۵۶۲۰۳
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

ادعای همسر بن لادن درباره جسد شوهرش

همسر رهبر سابق گروه تروریستی القاعده با مطرح ساختن مساله نابودی پیکر همسرش در حادثه انفجار بالگرد آمریکایی ادعاهای مقامات آمریکایی در باره انتقال جسد بن لادی به دریا را زیر سوال برد.

خبرگزاری تسنیم: همسر رهبر سابق گروه تروریستی القاعده با مطرح ساختن مساله نابودی پیکر همسرش در حادثه انفجار بالگرد آمریکایی ادعاهای مقامات آمریکایی در باره انتقال جسد بن لادی به دریا را زیر سوال برد.

روزنامه سعودی عکاظ نوشت: سربازان آمریکایی با دو فروند بالگرد نظامی کم صدا و رادار گریز که برای این منظور از سوی وزارت دفاع آمریکا " پنتاگون " طراحی شده بود وارد محوطه منزل مخفی اسامه بن لادن شدند وپس از درگیری مسلحانه نظامیان کماندوری ارتش آمریکا با افراد داخل منزل محل اختفای اسامه بن لادن با پیکر بی جان وی روبه رو شدند آنها به سرعت قصد انتقال جسد رهبر القاعده را به بیرون از منزل داشتند .

به نوشته این روزنامه وبه نقل از همسر بن لادن، نظامیان کماندوی ارتش آمریکا پس از مواجه با پیکر غرق در خون بن لادن قصد انتقال جسدش را با استفاده از یکی از این دو فروند بالگرد نظامی داشتند که در زمان برخواستن بالگرد از محوطه حیات منزل عقب بالگرد با دیوار بلند و حصار اطراف حیاط برخورد کرد و بالگرد مذکور در همان مکان بر زمین کوبیده و به شدت منفجر شد.

همسر بن لادن اظهارکرد: پیش از این واقعه سربازان به سرعت وارد منزل شدند بودند درهمین حین بن لادن سلاحش را برداشته و خواست از پنجره طبقه دوم ساختمان به سمت کماندوها شلیک کند، اما ناگهان گلوله ای از روبرو به سرش اصابت کرد و در دم کشته شد.

امل الصداح همسر بن لادن افزود : لحظات کوتاهی پس از بلند شدن بالگرد مخصوص حمله به ساختمان اختفای بن لادن صدای انفجاری مهیب شنیده شد و چیزی از آن باقی نماند جز اجساد تکه تکه شده وبقایای اندکی از بالگرد که سقوط کرده بود .

وی خاطرنشان کرد : خبر کشته شدن بن لادن به این شیوه مخفی ماند چون اوباما و کاخ سفید آن را مشاهده می کردند، حتی ترس و شگفتی از انفجار بالگرد در چهره آنها از طریق تصاویری که بعد از اعلام خبر مرگ همسرم منتشر شد قابل مشاهده بود، آنان جسد بن لادن را سالم می خواستند تا آن را به دنیا نشان دهند و ثابت کنند که پیروز شده اند لذا ادعا کردند که جسد را دراختیار داشته اند و بعدا آن را به دریا انداخته اند .

این اظهارات در شرایطی مطرح شده است که اخیرا " ولی الرحمن محسود " معاون رهبر طالبان پاکستان نیز در اظهاراتی اعلام کرد: علت این مسئله که آمریکا نمی تواند تصویری از جنازه بن لادن منتشر کند این است که جسد وی تکه تکه شده و هیچ چیزی از آن باقی نمانده است .

در اول ماه می ۲۰۱۱ میلادی باراک اوباما، رئیس ‌جمهوری آمریکا اعلام کرد که یک گروه کوچک از یگان فوق ویژه نیروی دریایی آمریکا طی عملیاتی اسامه بن لادن رهبر سازمان القاعده وعامل حملات یازده سپتامبر را در یک ویلا در پاکستان کشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • dalton

      امل الصداح: تخيلي شدي برو يه شوهر انتخاب كن اين يكي با اينهمه ... نتونست ازت محافظت كنه!

    • نازی

      هر جوری که کشته شده باشه مهم نیست..حقش بوده وهمین کافیه که دنیا از وجود ش پاک شد

    • Lili

      خداکنه کشته شده باشد باتصویرجسدی که نشون داده نشد(بجزیک تصویرفتوشاپی)این امکان هم میتونه باشه که اصلا زنده باشه!چون یک مهره ای بودکه مرموز آمدومرموزترناپدید شدباادعای....انداختن جسدتودریا وحالا.....انفجارجسددرهلیکوپتر.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج