۵۶۰۱۵۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تورمن: «بیل را بکش» زندگی زنان زیادی را متحول کرد

اوما تورمن ستاره بعضی از معروف‌ترین فیلم‌های کوئنتین تارانتینو شامل «پالپ فیکشن» و «بیل را بکش» یکشنبه گذشته با حضور در پنجاه و دومین جشنواره فیلم کارلووی واری درباره تاثیرات مثبت و تحول‌آمیزی که فیلم دوم بر مخاطبان زن داشته است، حرف‌های جالبی زد.

وب سایت آی ‌سینما: اوما تورمن ستاره بعضی از معروف‌ترین فیلم‌های کوئنتین تارانتینو شامل «پالپ فیکشن» و «بیل را بکش» یکشنبه گذشته با حضور در پنجاه و دومین جشنواره فیلم کارلووی واری درباره تاثیرات مثبت و تحول‌آمیزی که فیلم دوم بر مخاطبان زن داشته است، حرف‌های جالبی زد. تورمن ۴۷ ساله همچنین در پاسخ به این پرسش که پدرش در مقام یک راهب بودایی چه واکنشی به نقش خشونت‌آمیز او در این فیلم نشان داده است، گفت: «یادم نمی‌آید. اما پدر یک بازیگر زن بودن، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد.»
تورمن: «بیل را بکش» زندگی زنان زیادی را متحول کرد

به گزارش «ورایتی»، همزمان با سومین روز برگزاری جشنواره کارلووی واری، اما تورمن از بازخوردهای جالبی گفت که در طول این سال‌ها از تماشاگران زن فیلم‌های «بیل را بکش» دریافت کرده است. بازیگر ۴۷ ساله امریکایی توضیح داد: «زنانی پیش من آمده‌اند و برایم گفته‌اند که چگونه تماشای این فیلم زندگی‌شان را به اشکال مختلف تحت تاثیر قرار داده؛ چه زنانی که احساس می‌کردند مورد ظلم و سرکوب واقع شده‌اند یا به نوعی درگیر کشمکش بوده‌اند یا شریک زندگی‌شان فرد ناجوری بوده یا عزت نفس خودشان پایین بوده است. همگی بر این باورند تماشای این فیلم، انرژی بقا را درون‌شان آزاد کرده که بسیار مفید و یاری‌رسان بوده و این احتمالا یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربیاتی است که در واکنش به یک اثر هنری کسب کرده‌ام.»

یکی از اتفاقات جالب این نشست زمانی رخ داد که یکی از حاضران در این نشست از تورمن درباره محبوب‌ترین فیلم او از نگاه سه فرزندش سوال کرد، مهلت پاسخ نیافت، چرا که پسرش روان تورمن هاوک بلافاصله از جایگاهش در بالکن سالن فریاد زد: «پالپ فیکشن».

بازیگر ۴۷ ساله امریکایی همچنین درباره نمایش جدیدش که قرار است در تئاتر برادوی روی صحنه برود توضیحاتی ارایه داد. بو ویلیمن نویسنده و خالق چهار فصل نخست سریال «خانه پوشالی» کارگردانی این نمایش جدید را به عهده دارد. به گفته تورمن، «زن پاریسی» نمایشی مدرن، خنده‌دار و هوشمندانه از واشنگتن امروز است. در ادامه، مارک ابن بازیگر، نویسنده و مجری اهل چک که در مقام مصاحبه‌کننده در این نشست حضور داشت به ابراز نظر درباره «خانه پوشالی» پرداخت و یادآور شد این سریال با واقعیت‌های واشنگتن دی سی همخوانی ندارد. تورمن هم در پاسخ به ابن توضیح داد: «اما سرگرم‌کننده است. دنیای واقعی به مراتب خونین‌تر و هولناک‌تر از آن چیزی است که سریال نمایش می‌دهد.»

در ادامه، بازیگر نامزد اسکار درباره تجربه همکاری با بعضی فیلمسازان مطرح از جمله وودی آلن حرف زد. تورمن توضیح داد که چطور پیش از همکاری با آلن، اطرافیانش به او هشدار داده بودند با کارگردانی «ترسناک» و «بدقلق» طرف خواهد بود، در حالی که تجربه تورمن عکس این بود. به عقیده او، آلن شخصیتی «کاملا صریح، گزیده‌گو و دقیق است». تورمن اضافه کرد: «فوق‌العاده تحت تاثیر شخصیت او قرار گرفتم و راحت بودم.»

در پایان این نشست، تورمن در پاسخ به این سوال که انگیزه‌اش از شرکت در جشنواره‌هایی مانند کن و کارلووی واری چیست، توضیح داد: «این جشنواره‌ها برای حمایت، تبلیغ، اشاعه و زنده نگه داشتن این گونه روایت‌های ۹۰ دقیقه‌ای و ۱۲۰ دقیقه‌ای ضروری هستند. من عاشق این فرم قصه‌گویی دراماتیک هستم و این در حالی است که ادامه دادنش نوعی چالش به شمار می‌رود و در نتیجه، هدفم حمایت از این جریان است.» ماه مه گذشته، تورمن در مقام رییس هیات داوران بخش «نوعی نگاه» در جشنواره فیلم کن حاضر شد و جمعه گذشته هم در جریان مراسم افتتاحیه جشنواره کارلووی واری با دریافت جایزه افتخاری از سوی برگزارکنندگان این رویداد سینمایی تقدیر شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج