۵۵۹۹۷۸
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

بازیگران جدید نمایش «شب دشنه‌های بلند»

به گفته کارگردان نمایش «شب دشنه های بلند»، خاطره حاتمی و سجاد تابش دو بازیگری هستند که به جمع بازیگران این اثر اضافه شده اند.

خبرگزاری مهر: به گفته کارگردان نمایش «شب دشنه های بلند»، خاطره حاتمی و سجاد تابش دو بازیگری هستند که به جمع بازیگران این اثر اضافه شده اند.

علی شمس نویسنده و کارگردان تئاتر درباره ترکیب بازیگران نمایش «شب دشنه های بلند» به ما گفت: به تازگی خاطره حاتمی و سجاد تابش به جمع بازیگران نمایش «شب دشنه های بلند» پیوستند. این اثر نمایشی یک بازیگر دیگر هم خواهد داشت که به زودی نامش اعلام می شود. پیش از این حضور مرضیه وفامهر، وحید آقاپور، سام کبودوند، فرزین محدث و رامین سیاردشتی در این نمایش قطعی شده بود.
بازیگران جدید نمایش «شب دشنه‌های بلند»

وی درباره زمان اجرای این نمایش بیان کرد: «شب دشنه های بلند» به تهیه کنندگی نشاط پورفراهانی از اول مردادماه ساعت ۱۹ در تئاتر مستقل تهران به صحنه خواهد رفت. در حال حاضر مراحل نهایی تمرین و ساخت دکور زیر نظر امیرحسین دوانی در حال انجام است تا نمایش برای اجرا در زمان مقرر آماده شود.

کارگردان «مخاطب خاص» متذکر شد: در اجرای این اثر نمایشی تلاش شده است هم نظر مخاطبانی که زیاد با تئاتر آشنا نیستند جلب شود و هم سلیقه تماشاگرانی که با درونیات تئاتر آشنایی دارند، مورد توجه قرار گیرد. خط داستانی نمایش درباره بخشی از تاریخ نمایشنامه نویسی ایران است و در حقیقت ادای دین به نمایشنامه نویسان ایرانی است که من به آنها علاقه مند هستم.

شمس در پایان درباره دیگر ویژگی های این نمایش بیان کرد: «شب دشنه های بلند» نمایشنامه نویسی ایران را در یک بازه زمانی ۵۰ ساله از سال ۴۹ تا ۹۵ در برمی‌گیرد. فضاسازی نمایش نیز در ۲ شکل مختلف پیش می رود. از یک سو فضایی که به شدت شاد و فانتزی است و از سوی دیگر مخاطب شاهد فضایی تاریک، جادویی و کند می شود که هر دو این فضاها همسو با هم در کل نمایش پیش می روند.

علی شمس پیش از این نمایش هایی چون «اگر شبی از شب های تهران مسافری»، «مخاطب خاص»، «قلعه انسانات» و «داستان های میان رودان» را به صحنه برده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج