۵۶۱۶۱۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ایجاد ۱۳۰ هزار شغل طی سال جاری

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در مراسمی که بمناسبت گرامیداشت روز صنعت و معدن در کرمانشاه برگزار شد، اعلام کرد: در چارچوب اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی در طی سال جاری باید ۱۳۰ هزار شغل ایجاد کنیم.

خبرگزاری ایلنا: مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در مراسمی که بمناسبت گرامیداشت روز صنعت و معدن در کرمانشاه برگزار شد، اعلام کرد: در چارچوب اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی در طی سال جاری باید ۱۳۰ هزار شغل ایجاد کنیم.

علی یزدانی ضمن گرامیداشت و تبریک روز ملی صنعت و معدن به دست اندرکاران این حوزه افزود: طی ۹ ماه گذشته از ۴۳۰ شهرک و ناحیه صنعتی کشور بازدید داشته و از نزدیک در جریان مشکلات و مسایل آنها قرار گرفته ایم و اکثر مشکلات آنها در حوزه های نظام بانکی، مالیاتی، مسایل و مشکلات حوزه بازار و سرمایه گذاری است.

مهندس یزدانی با اشاره به اجرای سیاستهای ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری و مصوبات دو.لت تدبیر و امید تشریح کرد: در سال گذشته میزان ۴۰۰۰ میلیارد ریال جریمه مشمول صنعتگران شهرکها و نواحی صنعتی کشور بود که در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقامتی ۹۰ درصد آن مشمول تخفیف و بخشودگی قرار گرفت و همچنین در ۸۰ درصد شهرکها و نواحی صنعتی کشور هیچ گونه افزایش قیمتی در بخش حق انتفاع نداشته ایم.

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به تاکید ویژه مقام معظم رهبری براهمیت صنایع کوچک و متوسط بیان کرد: درسال گذشته ۴ هزار و ۳۱ قرارداد جدید در شهرکها و نواحی صنعتی منعقد شده و طی ۲ ماهه اول سالجاری ۴۷ درصد افزایش در انعقاد قراردادهای جدید درمقایسه با سال گذشته داشته ایم و از طرفی آمار واحدهای صنعتی غیر فعال و راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور نیز از ابتدای دولت یازدهم از ۱۹درصد در پایان سال ۹۵ به ۱۴ درصد کاهش پیدا کرده و همه این موارد در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی و در چارچوب برنامه های دولت تدبیر و امید است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حمایت های سازمان متبوعش از صنایع کوچک اضافه کرد: پرداخت ۱۰۰ درصد هزینه آموزش مدیران و کارشناسان واحدهای صنعتی ، پرداخت ۵۰ درصد هزینه حضور واحدها در نمایشگاهها ، پرداخت بخشی از هزینه حضور کنسرسیوم های صادراتی در نمایشگاههای خارجی، پرداخت ۵۰ درصد هزینه های کارهای تحقیقاتی، انعقاد تفاهم نامه با ۱۷ کشور خارجی در جهت توسعه بازار ، ایجاد مراکز فروش در کشور های خارجی از جمله کشور سوئد از جمله بخشی از حمایتهای این سازمان از واحد های صنعتی کوچک و متوسط است.مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی کشور خاطر نشان ساخت: با توجه به اینکه مدت زمان بسیار کوتاهی از راه اندازی سامانه بهین یاب راه اندازی شده است ۲ هزار و ۳۷۱ واحد صنعتی در جهت رونق تولید در این سامانه ثبت نام کرده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج