۵۶۰۳۵۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دانش آشتیانی به سوالات نمایندگان پاسخ داد

سخنگوی کمیسیون اموزش و تحقیقات مجلس از حضور وزیر آموزش و پرورش در جلسه این کمیسیون برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی کمیسیون اموزش و تحقیقات مجلس از حضور وزیر آموزش و پرورش در جلسه این کمیسیون برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان خبر داد.

میرحمایت میرزاده در گفت‌وگویی در توضیح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت:‌ در این جلسه سوالات آقایان حسینعلی حاجی دلیگانی ، جلال محمودزاده و سید احسن علوی مطرح شد. سوالات حاجی دلیگانی ناظر به موضوعات تخلفات بانک سرمایه، صندوق ذخیره فرهنگیان و عزل و نصب‌های صورت گرفته بود. وزیر در پاسخ به این سوال به موضوع حضور هیأت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان اشاره و تاکید کرد که تا مشخص شدن نتیجه برای تصمیم گیری مناسب باید صبر کرد.

به گفته وی، علی رغم این توضیح، حاجی دلیگانی از وزارت آموزش و پرورش خواستار پاسخ مکتوب به سوالش ظرف مدت یک هفته شد تا بعد از بررسی نظرش را در مورد اقناع یا عدم اقناع اعلام کند.

سخنگوی کمیسیون آموزش همچنین گفت:‌ آقای محمودزاده نیز سوالی درباره عدم توجه به مدارس مناطق محروم و عزل و نصب‌ها در دانشگاه فرهنگیان مطرح کرد که وزیر نیز در پاسخ گفت که ممکن است افراد به دلایل مختلفی همچون رشته تحصیلی پذیرفته نشده باشد؛ بنابراین باید این موضوع را به طور موردی مطرح کرد. در این باره نیز نماینده مهاباد اعلام نظرش در مورد اقناع یا عدم اقناع از پاسخ وزیر را به هفته آینده موکول کرد.

وی در مورد سوال علوی نماینده سنندج نیز گفت:‌ سوال آقای علوی در مورد نوسازی مدارس مسائل حق التدریس‌ها و استخدام ها بود که در پاسخ وزیر گفت که از سالهای گذشته موضوع نوسازی در جریان افتاده همه باید برای رفع مشکل تلاش کنند. نمی‌توان این مشکلات را یک شبه رفع کرد. بعد از این توضیحات نماینده سنندج از پاسخ وزیر قانع شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج