۵۶۲۱۹۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اطلاعات گوشی Moto G۵S Plus لو رفت

براساس اطلاعات منتشر شده توسط ایوان بلس، شرکت موتورولا تا مدتی دیگر گوشی Moto G۵S Plus را راهی بازار خواهد کرد. حتی مشخص شده که حرف S به معنی Special Edition یا نسخه ویژه است. در اطلاعات جدید گفته شده که این تلفن همراه هوشمند از بدنه‌ آلومینیومی بهره می‌برد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: براساس اطلاعات منتشر شده توسط ایوان بلس، شرکت موتورولا تا مدتی دیگر گوشی Moto G۵S Plus را راهی بازار خواهد کرد. حتی مشخص شده که حرف S به معنی Special Edition یا نسخه ویژه است. در اطلاعات جدید گفته شده که این تلفن همراه هوشمند از بدنه‌ آلومینیومی بهره می‌برد.
اطلاعات گوشی Moto G5S Plus لو رفت

در ادامه به دوربین دوتایی گوشی جدید موتورولا هم اشاره شده است. گوشی Moto G۵S Plus به دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده که یکی از آن‌ها سنسور رنگی و دیگری سنسور سیاه و سفید خواهد بود. دوربین جلوی این گوشی هم ۸ مگاپیکسلی است. ایوان بلس گفته که دوربین دوتایی این گوشی می‌تواند عکس‌های پرتره بگیرد.
شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که محصول جدید موتورولا صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی خواهد داشت که در مقایسه با مدل قبلی بزرگ‌تر است. این صفحه نمایش دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. این گوشی به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۲۵ مجهز شده و ۴ گیگابایت رم دارد. ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی هم برای این تلفن همراه هوشمند در نظر گرفته شده است.

هنوز مشخص نشده که این تلفن همراه هوشمند در چه تاریخی راهی بازار می‌شود؛ اما شرکت لنوو چند گوشی جدید از جمله Moto X۴، Moto Z۲ را هم در دست ساخت دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج