۵۶۰۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیام تبریک رئیس جمهور پاکستان به روحانی

سناتور فرحت الله بابر سخنگوي رييس جمهوري پاكستان گفت: زرداري در گفت وگوي تلفني با دكتر حسن روحاني، انتخاب وي از سوي مردم ايران را نشان دهنده اعتماد ملي به وي خواند.

خبرگزاری ایرنا: سناتور فرحت الله بابر سخنگوي رييس جمهوري پاكستان گفت: زرداري در گفت وگوي تلفني با دكتر حسن روحاني، انتخاب وي از سوي مردم ايران را نشان دهنده اعتماد ملي به وي خواند.

بابر به نقل از زرداري افزود: دكتر روحاني قادر است در زمان رياست جمهوري خود كشور ايران را به سوي صلح، پيشرفت و رفاه به پيش ببرد.

بر اساس گزارش سخنگوي زرداري، رييس جمهوري پاكستان در ادامه اين تماس ابراز اميدواري كرد؛ تحت رياست جمهوري دكتر حسن روحاني ايران همچنان به پيشرفت هاي سريع خود تداوم بخشيده و رييس جمهوري منتخب ايران در صلح و ثبات منطقه اي نقش فعال خود را ايفا كند.

زرداري با اشاره به اينكه مردم دو كشور اشتراكات تاريخي، مذهبي و برادرانه داشته و خواهند داشت، ابراز اميدواري كرد: در روزهاي آينده ارتباطات ميان دو ملت تقويت يافته و روابط بيشتري را ميان دو كشور شاهد باشيم.

وي تصريح كرد: مقامات دولتي در پاكستان با نگرش به آينده تلاش خواهند كرد تا با دولت منتخب ايران به منظور ارتقاي ارتباط دوجانبه و صميمي تر در ابعاد مختلف همكاري داشته باشند.

رييس جمهوري پاكستان در گفت وگوي تلفني خود با حسن روحاني همچنين بهترين آرزوها را به منظور سلامتي، پيشرفت و رفاه بيشتر مردم ايران خواستار شد.

دوشنبه گذشته نيز محمد نواز شريف نخست وزير پاكستان در پيامي به دكتر حسن روحاني انتخاب وي را به عنوان رييس جمهوري منتخب مردم ايران تبريك گفت و خواستار تعميق و گسترش روابط دوجانبه تهران و اسلام آباد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج