۵۶۲۱۰۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سامسونگ از اینتل جلو زد

تا چند سال پیش کسی فکرش را نمی‌کرد که شرکت سامسونگ بتواند در هر زمینه‌ای فعالیت کند. حتی در حوزه‌هایی که شرکت‌هایی مثل اینتل در آن حضور دارند. براساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده از طرف سازمان Nomura Securities سامسونگ توانسته جایگاه شرکت اینتل در زمینه تولید پردازنده را به خودش اختصاص دهد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: تا چند سال پیش کسی فکرش را نمی‌کرد که شرکت سامسونگ بتواند در هر زمینه‌ای فعالیت کند. حتی در حوزه‌هایی که شرکت‌هایی مثل اینتل در آن حضور دارند. براساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده از طرف سازمان Nomura Securities سامسونگ توانسته جایگاه شرکت اینتل در زمینه تولید پردازنده را به خودش اختصاص دهد.
سامسونگ از اینتل جلو زد
اکنون این شرکت کره‌ای به عنوان بزرگ‌ترین پردازنده‌ساز دنیا شناخته می‌شود. شرکت اینتل نزدیک به یک دهه بود این جایگاه را در اختیار داشت و حالا سامسونگ آن را به دست آورده است. در این اطلاعات گفته شده که سامسونگ در سه ماهه گذشته توانسته ۱۵ میلیارد دلار نیم‌رسانا یا semiconductor تولید کند. این در حالی است که اینتل تنها ۱۴٫۱ میلیارد دلار نیم‌رسانا فروخته بود.
سامسونگ از اینتل جلو زد

شرکت سامسونگ برای گوشی‌های و محصولات مختلف پردازنده تولید می‌کند و از آن‌ها در گوشی‌های خودش قرار می‌دهد. این اقدام باعث شده که در سه سال گذشته سامسونگ درامد زیادی به دست بیاورد. حتی گفته شده درآمد این شرکت از درامد دیگر شرکت‌های فعال در حوزه ساخت پردازنده بیشتر بوده است.

این آمار باعث شد تا سامسونگ سرمایه‌گذاری روی بخش ساخت پردازنده‌های خودش را بیشتر کند. براساس اطلاعات منتشر شده این شرکت بیش از ۱۸ میلیارد دلار در این بخش سرمایه‌گذاری کرده تا بتواند جایگاه شماره ۱ خودش را حفظ کند. باید به این موضوع اشاره کنیم که این سرمایه‌گذاری سامسونگ بیش از پیش به نفع گوشی‌های این شرکت خواهد بود. آن ها می‌توانند جدیدترین تکنولوژی‌های خودشان را روی گوشی‌های سری S و دیگر محصولات‌شان قرار دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج