جاباما
۵۵۹۸۹۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

صحبت‏ های هیو جکمن از آینده وولورین

بازیگر محبوب استرالیایی که ۱۷ سال نقش ابرقهرمان دنیای اکس-مِن را بازی کرد هنوز لباس نمادین خود را نگه داشته، اما آینده این نقش ممکن است آن چیزی نباشد که انتظارش را داشته باشید.

روزنامه بانی فیلم: بازیگر محبوب استرالیایی که ۱۷ سال نقش ابرقهرمان دنیای اکس-مِن را بازی کرد هنوز لباس نمادین خود را نگه داشته، اما آینده این نقش ممکن است آن چیزی نباشد که انتظارش را داشته باشید.
به نقل از دیجیتال اسپای، هیو جکمن در مورد احتمال بازگشت نقش وولورین صحبت کرده است.
صحبت‏ های هیو جکمن از آینده وولورین
او که روز پنج شنبه در برنامه تلویزیونی صبحگاهی لورین کلی در شبکه آی تی وی ظاهر شده بود، گفت به احتمال زیاد مدت زمانی خیلی زیادی پیش از آن که این ابرقهرمان اکس-مِن دوباره روی پرده بزرگ دیده شود، نخواهد گذشت.
اما متاسفانه، دیگر آن کسی که پنجه های آهنینش را بیرون می کشد، این بازیگر استرالیایی نخواهد بود. او گفت: «او بازخواهد گشت، فقط نه با بازی من. خب، البته به غیر از شنبه شب ها در خانه ام. من لباس وولورین می پوشم!»
هیو در ادامه به شوخی گفت لباس نمادین وولورین خود را نگه داشته چون در پدر بودن به او کمک می کند و اضافه کرد: «وقتی که بچه هایم کارهای مدرسه شان را انجام نمی دهند، لباس می پوشم و پنجه هایم بیرون می آیند. فقط باید همین کار را بکنم (ابرویش را بالا می برد) و پنجه هایم را بیرون بدهم و جواب می دهد!»
البته با وجود اینکه هیو دیگر هرگز نمی خواهد قراردادی برای ایفای نقش وولورین امضا کند، به این موضوع اقرار کرد که تهیه کنندگان هالیوودی فیلم های بیشتری خواهند ساخت و او بسیار خوشحال است که کس دیگری جای او را خواهد گرفت.
جکمن گفت: «حتما کس دیگری نقش وولورین را بازی خواهد کرد. نقشی بسیار بزرگ است. می دونید، چیزی مثل باند یا بتمن می ماند، چیزی در مایه های این مدل نقش هاست. شکی در این نیست که افراد دیگری هم این نقش را بازی خواهند کرد.»
این بازیگر استرالیایی در برنامه لورین حاضر شده بود تا برای فیلم جدیدش «بزرگترین شومن» تبلیغ کند که در آن کنار زک افران و میشل ویلیامز نقش آفرینی می کند. این فیلم که با اقتباس و الهام از میراث به جا مانده از پی تی برنام ساخته شده، یک پروژه موزیکال اوریجینال است که تولد تجارت سرگرمی را جشن می گیرد.
جکمن بار دیگر در این موزیکال بلاکباستر آواز خواهد خواند و صدایش تا حدی خوب بوده که ظاهرا حتی دخترش هم به او مهر تایید داده است. فیلم «بزرگترین شومن» روز کریسمس در ایالات متحده و روز اول ژانویه ۲۰۱۸ در بریتانیا روی پرده می رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج