۵۶۱۳۴۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

۲۵۰۰ مترمربع از اراضی جنگلی گالیکش سوخت

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گالیکش گفت: آتش‎سوزی در عرصه‎های جنگل‎های تراجیق شهرستان گالیکش به صورت کامل مهار شده و بر اثر آن ۲۵۰۰ مترمربع از اراضی جنگلی در آتش سوخت.

خبرگزاری تسنیم: منصور ممشلی در گفت‎وگو با خبرنگار در گالیکش درباره وضعیت آتش سوزی در اراضی جنگلی این شهرستان اظهار داشت: با تلاش نیروهای امدادی، آتش‎سوزی روز گذشته در عرصه‎های جنگل‎های تراجیق شهرستان گالیکش مهار و خاموش شد.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گالیکش افزود: در این آتش‎سوزی ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی جنگلی تراجیق در آتش سوخت.

وی تصریح کرد: علت همه آتش‎سوزی‎های حوزه شهرستان گالیکش، آتش زدن سفال گندم در اراضی کشاورزی است که وزش بادهای منطقه‎ای سبب گسترش آتش به سمت جنگل‎های اطراف می‎شود.

ممشلی یادآور شد: با توجه به فصل گرما، بارها به کشاورزان در این مورد اطلاع‎رسانی و اخطار داده شده اما متاسفانه باز هم با سهل‎انگاری این اتفاق صورت گرفته است.

امروز ۲ آتش‎سوزی در اراضی این شهرستان رخ داد

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گالیکش تاکید کرد: امروز هم در ۲ منطقه شهرستان گالیکش، تلوستان و قلی‎تپه به همین علت آتش‎سوزی شد که با حضور نیروهای منابع طبیعی و مردم آتش سریع مهار شد و هیچ خسارتی وارد نشد.

ممشلی گفت: با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی شهرستان گالیکش، موسسه خیرین سبزاندیش در شهرستان گالیکش تاسیس شده که با توجه به فعالیت‎های خوب این موسسه، مورد توجه سازمان جنگل‌ها و وزارت کشور قرار گرفت و این موسسه در حال تاسیس بنیاد خیرین طبیعت ایران در سطح کشور است.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گالیکش گفت: قرار است این موسسه با همت خیران و جذب کمک‌های خیرین کشور بتواند در حفظ محیط زیست شهرستان اقدامات خوبی انجام دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج