جاباما
۵۶۰۷
۴ نظر
۵۰۱۸
۴ نظر
۵۰۱۸
پ

بگومگو با ستاره پسیانی و حدیث میرامینی درباره پگاه!

جنگ و شیطنت این ۴ دختر

نمایش فیلم «ورود آقایان ممنوع» به کارگردانی رامید جوان در سینماها همزمان با اولین روزهای گرم تابستان با استقبال گرم و خوب مخاطبان و طرفداران کارهای کمدی روبرو شده است. به همین مناسبت، گفت و گویی را با دو بازیگر جوان این فیلم ترتیب دادیم که در ادامه حرف‌هایشان را می‌خوانید.

نمایش فیلم «ورود آقایان ممنوع» به کارگردانی رامید جوان در سینماها همزمان با اولین روزهای گرم تابستان با استقبال گرم و خوب مخاطبان و طرفداران کارهای کمدی روبرو شده است. به همین مناسبت، گفت و گویی را با دو بازیگر جوان این فیلم ترتیب دادیم که در ادامه حرف‌هایشان را می‌خوانید.

«ستاره پسیانی» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است که او را بیشتر با نمایش‌های موفقش در تئاتر می‌شناسیم. او فرزند «آتیلا پسیانی» است و تا کنون در نمایش‌های گوناگونی به ایفای نقش پرداخته است و دو سال گذشته موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن بیست و هشتمین جشنواره تئاتر فجر نیز شده است. از مهمترین بازی‌های او در تئاتر می‌توان به حضورش در نمایش‌های «مكاشفه در باب یك مهمانی خاموش»، «خانه» و «متولد ۱۳۶۱» و فیلم‌های «روایت‌های ناتمام»، «موج سوم»، «زن سوم» و سریال «بچه‌های من» و «کلاه قرمزی ۸۸» اشاره کرد.
جنگ و شیطنت این 4 دختر

«حدیث میرامینی» دیگر بازیگر این فیلم اولین حضور خود را در تلویزیون تجربه کرده است و توانست با سریال «دلنوازان» به عنوان چهره محبوبی شناخته شود. میرامینی تاکنون در سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی فراوانی بازی کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به سریال نوروزی سال گذشته «زن بابا» و سریال «گل‌های گرمسیری»، «گمشده» و «سراب» و فیلم سینمایی «شب حورا» و «چشمانت را ببند» اشاره کرد. همچنین، بزودی نیز سریال جدیدی از سعید سهیلی با بازی او بر روی آنتن خواهد رفت. وی در جشنواره فیلم فجر امسال کاندید دریافت جایزه بهترین بازیگر زن برای فیلم ویدئویی «قصه داود و قمری» به کارگردانی آیدا پناهنده شد.

جنگ و شیطنت این 4 دختر

چطور شد، در اين فيلم بازي کرديد؟
ستاره: من هم قبلاً با خانم حکمت و آقاي جوان همکاري داشتم و با من تماس گرفتند تا در اين نقش حضور پيدا کنم.
حدیث: من انتخاب خود آقای رامبد جوان بودم. ایشان کارهای من را دیده بودند و با من تماس گرفتند و برای بازی دعوت شدم.

سوابق حضورتان در کارهاي کمدي و موقعيت‌هاي طنز چطور بوده؟
ستاره: يکي از بهترين فيلمنامه‌هاي کمدي بود چون همه بازيگران درست انتخاب شده بودند و نوع کمدي و فيلمنامه خيلي خوب بود. و کار با آقاي جوان هم خوب بود. چون ايشان کار کمدي را خوب مي‌شناسد.

حدیث: من در سينماي کمدي بازي نکردم و فیلم هایم شامل فيلمنامه‌هايي بودند که موقعيت طنز داشتند. مثلاً در «ورود آقايان ممنوع» ما هدفمان اين نبود که مخاطب را بخندانيم. اما دوست داشتني بودن شخصيت‌ها باعث طنز آميز بودن فيلم شده بود. من معتقدم فيلمنامه‌اي که موقعيت‌هاي طنز داشته باشد و خيلي با شخصيت‌ها بازي نکند، کمدي است.

جنگ و شیطنت این 4 دختر

به نظرتان، تفاوت بين کارهاي رامبد جوان با ساير کارگردانان کمدي در چیست؟
ستاره: اينکه نمي‌خواستيم با هر چيزي مخاطب را بخندانيم. اين فيلم بر اساس موقعيت‌هاي کمدي است. ما چهار نفر خيلي جدي بازي مي‌کنيم اما قرار گرفتنمان در موقعيت‌هاي مختلف باعث ايجاد طنز مي‌شود.

حدیث: همه چيز خيلي خوب بود و تمرينات زيادي انجام مي‌داديم و به نظرم چيزي کم نداشتيم. آقاي جوان حتي دست ما را هم باز مي‌گذاشت. فکر مي‌کنم تک تک اعضاي گروه کم نگذاشتند و اگر ما ديده شديم به خاطر محبتي است که در کارها اتفاق مي‌افتد.

حضور چهار نفرتان در فيلم چگونه بود؟
ستاره: من و پگاه آهنگراني که از خيلي وقت پيش با هم دوستان خوبي هستيم. حدیث و مهرناز را از قبل نمي‌شناختم اما از اولين روزها روابطمان خوب شد و موقع تمرين و دورخواني، هماهنگ مي‌شديم و خصوصا فضاي مدرسه به هماهنگي ما کمک زيادي مي‌کرد. مثلاً ما تا به مدرسه می آمدیم، لباس های مدرسه ها را مي پوشیدیم و بعد به تمرین می پرداختیم.

حدیث: جنگي که اينها آغاز کردند نوستالژيک بود و دوران دبيرستان خودم و شيطنت‌هايم يادم افتاد. با وجود اينکه خيلي از پلان‌ها حذف شد، شخصيت‌ها ناقص نبودند. من خيلي سعي کردم کاراکتر لوس نشود.

جنگ و شیطنت این 4 دختر

پگاه آهنگرانی از سینما، ستاره پسیانی از تئاتر و حدیث میرامینی از تلویزیون؛ اما دوستي بين شما شکل گرفت و ما متوجه تفاوت‌ها نشدیم ...
حدیث: بله خوشبختانه رابطه خوبي از همان روز اول بين ما شکل گرفت. البته آشنايي ما در همين فيلم بود و چون فاصله سني کمي داشتيم بر کار تاثير مثبت گذاشت. من فکر مي‌کنم مهم‌ترين علت هماهنگي اين بود که همه ما دوره دبيرستان را گذرانده‌بوديم و با کار آشنايي داشتيم. من خودم احساس نمي‌کردم در حال «بازي» هستم و خوشبختانه تفاوت سوابق بازيگران کار، احساس نشد ممکن است دغدغه‌هاي ما تفاوت داشته باشد اما هدف همه‌مان بازيگري است.


پر رنگ‌تر بودن نقش پگاه آهنگراني برايتان مهم نبود؟
ستاره: نه. من اساساً دوست دارم نقش در فيلم تاثيرگذار و براي خودم جذاب باشد. سکانس‌ها و پلان‌ها را اندازه‌گيري نمي‌کنم. درست است که آهنگراني جهت مي‌دهد، اما چهار نفر با هم جلو مي‌روند.

حدیث: فکر مي‌کنم همه چيز به اندازه بود. اعتقاد ندارم حضور پگاه آهنگراني پر رنگ تر بود. به هر حال شخصيتش به خاطر پدرش لازم بود کمي معلوم تر باشد.


خانم پسیانی! از آن جا که شما چهره تئاتری هستید، فکر مي‌کنيد اکران «ورود آقايان ممنوع» چقدر باعث ديده شدن شما و حضورتان در سينما مي‌شود؟
ستاره: چون اين چهار دختر هستند که داستان را جلو مي‌برند. در کل فکر مي‌کنم مخاطب با فیلم ارتباط برقرار کند. چون مردم کار کمدي دوست دارند و اين هم کمدي مناسب و خوبی است. مردم این روزها به خندیدن بیشتر احتیاج دارند.


و دوست داريد کار کمدي را ادامه دهيد؟
ستاره: اينگونه که هميشه کار کمدي انجام دهم نه. ولي دوست دارم هر چند وقت يک بار در فيلم کمدي بازي کنم به شرط اينکه کار درست و کمدی سالمی باشد. مثل همين ورود آقايان ممنوع که به نظرم همه چيزش سر جايش بود و کمدي صحيحي بود. به هر حال سينماي ايران به کمدي خوب نياز دارد.

حدیث: به هر حال تجربه در همه کارها خوب است

جنگ و شیطنت این 4 دختر

خانم میرامینی احساستان از حضور در جشنواره فجر و کانديداتوري بهترین بازیگر زن برای فیلم «قصه داود و قمری» چه بود؟
حدیث: براي من خيلي هيجان انگيز بود و انگيزه‌ام را براي برداشتن گام‌هاي بعدي، افزايش داد .


جايزه گرفتن برايتان مهم است؟
حدیث: نه خيلي. همين کانديد شدن هم خيلي هيجان دارد هرچند برای من تفاوتی ندارد چه کسی جایزه ببرد زیرا همه برنده هستند.


به نظر شما مجلات طنز چقدر مي‌توانند به سليقه مردم در کارهاي کمدي جهت دهند؟
ستاره: راستش نمي‌دانم. من حتی نمي‌دانستم گل‌‌آقا هنوز وجود دارد. من خيلي مجله نمي‌خوانم.

حدیث: مردم ما کلاً کارهاي کمدي را دوست دارند و اين نياز به تبليغ ندارد! به هر حال همه به کارهاي کمدي نياز دارند. ما چه کارهاي کمدي را توليد کنيم و چه توليد نکنيم، نمي‌توانيم سليقه مردم را عوض کنيم. برخي‌ها فيلم‌هاي جشنواره‌اي مي‌بينند و برخي هم کمدي‌ها را دوست دارند. بگذريم از بخشي که قرار است کيفيت سينماي ايران را پايين ببرد.


اگر حرف خاصي براي خوانندگان «گل‌آقا» داريد بفرماييد.
ستاره: فقط اميدوارم مردم از فيلم ما خوششان بيايد. البته بازتاب آن را در جشنواره ديدم که بسيار مثبت بود. اما اميدوارم مردم هم از آن استقبال کنند.

حدیث: نه من حرف خاصی ندارم و آرزوی سلامتی و موفقیت می کنم.

منبع: سینمافا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

جنگ و شیطنت این 4 دختر

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • golnosh

      فیلم باحالیه ارزش دیدن داره

    • khorshi

      asheghe filmesham hatman bebinid

    • parmida

      kheyle film ghashange hast

    • shima

      رامبد جون توشه كه فيلم قشنگيه .ميميرم براش.تازه كارگردانيش هم عاليه!!!!!!عاشق خودشو فيلم هاشم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج