جاباما
۵۶۱۳۹۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

شرط مسکو برای مذاکره با واشنگتن درباره سوریه

رئیس کمیته امور بین‌المللی دوما روسیه تصریح کرد که اگر هدف واقعی آمریکا در سوریه مبارزه با داعش و گروههای تروریستی و نه دولت سوریه باشد، روسیه آماده است درباره مناطق پرواز ممنوع در سوریه با واشنگتن وارد بحث شود.

خبرگزاری فارس: «لئونید اسلاتسکی» رئیس کمیته امور بین المللی دوما روسیه روز پنجشنبه (امروز) اعلام کرد که اگر هدف واشنگتن در سوریه، مبارزه با گروه تروریستی «داعش» و نه دولت سوریه باشد، مسکو آمادگی دارد تا با آمریکا در خصوص مناطق پرواز ممنوع در سوریه بحث و گفت‌وگو کند.

خبرگزاری اسپوتنیک گزار ش کرد، روز چهارشنبه (دیروز)، «رکس تیلرسون» وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد که آمریکا و روسیه، پتانسیل همکاری در سوریه برای برقراری صلح در منطقه را دارند و اینکه واشنگتن آمادگی دارد به همراه روسیه اکتشافاتی را در زمینه ایجاد مناطق پرواز ممنوع و اعزام ناظران بر آتش‌بس سوریه صورت دهد.

اسلاتسکی به خبرنگاران گفت: در مورد پیشنهاد روز گذشته تیلرسون، پیشنهادات مشابه وزارت خارجه نیز سال گذشته مطرح شد. ما معتقدیم که آمریکا باید به مشارکت کامل و تمام عیار در عملیات ضدتروریستی در قلمرو سوریه بازگردد و سپس ما با یکدیگر می‌توانیم در زمینه رویکردهای مشهودی برای مبارزه با داعش و دیگر سازمانهای تروریستی سوریه و نه دولت سوریه همکاری کنیم».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج