۵۶۰۲۳۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اولین تیزر ب‌ام‌و i۸ اسپایدر را ببینید

در میان محصولات شرکت‌ ب‌ام‌و، دو مدل i۳ و i۸ طراحی کاملا سنت‌شکن و مدرنی دارند. در بین همین دو مدل هم، i۸ به دلیل طراحی کوپه و اسپرت‌تر نسبت به i۳ هاچ‌بک، جذابیت و محبوبیت بیشتری دارد. نکات جالب در مورد i۸ این است که فقط جذابیت آن به ظاهر مدرن و اسپرت ختم نمی‌شود.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: در میان محصولات شرکت‌ ب‌ام‌و، دو مدل i۳ و i۸ طراحی کاملا سنت‌شکن و مدرنی دارند. در بین همین دو مدل هم، i۸ به دلیل طراحی کوپه و اسپرت‌تر نسبت به i۳ هاچ‌بک، جذابیت و محبوبیت بیشتری دارد. نکات جالب در مورد i۸ این است که فقط جذابیت آن به ظاهر مدرن و اسپرت ختم نمی‌شود.
اولین تیزر ب‌ام‌و i8 اسپایدر را ببینید

ب‌ام‌و i۸ یک خودرو هیبریدی است؛ یعنی نیروی محرکه این خودرو توسط موتور بنزینی و الکتریکی تامین می‌شود. پیشرانه ۳ سیلندر ۱٫۵ لیتری این خودرو به همراه موتور برقی i۸ می‌تواند توان کلی ۳۵۷ اسب‌بخار تولید کند.

اگر یادتان باشد همین چند وقت پیش بود خبری از احتمال تولید نمونه اسپایدر (روباز) این خودرو هیجان‌انگیز را منتشر کردیم. با این که i۸ نمونه واقعی یک خودرو کاملا اسپرت و مدرن است اما مشخص نیست چرا ب‌ام‌و نمونه روباز آن را تا امروز معرفی نکرده است؟ با این حال، این شرکت تیزری از i۸ اسپایدر منتشر کرده که در پایان مطلب می‌توانید تماشا کنید.
اولین تیزر ب‌ام‌و i8 اسپایدر را ببینید

احتمال می‌رود که آی هشت اسپایدر در نمایشگاه خودرو فرانکفورت رونمایی شود. حتی ممکن است این خودروساز آلمانی بخواهد این خودرو را پیش از برگزاری نمایشگاه، اطلاعات آن را زودتر در اینترنت معرفی کند. گزارش‌های جدیدی از ثبت توان ۳۷۲ اسب‌بخار برای نسخه اسپایدر i۸ خبر می‌دهند. مدل استاندارد i۸ در آمریکا با قیمت ۱۴۳٫۴۰ دلار در آمریکا فروش می‌رود. نسخه اسپایدر که به عنوان مدل پریمیوم i۸ محسوب می‌شود، احتمالا قیمت بالاتری داشته باشد.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:
اولین تیزر ب‌ام‌و i8 اسپایدر را ببینید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج