۵۶۰۰۸۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بانک سرمایه به نیمه نهایی رسید

تیم والیبال بانک سرمایه با شکست البحری عراق و کسب چهارمین پیروزی متوالی خود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا صعود کرد.

خبرگزاری فارس: به نقل از فدراسیون والیبال، در ادامه مسابقات والیبال قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا که در ویتنام در حال برگزاری است، امروز (سه‌شنبه) با چهار دیدار در گروه هشت تیم برتر و در مرحله یک چهارم نهایی پیگیری خواهد شد.

در نخستین مسابقه این مرحله تیم والیبال بانک سرمایه به مصاف البحری عراق رفت و با شکست این تیم به عنوان نخستین تیم راهی مرحله نیمه نهایی معرفی شد.

شاگردان مصطفی کارخانهدر ست سوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۳ مغلوب حریف شدند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۲، ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۱۶ به پیروزی رسیدند تا چهارمین برد متوالی خود را جشن بگیرند.

تیم والیبال بانک سرمایه این مسابقه را با ترکیب فرهاد قائمی، شهرام محمودی، میلاد عبادی پور، سید محمد موسوی، لوکاس ژیگالدو و فرهاد ظریف آغاز کرد. مهدی مهدوی، رحمان داوودی، قاسم کارخانه، علیرضا جلالی و علی شفیعی از دیگر بازیکنان بانک سرمایه در این دیدار بودند که در ست‌های مختلف به میدان رفتند.

قضاوت این دیدار را که در سالن والیبال شهر «نین بین» برگزار شد، «کن یو سوک» از ژاپن و «آر مانات» از سریلانکا به عنوان داوران اول و دوم برعهده داشتند.

بازیکنان تیم البحری عراق در دفاع روی تور و توپ گیری ضعف داشتند و بانک سرمایه با استفاده از این ضعف‌های حریف به برتری ۳ بر یک دست یافت.

تیم بانک سرمایه فردا (چهارشنبه) در مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا به مصاف برنده دیدار العربی قطر و نماینده چین تایپه می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج