۵۶۱۷۸۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

انقلاب کرانچار، مهره می‌خواهد!

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی در چهارمین دیدار تدارکاتی برابر بادران اولین شکست خود را تجربه کرد که دو نیمه‌ی متفاوت را سپری کرد.

ورزش سه: تیم فوتبال سپاهان در شرایطی در چهارمین دیدار تدارکاتی برابر بادران اولین شکست خود را تجربه کرد که دو نیمه‌ی متفاوت را سپری کرد.

روز چهارشنبه تیم فوتبال سپاهان در چهارمین دیدار تدارکاتی خود برابر بادران قرار گرفت و مقابل این تیم که جنگنده و منسجم نشان می‌داد، تن به شکست 2 بر صفر داد.

زلاتکو کرانچار سرمربی طلایی پوشان در نیمه اول با ترکیب لی اولیویرا، عزت الله پورقاز، عارف غلامی، سعید آقایی، حسن جعفری، میلاد سرلک، رسول نویدکیا، شاهین ثاقبی، جلال علی محمدی، حسن پاپی و مهرداد محمدی وارد زمین شد و توانست نمایش قابل قبولی را در نیمه اول مقابل بادران ارائه دهد و چند موقعیت مسلم گلزنی ایجاد کند که اگر مهاجمین سپاهان با دقت بیشتری ضربات نهایی خود را می زدند، می توانستند به گل هم دست یابند؛ البته شاگردان محمد ربیعی بسیار جنگنده مقابل تیم اصلی سپاهان ظاهر شدند و چند بار دروازه ی حریف سرشناس خود را تهدید کردند.

در نیمه دوم کرانچار دست به تغییر در ترکیب خود زد و از بازیکنان نیمه اول تنها حسن جعفری، عارف غلامی و جلال علی محمدی در زمین باقی ماندند و در ادامه هم جلال علی محمدی تعویض شد تا حسن جعفری کاپیتان تیم جوان سپاهان در نیمه دوم باشد.

این تغییرات باعث شد تا تیم بادران در نیمه دوم تیم برتر مسابقه باشد و در همان دقایق ابتدایی روی یک ارسال از سمت چپ خط دفاعی سپاهان به گل برسد. پس از گل، جوانان سپاهان تلاش زیادی برای رسیدن به گل داشتند ولی تیم بادران به نمایش خوب خود ادامه داد و روی یک ضدحمله هم به گل دوم رسید. بازیکنان جوان سپاهان اگرچه دو بار به دیرک دروازه گلر بادران زدند ولی زلاتکو کرانچار در پایان بازی با تمجید از عملکرد شاگردانش در نیمه اول، عنوان کرد که تیمش به سازماندهی بیشتری در نیمه دوم احتیاج داشت.
انقلاب کرانچار، مهره می‌خواهد!

طلایی پوشان تاکنون در چهار دیدار تدارکاتی برابر امیدهای باشگاه، نساجی قائمشهر، جوانان باشگاه و بادران قرار گرفته اند که دو تساوی، یک شکست و یک پیروزی به دست آورده اند.

اگرچه نتیجه دیدارهای تدارکاتی چندان اهمیتی ندارد ولی نمایش تیمی سپاهانی‌ها نشان می‌دهد که آنها برای حضور قدرتمندتر در لیگ همچنان با کمبود بازیکن در پست مهاجم، مدافع و البته هافبک بازیساز مواجه هستند؛ موضوعی که کرانچار در پایان دیدار برابر بادران نیز به آن اشاره کرد.

البته ساسان انصاری مهاجم اول سپاهان در مقابل بادران با موافقت کرانچار استراحت کرد ولی موضوعی که واضح به نظر می‌رسد این است که طلایی پوشان برای رقابت با تیم‌های مدعی لیگ هفدهم به تقویت بیشتری احتیاج خواهند داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج