جاباما
۵۶۰۰۲۲
۶ نظر
۵۰۲۸
۶ نظر
۵۰۲۸
پ

۵۰ بازی برتر تاریخ (۲)

راه های زیادی برای انتخاب ۵۰ بازی برتر تاریخ بازی های ویدئویی وجود دارد. این لیست در واقع بر اساس میزان فروش بازی ها، میزان محبوبیت آنها و اظهار نظر گیمرهای مختلف در مورد آنها تنظیم شده است.

برترین ها - ترجمه از محمدرضا مرتضایی: راه های زیادی برای انتخاب ۵۰ بازی برتر تاریخ بازی های ویدئویی وجود دارد. این لیست در واقع بر اساس میزان فروش بازی ها، میزان محبوبیت آنها و اظهار نظر گیمرهای مختلف در مورد آنها تنظیم شده است.

۲۴. The legend of Zelda:Twilight Princess

امتیاز منتقدین: 96 از 100

امتیاز کاربران: ۹.۱ از ۱۰
50 بازی برتر تاریخ (2)

خلاصه داستان بازی : در قسمت بعدی سری بازی های افسانه زلدا، شاهد تبدیل لینک به یک گرگ هستیم که در این سیما به دنبال پاکسازی سرزمین هایرول می باشد. در این سری، شما در برخی صحنه ها با جلوه های ویژه مبارزه ای سوار بر اسب و به کمک موجودی مرموز به نام میدنا، باید به لینک در مبارزه با انبوهی از سربازان دشمن کمک کنید. معماهای بسیاری در مسیر پر مخاطره لینک وجود دارند که باید با هوش بالای خود بتوانید ابزار و اسلحه های مورد نیاز را در مسیر پیدا کرده و هر چه زودتر ماموریت خود را به پایان برسانید.

23. Mass Effect 2

امتیاز منتقدین: ۹۶ از ۱۰۰

امتیاز کاربران: 8.9 از 10
50 بازی برتر تاریخ (2)

خلاصه داستان بازی : سه گانه مس افکت، حکایت یک ماجرای تخیلی در جهانی بزرگ که پر از موجودات بیگانه فضایی و سیاره های ناشناخته است، می باشد.در قسمت دوم این بازی، ارتش شیطانی سارن که متشکل از سربازان گرث بود، با شکست مواجه شدند و انسانها که فاتح آن نبرد بودند، باید همچنان برای بقای خود با موجودات شیطانی جدیدی بجنگند.

22. Tekken 3

امتیاز منتقدین: ۹۶ از ۱۰۰

امتیاز کاربران: 9.1 از 10
50 بازی برتر تاریخ (2)

خلاصه داستان بازی : نیروهای یک شیطان قدیمی دوباره بیدار شده اند و با استفاده از سحر و جادو سعی در تسخیر روح مبارزان شجاع، دارند. در تکن 3 شاهد بی نظیرترین صحنه های مبارزه ای تاریخ صنعت بازی هستیم. برخی از این مبارزات برای انتقام و برخی برای کسب افتخار و برخی دیگر برای نجات جان انسان ها است.

۲۱.Batman: Arkham city

خلاصه داستان بازی- این بازی توسط استودیو راک استدی طراحی شده و در واقع این قسمت از سری بازی های بتمن، بر مبنای بازی جذاب و پرهیجان batman:Asylum ساخته شده است؛ در این بازی شاهد اعزام بازیکنان به شهر آرخام که محلی امن برای انواع خلافکاران و بزهکاران در گاتهام به حساب می آید، هستیم.داستان این بازی در خانه های زیرزمینی مخوف شهر گاتهام اتفاق می افتد.
50 بازی برتر تاریخ (2)
خلاصه داستان بازی : در این سری از بازی های بتمن شاهد خط داستانی جدیدی هستیم؛ به طوری که با برخی از کاراکترهای معروف کلاسیک در فیلم های جنایی بتمن در آن مواجه می شویم و با ویژگی های ارتقا یافته گیم پلی بازی در نهایت به عنوان شوالیه تاریکی باید شهر را از دست این تبهکاران حرفه ای نجات دهیم.

20.The orange Box

امتیاز منتقدین: ۹۶ از ۱۰۰

امتیاز کاربران: 9.3 از 10
50 بازی برتر تاریخ (2)

خلاصه داستان بازی : بازی The orange box در گروه بازی Half-Life 2 قرار دارد. گیمر این بازی مجدداً یکی از ابزار تحقیقاتی دانشمند معروف، گوردون فریمن را بر می دارد و به ناگاه خود را در سیاره بیگانگان پیدا می کند که در جای جای آن پر از استخوان و جمجه مردگان دیده می شود و جمعیت آن پیوسته در حال کم شدن است. فریمن به عنوان ناجی این جهان باید به دنیای Black Mesa برگردد و افراد زیادی بر روی موفقیت او در ماموریتش و در نهایت نجات جانشان حساب باز کرده اند.

۱۹. Resident Evil ۴

امتیاز منتقدین: 96 از 100

امتیاز کاربران: ۸.۹ از ۱۰
50 بازی برتر تاریخ (2)

خلاصه داستان بازی : در رزیدنت اویل ۴، بازیکنان مجدداً با لئون کندی مواجه می شوند؛ او یک افسر پلیس تازه کار ایده آل گرا در دپارتمان پلیس شهر راکون است که از رزیدنت اویل ۲ به این مجموعه اضافه شده است. شش سال از نابودی شهر راکون می گذرد و در این مدت، دولت آمریکا توانسته تشکیلات گروه تبهکارانه Umbrella را منهدم کند. با یک گذر سریع زمانی به سال ۲۰۰۴، بازیکنان باید به لئون که اکنون یک مامور ارشد ماموریت های سری است، کمک کنند.
ماموریت او در این سری این است که به بررسی پرونده ربوده شدن دختر رییس جمهور بپردازد و طبق بررسی هایی که انجام داده، او در مکانی در اروپا نگهداری می شود. در حین ماموریت، او با ماجراهای وحشتناک زیادی مواجه می شود و باید پس از گذراندن تمامی مصائب موجود بر سر راه، سرانجام به این نکته پی ببرد که چه کسی در پشت قضیه ربودن دختر رییس جمهور است.

18. uncharted 2: among thieves

امتیاز منتقدین: ۹۶ از ۱۰۰

امتیاز کاربران: 8.8 از 10
50 بازی برتر تاریخ (2)

خلاصه داستان بازی : شکارچی خوش شانس به نام ناتان دریک در بازی Uncharted2:Among thieves دوباره به صحنه بازگشته است. این بازی از نوع بازی های سوم شخص است و در ژانر اکشن ماجراجویی و شوتر توسط کمپانی پرافتخار و مشهور ناتی داگ ساخته شده است. دریک در این قسمت به دنیای مخوف دزدها و جویندگان طلا باز می گردد و برای عبور از هر مرحله می بایست این افراد را پشت سر بگذارد.
دریک به سفری به تپه کوه های افسانه ای اطراف هیمالیا موسوم به شامبالاها اعزام می شود و به ناگاه خود را در میان بازی خطرناکی می بیند که یک طرف آن تبهکاران حرفه ای هستند که به دنبال گنج های افسانه ای شهر گمشده می گردند. او در این سفر در تله های مختلف و چالش های مرگباری قرار می گیرد که میزان استقامت او را مورد آزمایش قرار می دهند و دریک برای فرار از این مکان عجیب باید دست به ریسک های مختلفی بزند اما آیا برای عبور از هر مرحله ، همیشه شانس با او یار خواهد بود؟

17. Goldeneye 007

امتیاز منتقدین: ۹۶ از ۱۰۰

امتیاز کاربران: 9.1 از 10
50 بازی برتر تاریخ (2)

خلاصه داستان بازی : شما در این بازی نقش جیمز باند را بر عهده دارید. ماموریت جمع آوری اطلاعات از پروژه سری سلاح ماهواره ای موسوم به چشم طلایی به شما سپرده شده است. مامور M به شما اطلاعات مورد نیاز برای اهداف و ادامه ماموریت را می رساند. و شاخه Q سرویس سری انگلیس نیز هر نوع تجهیزات و مهمات مورد نیاز شما را برای انجام ماموریت در اختیارتان قرار می دهد. ماموریت شما در یک پایگاه به شدت محافظت شده سلاح شیمیایی در بایلوموری دام در شوروی آغاز می شود.
به هر طرف که نگاه کنید می توانید شلیک کنید و 12 قابلیت تعاملی سه بعدی با محیط در این بازی طراحی شده است.از ویژگی های مخفی خود در عبور از گیت های امنیتی بین المللی استفاده کنید و به این نکته همواره توجه داشته باشید که پرسنل ارتش پیوسته در حال زیاد شدن هستند و شما برای کشتن این افراد مامور شده اید.

۱۶. bioshock

امتیاز منتقدین: 96 از 100

امتیاز کاربران: ۸.۵ از ۱۰
50 بازی برتر تاریخ (2)

خلاصه داستان بازی : در ژانر بازی های تیراندازی خیابانی و هوش مصنوعی در تصویرسازی دنیای واقعی، بازی بیوشاک یک تجربه منحصر به فرد به شما می دهد به طوری که هیچ یک از صحنه های بازی برای بازیکنی که آن را بازی می کند قابل پیش بینی نیست. پس از اینکه هواپیمای شما در آب های یخ زده سقوط می کند، شما به طور اتفاقی با شهری در زیر دریا به نام رپچرآشنا می شوید که بر اثر زلزله به زیر آب رفته است. زندگی در این شهر برای هنرمندان، صنعتگران،دانشمندان بسیار ایده آل محسوب می شود. نگهبانان وحشی این شهر همواره جسد شهروندانی که به قتل رسانده اند را در خیابان های آن می ریزند و انسان هایی که از لحاظ ژنتیکی جهش یافته اند، در هر صحنه آماده حمله به شما هستند.
شما باید با هک ابزارهای مکانیکی، کنترل برج های امنیتی و استفاده از وسیله های خاص برای نجات جان خود بجنگید. شما می توانید اسلحه های خود را با ژل های یونیک ارتقا دهید و استفاده از انواع مواد منفجره و سموم به جنگ دشمنان خود در این بازی بروید.
شما همچنین می توانید با دستکاری ژنتیکی در بدن خود از طریق ایستگاه های پلاسمید که در نقاط مختلف شهر وجود دارد نیز قدرت خود را افزایش دهید. در این بازی با نسل جدید گرافیک بازی ها مواجه می شوید که به جزئی ترین ویژگی های زندگی در زیر آب پرداخته است و افکت های زیبایی که در آن به کار رفته بر جذابیت بازی افزوده است. شما در این بازی انتخاب های معنی دار پیش رو دارید و تصمیمات منطقی باید بگیرید که در نهایت به این سوال می رسید که آیا شما امید افرادی که قصد نجات شهر را دارند نا امید می کنید و یا آنها را نجات خواهید داد؟

۱۵.half-life ۲

امتیاز منتقدین: 96 از 100

امتیاز کاربران: ۹.۱ از ۱۰
50 بازی برتر تاریخ (2)

خلاصه داستان بازی : لس سانتوس نام شهری است که پر از گورهای دسته جمعی است و سلبریتی ها در این شهر هر روز محو می شوند. در این دنیای بی رحم اقتصادی باید به فکر نجات جان خود باشید؛ در میان این آشفتگی، سه تبهکار حرفه ای قصد دارند شانس خود را برای موفقیت امتحان کنند. فرنکلین یک قمارباز خیابانی است که همواره به دنبال فرصت های خاص برای پول در آوردن است. مایکل یک زندانی مشهور است که سابقه درخشانی ندارد و ترور یک خلافکار حرفه ای که به دنبال استفاده از فرصتی برای معروف شدن است.با آپشن هایی که در اختیار هر یک از این سه فرد قرار دارد، آنها می بایست ریسک های خطرناکی برای بقای خود انجام دهند.

14.NFL 2K1

امتیاز منتقدین: ۹۷ از ۱۰۰

امتیاز کاربران: 6 از 10
50 بازی برتر تاریخ (2)

خلاصه داستان بازی : در این سری از بازی های NFL، شاهد نسخه ای قوی تر از بازی اصلی آن هستیم.

۱۳.Halo:Combat Evolved

امتیاز منتقدین: 97 از 100

امتیاز کاربران: ۸.۶ از ۱۰
50 بازی برتر تاریخ (2)

خلاصه داستان بازی : به دنیای پر رمز و راز هالو وارد شوید؛ سیاره ای که ساکنین آن را بیگانگان فضایی تشکیل داده اند و به شکل یک حلقه است. به عنوان ابرسرباز سپاه انسان ها که رییس بزرگ نام دارد، شما باید اسرار این سیاره عجیب را کشف کنید و هرگونه خطر حمله احتمالی به ساکنین زمین را خنثی نمایید.در حین ماموریت، شما مبارزاتی به صورت تن به تن، درون و بیرون وسیله نقلیه با اسلحه های انسان ها و اسلحه ها بیگانگان فضایی را تجربه خواهید کرد.
اهداف شما شامل حمله به استحکامات دشمن،حمله به لابراتورهای زیرزمینی، نجات دوستانی که اسیر شده اند، و شلیک به نیروهای دشمن است. در این بازی قادرید با سه نفر دیگر از دوستان خود به صورت گروهی به بازی بپردازید و این امکان وجود دارد که همگی در یک تیم باشید و یا دو به دو در تیم های مقابل با یکدیگر در ماموریت های مختلف مبارزه کنید.

12. Grand theft Auto III

امتیاز منتقدین: ۹۷ از ۱۰۰

امتیاز کاربران: 8.5 از 10
50 بازی برتر تاریخ (2)

خلاصه داستان بازی : بازیکنان این بازی در قلب یک فیلم گنگستری قرار گرفته اند و به آنها این امکان داده شده تا در این شهر تردد کنند و اتفاقات مختلف را رقم بزنند. در این بازی از 50 وسیله بیشتر نسبت به نسخه های قبلی استفاده شده که انواع ماشین های اسپورت و تراک های کند و حتی قایق های تندرو را شامل می شود. سه ساعت از انواع ژانرهای موسیقی در این بازی کار شده که حال و هوای جالبی به آن داده است.

11. Metroid Prime

امتیاز منتقدین: ۹۷ از ۱۰۰

امتیاز کاربران: 9.3 از 10
50 بازی برتر تاریخ (2)

خلاصه داستان بازی : ساموس در ماموریتی جدید به دنبال کشف معمای دیوارهای مخروبه تالون IV است.در این بازی، شما نقش یک کارآگاه خبره را بر عهده دارید و بازی را از چشم او می بینید و اطلاعاتی از میزان انرژی تا مهماتی که در اختیار دارید همواره در تصویر نشان داده می شوند.
این کارآگاه با تجهیزاتی همچون جلیقه ضد گلوله و اشعه لیزر ماموریت خود را انجام می دهد. شما باید به هر در قفلی شلیک کنید و معماها را حل نمایید و با از بین بردن دشمنان مرحله به مرحله ماموریت خود را به پیش برید.میزان پیشبرد ماموریت و موفقیت در این بازی به عملکرد شما در حل معماهای بازی و جمع آوری اسلحه های بیشتر بستگی دارد که با حل هر یک از معماهای بازی، گیم پلی جدیدی برای شما ایجاد خواهد شد.

۱۰.Perfect Dark

امتیاز منتقدین: 97 از 100

امتیاز کاربران: ۸.۹ از ۱۰
50 بازی برتر تاریخ (2)

خلاصه داستان بازی : شما به عنوان مامور جدید انستیتو کرینگتون که جوآنا دارک نام دارد، باید باید از راز و رمز آخرین فناوری شرکت دیتا داین با خبر شوید. این دستاورد می تواند به نجات جان بشریت منجر شود.

9. Tom Hawk's Pro skater 3

امتیاز منتقدین: ۹۷ از ۱۰۰

امتیاز کاربران: 7.4 از 10
50 بازی برتر تاریخ (2)

خلاصه داستان بازی : شما می توانید این بازی را به صورت گروهی تا 4 نفر با دوستان خود از طریق شبکه یا اینترنت بازی کنید. حالت های Trick attack و گرافیتی در این بازی بر جذابیت آن افزوده است.

۸. Grand Theft Auto V

امتیاز منتقدین: 96 از 100

امتیاز کاربران: ۷.۹ از ۱۰
50 بازی برتر تاریخ (2)

خلاصه داستان بازی : لس سانتوس نام شهری است که پر از گورهای دسته جمعی است و سلبریتی ها در این شهر هر روز محو می شوند. در این دنیای بی رحم اقتصادی باید به فکر نجات جان خود باشید؛ در میان این آشفتگی، سه تبهکار حرفه ای قصد دارند شانس خود را برای موفقیت امتحان کنند. فرنکلین یک قمارباز خیابانی است که همواره به دنبال فرصت های خاص برای پول در آوردن است. مایکل یک زندانی مشهور است که سابقه درخشانی ندارد و ترور یک خلافکار حرفه ای که به دنبال استفاده از فرصتی برای معروف شدن است.با آپشن هایی که در اختیار هر یک از این سه فرد قرار دارد، آنها می بایست ریسک های خطرناکی برای بقای خود انجام دهند.

۷. Super Mario galaxy ۲

امتیاز منتقدین: 97 از 100

امتیاز کاربران: ۹.۱ از ۱۰
50 بازی برتر تاریخ (2)

خلاصه داستان بازی : دنیای ماریوی 2در واقع نام دنباله بازی اصلی با همین نام است. محور این بازی بر اساس برخی قوانین فیزیکی و جاذبه و اکتشافات مختلف در حین بازی است اما این بار شاهد فضاهای جدید و ویژگی های جدید در بازی هستیم که بازیکنان آن را به چالش می کشد. در برخی مرحله ها، ماریو می تواند با دایناسوری به نام یوشی، یار شود و از زبانش برای به دست آوردن برخی آیتم ها استفاده کرده و آنها را به سمت دشمنان پرتاب کند. بازیکنان این بازی می توانند از برخی امکانات جدید مثل سوراخ کردن صخره ها برای عبور از موانع استفاده کنند.

6. Super Mario galaxy

امتیاز منتقدین: ۹۷ از ۱۰۰

امتیاز کاربران: 9 از 10
50 بازی برتر تاریخ (2)
خلاصه داستان بازی : قهرمان اصلی نینتندو گام نهایی را بر می دارد. ماریو به فضا می رود.با ماریو و دوستانش در نسل جدید بازی های ویدئویی همراه شوید. وقتی برخی موجودات حاضر در بازی با پرنسز پیچ به فضا فرار می کنند، ماریو به دنبال آنها می رود و تمامی خطرات موجود در تمامی کهکشان های پیش رو را به جان می خرد.ماریو و پرنسز پیچ و دشمنان قدیم و جدید در این سری از بازی سوپر ماریو حاضر هستند.
بازیکنان می توانند با پریدن و دویدن به جنگ دشمنان و تمامی سیاره های کهکشان را به دنبال پرنسز پیچ به جستجو بپردازند.از وقتی که این بازی در کنسول های Wii Remote در دسترس قرار گرفت، بازیکنان می توانند از تمامی دکمه های موجود در دسته بازی برای موفقیت استفاده کنند. ماریو از تمامی حالات منحصر به فرد در کنسول های Wii Remote و کنترلرهای نانچاک استفاده می کند و با تکان دادن دسته و یا حتی اشاره و یا کشیدن آن به سمتی، حرکاتی از خود نشان می دهد که تا قبل از این، ندیده اید.

5. SoulCalibur

امتیاز منتقدین: ۹۸ از ۱۰۰

امتیاز کاربران: 8.8 از 10
50 بازی برتر تاریخ (2)

خلاصه داستان بازی : این بازی افسانه روح و شمشیر است که دنیا و همه تاریخش را عوض می کند و داستان آن برای ابدیت روایت شده است.مبارزان مسلح قدرتمندی این بار به روی صحنه سگا دریم کست بازگشته اند. Soul caliber از گرافیک فوق العاده، مبارزان استثنایی استفاده کرده به طوری که وقتی در حال انجام این بازی هستید، از شدت هیجان سرتان گیج می رود.

۴. The Legend of Zelda:Breath of the wild

امتیاز منتقدین: 98 از 100

امتیاز کاربران: ۷.۶ از ۱۰
50 بازی برتر تاریخ (2)

خلاصه داستان بازی : هر چیزی تاکنون در مورد بازی افسانه زلدا می دانستید را فراموش کنید؛ این بار قدم به دنیای اکتشافات جدید و ماجراجویی های متفاوت از هر قسمت دیگر این مجموعه بازی جذاب می گذارید. این بازی در واقع مرزی قابل تحسین بین دو نسل متفاوت از این سری است. با گذر از زمین های کشاورزی،جنگل ها، کوه ها به اکتشافات جدیدی از امپراطوری نابود شده ی هایرولز می رسید.

3. Grand theft Auto IV

امتیاز منتقدین: ۹۸ از ۱۰۰

امتیاز کاربران: 7.9 از 10
50 بازی برتر تاریخ (2)

خلاصه داستان بازی : در دنیای امروزی رویای آمریکایی ها چه می تواند باشد؟این رویا برای نیکو بلیچ، دریانوردی با قایقش از اروپا تا آمریکا است. این تنها راهی است که او می تواند از گذشته اش فرار کند .او به خاطر پسرعمویش رومان، با هم سفری پر مخاطره به شهر لیبرتی خواهند داشت تا شانس خود را برای ساختن یک زندگی موفق آزمایش کنند. در این حین، آنها به شدت به خلافکاران حرفه ای و دزدان خیابانی مقروض می شوند و کم کم متوجه تفاوت دنیای واقعی با رویایی که در سر داشتند، می شوند و شهری که آن را به خاطر پول و فرصت های بی شمارش می پرستیدند و به مدینه آمال آنها تبدیل شده بود اکنون به کابوس هر شب آنها تبدیل شده است.

۲.tony Hawk's pro skater ۲

امتیاز منتقدین: 98 از 100

امتیاز کاربران: ۶.۷ از ۱۰
50 بازی برتر تاریخ (2)

خلاصه داستان بازی : هاک با فناوری جدید و ترفند های جدید در این بازی بازگشته است.در این بازی می توانید به جای اسکیت باز مشهور و افسانه ای، تونی هاک یا هر یک از ۱۲ اسکیت باز معروف دیگر به اسکیت بپردازید و حتی اسکیت بازهای ویژه خود را بسازید.چندین حالت در این بازی طراحی شده که عبارتند از بازی تک نفره، دو نفره و در حالات trick attack، گرافیتی، Tag and horse . شما می توانید محل بازی اسکیت خود را در ادیتور سه بعدی به طور واقعی بسازید.

1.the legend of Zelda:Ocarina of time

امتیاز منتقدین: ۹۹ از ۱۰۰

امتیاز کاربران: 9.1 از 10
50 بازی برتر تاریخ (2)
خلاصه داستان بازی : لینک که یک بچه کوچک است، توسط گاندرونف که شاه دزدان سرزمین گردو است، اغفال می شود. شیاطین انسانی از لینک برای رسیدن به سرزمین مقدس استفاده می کنند؛ این مکان جایی است که او با قرار دادن دستش بر روی صدف Triforce، قادر است سرزمین زیبای هایرولی ها را به بیابانی بی آب و علف تبدیل کند. لینک در تلاش برای حل مشکلاتی است که خود او در به وجود آمدنشان نقش داشته است، بنابراین با کمک دوستش رائورو با سفر در زمان، به قدرت هقت حکیم دست پیدا می کند و تمامی مشکلات را حل می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس فیفا کجاست

    • سعيد

      تينكن 3 يادش بخير
      وقتي تازه اومد 20 ساعت توروز بازي ميكردم اخرشم كلاس اول دبيرستان مردود شدم

    • بدون نام

      جالب بود.خیلی ممنون^^

    • بدون نام

      وای تیکن 3 چه نوستالژی بود یاد بچگیام افتادم
      جنگای صلیبی هم پر طرفدار بود
      از اونور هم پسر باشی کانتر بازی نکرده باشی که دیگه هیچی

    • Mojtaba

      بسیار عالی بود ولی بازی outlast 2 از همه بازی ها زیباتر هستش.

    • بدون نام

      جی تی ای هشتم ؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج