۵۶۱۰۰
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

کشاورز: سلامم را به احمدی نژاد برسانيد

وزير فرهنگ با حضور در بيمارستان آتيه از محمد‌علي کشاورز عيادت کرد که در اين ديدار کشاورز از وزير خواست سلام وي را به محمود احمدي‌نژاد برساند.

روزنامه ابتکار: وزير فرهنگ با حضور در بيمارستان آتيه از محمد‌علي کشاورز عيادت کرد که در اين ديدار کشاورز از وزير خواست سلام وي را به محمود احمدي‌نژاد برساند.

سيدمحمد حسيني در اين عيادت ضمن گفت وگو با پزشک معالج محمدعلي کشاورز در جريان آخرين وضعيت جسماني و روند درماني وي قرار گرفت. وي ضمن آرزوي شفاي عاجل براي کشاورز، گفت: وزارت ارشاد از طريق صندوق هنرمندان، حمايت‌هاي لازم را در خصوص درمان اين بازيگر به عمل خواهد آورد.حسيني، استاد کشاورز را هنرمندي پيشکسوت در عرصه سينما، تئاتر و تلويزيون توصيف کرد و افزود: استاد کشاورز خدمات فراواني در عرصه‌هاي هنري انجام داده است.

در ادامه اين ملاقات، حسيني درباره نقش‌آفريني مختلف محمدعلي کشاورز در عرصه بازيگري با وي به گفت وگو پرداخت.وي با بيان اينکه قرار است در روزهاي آينده در مورد اعطاي نشان هنري و دولتي به هنرمندان پيشکسوت مراسمي از سوي وزارت ارشاد و رياست جمهوري با حضور محمود احمدي‌نژاد برگزار شود، ابراز اميدواري کرد در اين مراسم استاد کشاورز نيز حضور داشته و مورد تجليل قرار گيرد.سپس محمدعلي کشاورز ضمن تشکر و قدرداني از حضور وزير ارشاد گفت: وزارت ارشاد در چند سال گذشته به حق پشتيبان و حمايتگر هنرمندان در عرصه‌هاي مختلف بوده است.

بازيگر مجموعه تلويزيوني"هزاردستان" همچنين از وزير ارشاد به خاطر حمايت‌هاي همه جانبه از هنر تئاتر، بيمه هنرمندان در تهران و شهرستان‌ها، ساخت تالارهاي بزرگ فرهنگي هنري و توجه به دغدغه‌هاي هنرمندان نيز تشکر و قدرداني کرد. کشاورز، تئاتر را هنري پايه و مادر دانست که به گفته وي اگر به آن توجه شود در عرصه سينما نيز شاهد رشد و رونق خواهيم بود.

اين هنرمند پيشکسوت همچنين از توجه دولت و وزارت ارشاد به هنرمندان تشکر و قدرداني کرد و از وزير ارشاد خواست سلام وي را به محمود احمدي نژاد رئيس جمهور برساند.پزشک معالج محمدعلي کشاورز نيز، علت بستري شدن او را مشکلات ارتوپدي در ناحيه لگن عنوان کرد. دکتر کاظميان گفت: استاد کشاورز پيشتر مورد عمل جراحي لگن قرار گرفته بود و اکنون براي ادامه درمان قبلي و نيز ارتوپدي به اين بيمارستان مراجعه کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      اقای به اصطلاح استاد ؟؟ کشاورز ! پاشو رسیدیم !..........

    • سینا

      بیخود روی این قضیه مانور نکنید بنده خدا تو بیمارستانه شاید تبش بالا بوده.اونایی که قبلا سلام رسوندن مثل افتخاری و حامد کمیلی فعلا دارن سلامشون رو پس میگیرن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم قشنگ گفتی

    • امير

      بنده خدا از وقتي فهميده كه آخراي عمرشه گفته سلامم را به احمدي نژاد برسونيد كه زودتر راحت شه

    • سینا

      بیخود روی این قضیه مانور نکنید بنده خدا تو بیمارستانه شاید تبش بالا بوده.اونایی که قبلا سلام رسوندن مثل افتخاری و حامد کمیلی فعلا دارن سلامشون رو پس میگیرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج