جاباما
۵۶۰۷۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پوتین: «روحانی» انسانی بسیار باتجربه‌ است

نظر پوتین درباره حسن روحانی چیست؟

رئیس‌جمهوری روسیه در خصوص مواضع آتی ایران در عرصه بین‌المللی «حسن روحانی» را انسانی بسیار باتجربه خواند و ابراز امیدواری کرد مباحثات همه‌جانبه با تهران با رئیس‌جمهوری کنونی و رئیس‌جمهوری برگزیده ایران ادامه پیدا کند.

روزنامه آرمان: رئیس‌جمهوری روسیه در خصوص مواضع آتی ایران در عرصه بین‌المللی «حسن روحانی» را انسانی بسیار باتجربه خواند و ابراز امیدواری کرد مباحثات همه‌جانبه با تهران با رئیس‌جمهوری کنونی و رئیس‌جمهوری برگزیده ایران ادامه پیدا کند.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه سه شنبه شب در کنفرانس مطبوعاتی در پایان نشست سران گروه ۸ در ایرلند شمالی اعلام کرد که مواضع ایران در عرصه بین‌المللی بستگی به رهبران کنونی این کشور و به‌خصوص شخص حسن روحانی رئیس‌جمهوری منتخب دارد و روسیه امیدوار است که مباحثات با مقامات تهران در همه زمینه‌ها همچنان ادامه یابد.

پوتین گفت: روند مباحثات آتی با مقامات تهران بستگی به رهبران کنونی ایران و از جمله رئیس‌جمهوری منتخب این کشور دارد. او انسان بسیار با تجربه‌ای است و یکی از طرف‌های مذاکره‌کننده قبلی در مباحثات پیرامون برنامه هسته‌ای ایران است. وی از طرفداران خط مشی مدرنیزه‌سازی ایران به شمار می‌رود.

البته در آینده همه چیز به اقدامات مشخص رهبران ایران در عرصه بین‌المللی بستگی خواهد داشت. وی یادآور شد که روابط مرسوم چندین صد ساله، روسیه و ایران را به یکدیگر مرتبط کرده است. رئیس‌جمهوری روسیه همچنین آمادگی خود را برای بحث و بررسی مسائل هسته‌ای ایران با محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری کنونی ایران که احتمالا در تاریخ اول دوم ماه جولای برای شرکت در نشست سران کشورهای صادرکننده گاز به مسکو سفر خواهد کرد، اعلام کرد. پوتین گفت: من امیدوارم که در آینده نزدیک بتوان همه مباحثات با رهبران ایران ادامه یابد.

من فکر می‌کنم که رئیس‌جمهوری فعلی به‌زودی برای شرکت در نشست سران گازی به مسکو سفر کند و ما مسلما در این خصوص مذاکره خواهیم داشت.پیش از این سفارت جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه اعلام کرده بود که احمدی‌نژاد به شرکت در نشست سران کشورهای صادرکننده گاز (اول دوم ماه جولای در مسکو) دعوت شده است، ولی هنوز تصمیم نهایی در مورد این سفر اتخاذ نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج