جاباما
۵۶۱۲۱۰
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

ولوو دیگر خودروی بنزینی نخواهد ساخت!

کمپانی سوئدی ولوو یکی از شرکت های پیش رو در زمینه به کارگیری از تکنولوژی های جدیدی همچون پیشرانه های استفاده کننده از سوخت هیدروژنی، ماشین های هیبریدی و الکتریکی بوده است و ظاهرا آنها اضافه کردن ماشین های نسل جدید به خط تولید محصولات خود را با جدیت بیشتری دنبال خواهند کرد.

مجله سخت افزار: رویکرد شرکت های بزرگ خودروسازی در سال های اخیر به سمت تولید محصولاتی کم مصرف تر و استفاده از تکنولوژی های جدیدی همچون پیشرانه های استفاده کننده از سوخت هیدروژنی، ماشین های هیبریدی و الکتریکی بوده است. شرکت های مختلف با توجه به حجم کاری و برنامه ریزی های بلند مدت خود و البته با در نظر داشتن سیاست های بین المللی برای تولید محصولاتی با مصرف پایین تر انرژی، روند استفاده از این تکنولوژی ها را تنظیم می کنند.
ولوو دیگر خودروی بنزینی نخواهد ساخت!
کمپانی سوئدی ولوو یکی از شرکت های پیش رو در زمینه به کارگیری از تکنولوژی های جدید است و ظاهرا آنها اضافه کردن ماشین های نسل جدید به خط تولید محصولات خود را با جدیت بیشتری دنبال خواهند کرد.

به گفته این شرکت، تمامی ماشین هایی که از سال 2019 توسط ولوو تولید خواهند شد از پیشرانه های الکتریکی استفاده خواهند کرد که در دو کلاس ماشین های تمام الکتریکی و ماشین های هیبریدی طبقه بندی می شوند. به این ترتیب ولوو اولین تولید کننده بزرگی خواهد بود که ماشین هایی با پیشرانه های گازی یا دیزلی را متوقف می کند.
ولوو در سال های اخیر چندین مدل هیبریدی تولید کرده است اما هنوز یک ماشین تمام الکتریکی از آنها روانه بازار نشده است با این وجود ولوو در سال 2015 اعلام کرد اولین خودروهای الکتریکی سری 40 این شرکت از سال 2019 در بازار عرضه می شوند. همچنین پیشتر نیز اعلام شده بود ولوو بین سال های 2019 تا 2021 پنج مدل خودروی الکتریکی در اختیار خریداران قرار می دهد.

ولوو اولین شرکت خودروساز اروپا نیست که به سمت تبدیل تمام خط تولید خود به ماشین های الکتریکی حرکت می کند. سال گذشته در نمایشگاه خودروی پاریس بود که ولکس واگن از ماشین الکتریکی و مفهومی I.D. رونمایی کرد و از تصمیم خود برای فروش 3 میلیون خودروی الکتریکی تا سال 2025 خبر داد. مرسدس نیز برند EQ را در همین نمایشگاه معرفی کرد و اولین کراس اوور الکتریکی آلمانی ها نیز در سال 2019 وارد بازار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این یعنی سیاست درست و سالم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج