۵۵۹۸۹۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تفرج جانسون در آفریقا و آمریکای جنوبی

دوواین جانسون که این روزها در قسمت هشتم سری فیلم های بسیار پرطرفدار «سریع و خشمگین» مقابل چشم ها قرار دارد، هفته پیش با سران والت دیسنی درباره حضور در اولین فیلمی که این استودیو با الهام گرفتن از مضمون یکی از بازی های رایج در پارک های تفریحی اش به نام «گردش در جنگل» تهیه خواهد کرد، به توافق رسید.

روزنامه بانی فیلم: دوواین جانسون که این روزها در قسمت هشتم سری فیلم های بسیار پرطرفدار «سریع و خشمگین» مقابل چشم ها قرار دارد، هفته پیش با سران والت دیسنی درباره حضور در اولین فیلمی که این استودیو با الهام گرفتن از مضمون یکی از بازی های رایج در پارک های تفریحی اش به نام «گردش در جنگل» تهیه خواهد کرد، به توافق رسید.
تفرج جانسون در آفریقا و آمریکای جنوبی
جانسون علاوه بر ایفای رل اصلی یکی از تهیه کنندگان این فیلم نیز خواهد بود و دو تن از شرکای نزدیک وی به نام های دنی گارسیا و بو فلین نیز در این امر به وی یاری خواهند رساند ولی تولید فیلم به سبب برنامه کاری شلوغ جانسون زودتر از بهار سال بعد (۲۰۱۸) تحقق نخواهد یافت.
«Jungle Cruise» بازی و یا بهتر بگوییم تفرجی خیالی است که حاضران خود را از محیط هایی آفریقایی همچون رودخانه های مصر و کنگو و همچنین جنگل های آمازون آمریکای جنوبی عبور می دهد و پیوسته ماجراهایی جالب و خطرناک را پیرامون آنها می آفریند.
تهیه کنندگان این فیلم از سال ۲۰۱۵ رضایت جانسون را برای شرکت او در این فیلم جلب کرده بودند اما بازنویسی سناریوی فیلم توسط چندین سناریست مانند جی دی پین و پاتریک کلی کی وقت زیادی را هدر داد و همین مسئله سبب شد جانسون در فیلم های دیگری مانند «اداره اطلاعات و اخبار مرکزی» و بازسازی «جومانجی» بخت آزمایی کرده و در عرصه های دیگری به چشم بخورد.
وقتی سناریو به شکلی درآمد که جانسون احساس کرد قوام لازم را دارد، وی با حضور در آن موافقت کرد و حالا در انتظار کلید خوردن آن است. البته جانسون اینک نیز مشغول بازی در «ویرانی» است که ورسیونی سینمایی از روی یک بازی ویدیویی با همین نام به شمار می آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج