جاباما
۵۶۰۵۲۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

برادران محمودی سریال «سایه‌بان» را می‌سازند

به دنبال موفقیت فیلم‌ «چند متر مکعب عشق» در جشن سینمای ایران، برادران محمودی دو فیلم «رفتن» و « شکستن همزمان بیست استخوان» را جلوی دوربین بردند.

وب سایت آی‌سینما: به دنبال موفقیت فیلم‌ «چند متر مکعب عشق» در جشن سینمای ایران، برادران محمودی دو فیلم «رفتن» و « شکستن همزمان بیست استخوان» را جلوی دوربین بردند. در حالی که این روزها فیلم «رفتن» از شانس دیده شدن در جشنواره‌های مختلف بین المللی برخوردار شده، نوید و جمشید محمودی تصمیم گرفته‌اند سریالی با نام «سایه بان» را برای شبکه دو بسازند.
برادران محمودی سریال «سایه‌بان» را می‌سازند

با اتمام مراحل پیش تولید سریال «سایه‌بان»، برادران محمودی به‌زودی تصویربرداری این سریال را در تهران آغاز خواهند کرد. نوید محمودی در گفت‌وگو با ما یادآور شد او و جشمید محمودی به صورت مشترک مسئولیت تهیه کنندگی و کارگردانی مجموعه تلویزیونی «سایه‌بان» را بر عهده خواهند داشت.

بیش از یک سال از نگارش فیلمنامه «سایه‌بان» می‌گذرد و برادران محمودی از ابتدای امسال پیش تولید رسمی این سریال را آغاز کردند و در حال حاضر، انتخاب بازیگران و عوامل اصلی سریال را به پایان رسانده‌اند.

جمشید و نوید محمودی از بیستم تیر ماه تولید این سریال را که محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو است، آغاز می‌کنند.

در خلاصه داستان سریال «سایه‌بان» آمده است:

«سایه‌بان قصه زندگی امروز ما و شماست. دو رفیق که در منطقه‌ای کارگرنشین بزرگ شده‌اند، تا پای جان تلاش می‌کنند که چراغ خانه‌هایشان را روشن نگه دارند. ایستاده‌اند در برابر سرنوشت سرکش. عشق و ایمان، خون می‌شود در رگ‌هایشان تا از پا نیفتند و دلخوش بمانند به رحمت خدا و فرداهای بهتر اما زخمی در راه است زخمی که سنگ محکی است برای رفاقت دیرینه شان ...»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Mohammad Reza

      بی معنا ترین و بی نتیجه ترین و هندی ترین فیلمی که تاحالا دیده بودم همین فیلم بود اخه این فیلم چه نتیجه ای داشت برای کارگردان فیلم متاسفم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج