۵۶۲۳۶۳
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

پیش نمایش نسخه جدید ویندوز ۱۰ عرضه شد

مایکروسافت پیش نمایشی از نسخه تازه ویندوز ۱۰ را عرضه کرده که دارای امکانات جدید است و نسخه ای به روزشده از مرورگر اینترنتی Edge هم به آن اضافه شده است.

خبرگزاری مهر: مایکروسافت پیش نمایشی از نسخه تازه ویندوز ۱۰ را عرضه کرده که دارای امکانات جدید است و نسخه ای به روزشده از مرورگر اینترنتی Edge هم به آن اضافه شده است.
پیش نمایش نسخه جدید ویندوز 10 عرضه شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ونچربیت، این نسخه که برای رایانه های شخصی عرضه شده، ششمین به روزرسانی ویندوز ۱۰ از زمان عرضه اولیه تا به حال محسوب می شود.از میان این به روزرسانی ها سه مورد اساسی بوده اند.

در نسخه به روز شده مرورگر اینترنتی Edge علامت زدن محتوای تمامی صفحات وب و فایل های پی دی اف موجود در آنها ممکن شده است. سازگار شدن رابط کاربری Share با تم های مرورگر Edge و برخی به روزرسانی های امنیتی از جمله این به روزرسانی هاست.

ویندوز شل یا پوسته ویندوز هم به روز شده تا تصاویر و ویدئوهای باکیفیت بالا با دقت بیشتری نمایش داده شوند. دکمه های مربوط به اطلاع رسانی یا Notification هم به روزشده اند تا هم دسترسی به آنها ساده تر شود و هم باز کردن هر گروه از Notification ها در Action Center ساده تر شود.

پنل شکلک ها یا emoji panel هم به روزشده و با نوشتن عنوان هر شکلک با صفحه کلید می توان تصویر معادل آن شکلک را مشاهده کرد. به عبارت دیگر برای هر یک از شکلک ها یک عنوان یونیکد در نظر گرفته شده است. افزایش دقت صفحه کلید تایپ با ویندوز ۱۰ را هم ساده تر از گذشته کرده است.

بخش کنترل عملکرد پردازنده گرافیکی در Task Manager هم به روز شده تا جزییات بیشتری در مورد میزان مصرف حافظه پردازنده مذکور و شیوه مصرف آن نمایش داده شود. زمان عرضه نسخه نهایی این به روزرسانی ها اعلام نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      اینکه قرار بود ویندوز 10 آخرین نسخه ویندوز باشه و فقط از طریق آپدیت ایراداتش برطرف بشه و یا امکاناتی بهش اضافه بشه، امّا در هرحال حاضر هر سال دو سه بار نسخه جدیدی ازش به بازار میاد که با نصبش هر بار مجبوریم تمام برنامه ها مجدداً نصب کنیم! فقط اسمش تغییر نمیکنه! وگرنه یه بچه مدرسه ای هم تفاوت بروزرسانی با نسخه جدید را میفهمه. بروزرسانی از طریق خود سیستم عامل انجام میشه و کاری به تنظیمات، برنامه ها و داده‌های درایو ریشه ویندوز نداره، امّا نسخه جدید نیاز به نصب مجدد سیستم عامل داره و تمام مواردی که گفتم به پوشه ویندوز اولد منتقل میشه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج