۵۵۹۸۹۶
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

جدیدترین بازی های سال ۲۰۱۷ (۱)

مراسم E۳ ۲۰۱۷ با تمام پستی ها و بلندی هایش به اتمام رسید. این بار هم در این مراسم شاهد معرفی بازی ها و IP های جدید از سوی کمپانی های سازنده بازی های رایانه ای شدیم.

وب‌سایت کلیک - میثم معتمدی: مراسم E۳ ۲۰۱۷ با تمام پستی ها و بلندی هایش به اتمام رسید. این بار هم در این مراسم شاهد معرفی بازی ها و IP های جدید از سوی کمپانی های سازنده بازی های رایانه ای شدیم.

در نمایشگاه E۳ امسال نیز شاهد عناوین و IP های جدیدی مانند: IP جدید کمپانی BioWare به نام Anthem و بازی های جدیدی مثل Monster Hunter: World, Metroid Prime ۴ و Assassin's Creed:Origins و عناوین بیشتری بودیم. بدون شک دو سال آینده برای گیمرها سال های خوبی خواهند بود به این جهت که عناوین معرفی شده در E۳ ۲۰۱۷ به مرور در طی دو سال آیند به بازارهای جهانی عرضه خواهند شد.
جدیدترین بازی های سال 2017 (1)
در این مقاله که در سه بخش منتشر خواهد شد ما فهرستی از تمام بازی های جدید معرفی شده در نمایشگاه E3 2017 را آماده کرده ایم.

Assassin's Creed Origins

جدیدترین بازی های سال 2017 (1)

بازی Assassin's Creed یک پیش درآمد برای سری بازی های ماجراجویی Assassin's Creed به شمار می آید. داستان بازی در مصر باستان و اهرام ثلاثه جریان دارد و به گفته سازندگان المان ها و ویژگی های نقش آفرینی بسیاری به بازی اضافه خواهد شد. در تریلر نمایش داده شده ما متوجه می شویم قهرمان اصلی بازی که گیمر کنترل آن را بر عهده دارد، بایک نام دارد. او به شهر Siwa می رود جایی که او در این شهر متولد شده و قصد دارد فرد مهمی را از بین ببرد.
در طول نمایش تریلر بازی شاهد ویژگی های جدید گیم پلی نیز می شویم به عنوان مثال شاهینی همیشه در کنار شماست و شما از طریق آن می توانید دشمنان را شناسایی کنید. ضمن اینکه قابلیت های شخصی سازی بسیاری به بازی اضافه شده است. بازی Assassin's Creed Origins آبان ماه ۹۶ بر روی پلتفرم های PS۴ ,Xbox ONE و کامپیوتر های شخصی عرضه خواهد شد. ضمن اینکه این بازی با کیفیت واقعی ۴K بر روی Xbox ONE X اجرا خواهد شد.

Anthem

جدیدترین بازی های سال 2017 (1)

بازی Anthem جدیدترین عنوان علمی تخیلی کمپانی BioWare (سازنده بازی های Mass Effect و Dragon Age) است. بازی دارای دنیای جهان باز عظیمی است که گیمرها انتخاب های متنوعی در این دنیا خواهند داشت سبک بازی اکشن نقش آفرینی است. شما در طول بازی می توانید هم به کمک دوستان خود داستان بازی را دنبال کنید و ماموریت های متنوع را انجام بدهید و هم می توانید به صورت انفرای داستان را دنبال کنید.
بنابراین در این بازی حق انتخاب با گیمر است و هیچ تحمیلی در بازی وجود ندارد. شما در طول روند گیم پلی بازی با انواع و اقسام موجودات و حیوانات وحشی و انسان های ربات نما مواجه می شوید بدین ترتیب بازی از بعد NPC ها تنوع زیادی را خواهد داشت. عرضه بازی بر روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی برای سال ٢٠١٨ در نظر گرفته شده است.

Beyond And Good Evil ۲

جدیدترین بازی های سال 2017 (1)

بازی Beyond And Good Evil ۲ دنباله بازی سال ٢٠٠٣ Beyond And Good Evil است. این بازی یکی از مورد انتظارترین بازی هایی است که گیمرها بی صبرانه منتظر عرضه ی آن هستند. بازی Beyond Good And Evil ۲ را می توان جانشین نسخه قدیمی این سری دانست. پیش‌ درآمدی که گیمرها را را به دنیایی با فرهنگ‌های متفاوت و بسیار زیاد انتقال خواهد داد و حال و هوای بازی اصلی را به همراه دکور و طراحی باشکوه و داستان‌هایی در یک جهان وسیع جریان خواهد داشت به آن‌ها منتقل خواهد کرد. با استفاده از برنامه Space Monkey استودیو Ubisoft Montpellier این بازی را طراحی و توسعه خواهد داد.

The Crew ۲

جدیدترین بازی های سال 2017 (1)

بازی The Crew ۲ دنباله بازی The Crew است. این عنوان یکی از بازی های جهان باز سری بازی های Racing به شمار می آید. قسمت جدید حاوی شمار زیادی از اتومبیل های مدرن و مسیرهای متنوعی است که گیمر را بیش از گذشته مجذوب خود خواهد کرد.در The Crew ۲ علاوه بر اتومبیل ها و موتورها شما می توانید هواپیماها و قایق ها را در کنترل داشته باشید. ضمن اینکه دنیای بازی بسیار متنوع تر و بزرگ تر از قسمت قبلی طراحی شده است.
همچنین کمپانی یوبی سافت تمرکز ویژه ای بر روی ویژگی اشتراک گذاری بازی دارد. شما می توانید در طول بازی هر کاری را که انجام می دهید به اسم خود ثبتو به اشتراک بگذارید تا سایر گیمرها رکورد شما را ببینند و درصدد شکستن رکورد شما باشند.بازی The Crew ۲ قرار است در زمستان امسال بر روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

Dishonored: Death of Outsider

جدیدترین بازی های سال 2017 (1)

بازی Dishonored: Death of Outsider یک بسته الحاقی برای بازی Dishonored ۲ به شمار می آید. بازی Dishonored: Death of the Outsider در ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) بر روی پلتفرم های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد. بیلی لورک یا همان مگان فاستر درصدد است با کمک استاد خود بزرگترین قتل ممکن را انجام دهد: کشتن خود بیگانه (Outsider). شخصییت بیگانه کاراکتری بسیار قدرتمند است که چندین بار در دو نسخه از این بازی او را دیده‌ایم.
هر چه شما بیشتر در بازی جلوتر می روید به اسرار بیشتری از این شخصیت پی‌ می‌برید و اصلیت او برای شما ملموس‌تر می‌شود. در بازی شما با دشمنان خطرناک و قدرت‌های باستانی نیز روبرو خواهید شد و گاهی اوقات تصمیمات شما، دنیای اطرافتان را به طور کلی تغییر می‌دهد

Doom VFR

جدیدترین بازی های سال 2017 (1)

بازی Doom VFR نسخه Virtal Reality (واقعیت مجازی) بازی Doom۳ ریبوت شده سال ٢٠١۶ کمپانی ID Software به شمار می آید. این بازی محتوا و محیط های جدیدی را به همراه خواهد داشت همچنین تغییراتی در گرافیک و جزییات تکنیکی بازی اعمال خواهد شد. شما در این بازی کنترل شخصیتی بی نام را بر عهده خواهید داشت شخصی که مرده است و با یک مغز مصنوعی و اجزای رباتیک دوباره زنده شده تا به نبرد با نیروهای شیطانی در سیاره سرخ رنگ مریخ برود. کمپانی ID Software این بار تجربه دیگری از دنیا Doom را با استفاده از هدست های واقعیت مجازی به گیمرها ارائه خواهد داد.

Dragon Ball FighterZ

جدیدترین بازی های سال 2017 (1)

بازی Dragon Ball FighterZ یکی از بازی های مبارزه ای در سبک انیمه است که توسط کمپانی Arc System Works در حال طراحی و توسعه است. این کمپانی بازی های Guilty Gear و Blazblue را در کارنامه بازی سازی اش دارد.

The Evil Within ۲

جدیدترین بازی های سال 2017 (1)

بازی The Evil Within ۲ دنباله قسمت اول همین بازی در سال ۲۰۱۴ است. این بازی نیز همانند نسخه ی قبلی توسط کمپانی شینجی میکامی (استاد تعلیق و وحشت دنیای بازی های رایانه ای و خالق بازی Resident Evil) طراحی و توسعه خواهد شد. جزییات زیادی از بازی در دسترس نیست جز اینکه شخصیت اصلی بازی برای نجات دخترش درگیر یک کابوس جدیدی می شود.

Forza Motorsport ۷

جدیدترین بازی های سال 2017 (1)

بازی Forza Motorsport ۷ آخرین قسمت از فرانچایز محبوب Forza Motorsport است که همراه با ویژگی جدید و منحصر به فرد عرضه خواهد شد. در این بازی بیش از ۷۰۰ مدل اتومبیل مدرن و شمار زیادی مسیر های متنوع همراه با سیستم آب و هوایی کاملا دینامیک طراحی شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یه سوال پس پروتوتایپ ۳ دقیقا کی میاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج