۵۵۹۵۷۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

اولین نمایش عمومی جگوار XE SV پروژه ۸

پس از مدت‌ها انتظار جگوار بالاخره از XE SV پروژه ۸ در فستیوال گودوود رونمایی کرد. این خودرو قدرتمندتری جگوار جاده‌ای تاریخ محسوب می‌شود.

وب سایت جی اس ام - علی دلبخواه: پس از مدت‌ها انتظار جگوار بالاخره از XE SV پروژه ۸ در فستیوال گودوود رونمایی کرد. این خودرو قدرتمندتری جگوار جاده‌ای تاریخ محسوب می‌شود.
اولین نمایش عمومی جگوار XE SV پروژه 8

فستیوال گودوود یکی از مهم‌ترین اتفاقات خودرویی در سال محسوب می‌شود و هر ساله هنگام برگزاری شاهد معرفی چند خودروی جدید از سوی کمپانی‌ها و البته گردهمایی خودروهای دیگر هستیم. امسال هم گودوود به اندازه کافی مهیج بوده و تاکنون خودروهایی چون آلپاین A۱۱۰ و ابر خودروی آستون مارتین ولکان AMR در آن معرفی شده است. اما یکی دیگر محصولات جذاب معرفی شده، جگوار XE SV پروژه ۸ است.
اولین نمایش عمومی جگوار XE SV پروژه 8

مانند کانسپت F-Type جگوار برای پروژه ۸ هم از بدنه XE استاندارد بهره گرفته است. تغییرات ظاهری این جگوار را برای تبدیل شدن به یک خودروی عملکردی آماده کرده از جمله جلو چنجره جدید، چرخ‌های ۲۰ اینچی جدید به همراه تایرهای عملکردی و باله عقب بزرگ.
اولین نمایش عمومی جگوار XE SV پروژه 8

این تغییرات کمک می‌کنند که جگوار XE SV پروژه ۸ عملکرد بهتری از خود نشان دهد و استفاده از موتور ۵.۰ لیتری ۸ سیلندر آن با ۵۹۲ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور را لذت بخش‌تر می‌کنند. بدین ترتیب این قدرتمندترین جگوار جاده‌ای در تاریخ است.
اولین نمایش عمومی جگوار XE SV پروژه 8

این قدرت شتاب ۰ تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت را در ۳.۳ ثانیه ممکن می‌کند و حداکثر سرعت این جگوار هم ۳۲۱ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. این قدرت از طریق جعبه دنده ۸ سرعته خودکار که شیفتر پشت فرمان هم دارد، به همه چرخ‌ها منتقل می‌شود.
اولین نمایش عمومی جگوار XE SV پروژه 8

در کنار افزایش قدرت و بهبود آیرودینامیک، داخل کابین جگوار XE SV پروژه ۸ هم با انبوهی از آلکانترای لوکس و تریم فیبر کربن پوشیده شده است. صندلی‌های اسپرت و کمربندهای کاملا مسابقه‌ای حس اسپرت بودن بیشتری را به سرنشینان القا می‌کند.
اولین نمایش عمومی جگوار XE SV پروژه 8

جگوار می‌گوید که تولید جگوار XE SV پروژه ۸ به ۳۰۰ دستگاه محدود شده است. ثبت سفارشات پس از معرفی آن در گودوود آغاز شده اما سخنی از قیمت آن به میان نیامده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج