلی خوبیه، ولی اون چیزی که در فیلمها به تصویر میکشن نیست، مثل محلات جنوب تهرانه و کرج و شهریاره، ادمای پولدارم خیلی زیاد داره، همینطور ادم تحصیلکرده ولی خوب چون حاشیه تهران مردمش هفتاد و دو ملتن از هر جایی هستن دیگه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج