۵۶۰۸۲۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

درخواست برقی دولت از مردم

وزیر نیرو گفت: درخواست ما از مردم این است که در یک ماه آینده صنعت آب و برق را کمک کنند و مصرف را کنترل کنند، اگر پنج تا ده درصد صرفه جویی در آب و برق داشته باشیم در هیچ جای کشور دچار قطعی و نوبت بندی آب و برق نخواهیم شد.

خبرگزاری ایرنا: وزیر نیرو گفت: درخواست ما از مردم این است که در یک ماه آینده صنعت آب و برق را کمک کنند و مصرف را کنترل کنند، اگر پنج تا ده درصد صرفه جویی در آب و برق داشته باشیم در هیچ جای کشور دچار قطعی و نوبت بندی آب و برق نخواهیم شد.
حمید چیت چیان ، روز چهارشنبه پس از پایان جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران ،افزود: صنعت آب وبرق با شرایط خوب و مسلط به کار این خدمات را ارائه می دهد.
وی اظهار داشت: واقعیت این است که ما امسال با گرمای بیش از حد مواجه شدیم که باعث شد مصارف افزایش یابد.
وزیر نیرو گفت:پیش بینی شده بود، مصرف برق مشابه سال های قبل پنج درصد افزایش یابد که الان به طور متوسط هفت درصد افزایش پیدا کرده است.
وی در عین حال گفت: البته ممکن است برای مثال در نتیجه گرمای فوق العاده هوا پستی بسوزد که طی یکی دو ساعت مشکل رفع می شود چنین حوادثی همیشه وجود دارد اما قطعی به معنای کمبود تا الان پیش نیامده است و بعد از این هم پیش نمی آید.
وزیر نیرو گفت: متاسفانه در بعضی رسانه ها و شبکه های اجتماعی اطلاعات غلطی پخش می شود که این اطلاعات باعث تشویش ذهن مردم می شود.
وی اظهار کرد:ما در خوزستان هیچ گاه نوبت بندی آب و یا قطعی برق دو ساعت به دو ساعت نداشتیم اینها اطلاعات نادرستی است که باعث نگرانی و تشویش ذهن مردم می شود.
وزیر نیرو همچنین در خصوص مصوبه دولت برای مقابله با ریزگردها در خوزستان گفت:این مصوبه برای رفع مشکل کم آبی نبود مصوبه در اصل برای حل مشکل ریزگردها بود که در آن تصمیماتی راجع به آب و برق هم گرفته شد.
وی افزود:براساس این برنامه مقرر شده بود وزارت نیرو اطلاعات و اقدامات توسعه شبکه های آبیاری و زهکشی ۵۵۰ هزار هکتار را ارائه کند و وزارت جهاد کشاورزی هم موظف شده به طور وسیع کار شبکه های آبیاری را انجام دهد.

چیت چیان اضافه کرد:اجرای این برنامه نیازمند تامین منابع مالی است که سازمان برنامه و بودجه مقدمات لازم را فراهم کرده است علاوه بر این قرار بود وزارت نیرو در بخش برق هم اقداماتی انجام دهد که بخشی از کار انجام شده وبخشی هم با تامین منابع انجام خواهد شد و الحمدلله کارها در مسیر خود و مطابق برنامه زمان بندی پیش می رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به جای گدایی ازمردم ومحدود کردن استفاده از برقی که تماما پول آن از ملت دریافت می کنید.
      بفکر استفاده از تکنو لوژی ها ی جدید باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج