جاباما
۵۶۰۳۳۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

با بازی‌های دیسکی خداحافظی کنید

در طول چند سال گذشته بازی‌های دیجیتالی با استقبال زیادی روبه‌رو شدند. برای خرید بازی‌های دیجیتالی دیگر نیازی نیست که به فروشگاه‌های مختلف بروید و دنبال بازی خاص خودتان بگردید. البته که خرید بازی‌های دیجیتالی هم فضای هارد کنسول و کامپیوتر‌تان را اشغال می‌کند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: خرید بازی‌های دیسکی برای خیلی از گیمرها لذت بخش است. چرا که می‌شود آن بازی را آرشیو کرد و کلکسیونی از آن‌ها به وجود آورد. همچنین بازی‌های دیسکی باعث می‌شوند که دیگر نیازی به دانلود حجم زیادی از اطلاعات نداشته باشید.
با بازی‌های دیسکی خداحافظی کنید
موضوعی که حداقل در کشور ما از اهمیت بالایی برخوردار است؛ اما در طول چند سال گذشته بازی‌های دیجیتالی با استقبال زیادی روبه‌رو شدند. برای خرید بازی‌های دیجیتالی دیگر نیازی نیست که به فروشگاه‌های مختلف بروید و دنبال بازی خاص خودتان بگردید. البته که خرید بازی‌های دیجیتالی هم فضای هارد کنسول و کامپیوتر‌تان را اشغال می‌کند.

با این حال فروش دیجیتالی بازی‌ها با استقبال بسیار زیادی روبه‌رو شده است. شرکت الکترونیک آرتز پیش بینی کرده که ۴۰ درصد فروش بازی‌هایش در سال ۲۰۱۷ را فروش دیجیتالی به خودش اختصاص می‌دهد. حتی سازمان تحقیقاتی IDATE DigiWorld هم اعلام کرد که تا سال ۲۰۲۱ فروش دیجیتالی بیش از ۹۱ درصد فروش یک عنوان را به خودش اختصاص می‌دهد.
حتی پیش بینی شده در آمد حاصل از فروش دیجیتالی بازی‌ها از ۴۸٫۱ میلیارد یورو در سال ۲۰۱۷ به ۷۳٫۱ نیلیارد یورو در سال ۲۰۲۱ می‌رسد. با این حساب اصلا بعید نیست که تا چند سال دیگر کلا عرضه دیسکی بازی‌ها متوقف شود.

به هر حال بسیاری از گیمرها بازی‌های دیسکی را بیشتر دوست دارند. خیلی‌ها برای آرشیو کردن و خیلی‌ها برای اینکه می‌توانند بازی‌ خودشان را بعدا بفروشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج