۵۶۲۳۶۷
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

خسروی: ویدیو چک فوتبال ایران را به جنجال می‌کشد

کارشناس داوری گفت: ویدیو چک روح فوتبال را می‌گیرد و در لیگ ایران جنجال می‌آفریند.

ایسنا: علی خسروی، کارشناس داوری عصر شنبه در حاشیه مراسم تجلیل از داوران فوتبال کشور در جمع خبرنگاران در رابطه با داوری‌های فوتبال در ایران اظهار کرد: تکنولوژی داوری و دانش داوری رو به پیشرفت است. خدا را شکر جوانانی که استفاده شدند جانشین شایسته‌ای هستند. زمانی رندوم تحصیلات داوران دیپلم بود ولی الان فوق لیسانس است.

او افزود: هرچه جلوتر رفتیم ارزش داوران بیش‌تر شد و نمونه آن حضور در جام کنفدراسیون‌ها بود.
خسروی در رابطه با تکنولوژی‌های داوری نیز اظهار کرد: با همه‌ تکنولوژی‌ها به جز ویدیو چک موافقم. ویدیو چک روح فوتبال را می‌گیرد؛ با پرچم ویبره، تکنولوژی خط دروازه و پرچم ویبراتور موافقم. ویدیو چک در لیگ ایران جنجال می‌آفریند. گراهام پل می‌گوید فوتبال را با چالشش دوست دارد. این‌جا زمین والیبال یا تنیس روی میز نیست. باید اجازه اشتباه داده شود. علم مدیریت می‌گوید از کسی که از شما تعریف می‌کند چیزی یاد نخواهید گرفت. کسی که تمام کارهایش درست باشد پیشرفت نمی‌کند. با همین اشتباه‌هاست که هم تیم‌ها قوی می‌شوند هم داورها.

وی درباره اختلاف کی‌روش و اسدی گفت: رضا اسدی دوست من است. اختلافاتی که در فدراسیون به وجود می‌آید نباید رسانه‌یی شود زیرا کار درستی نیست. در فوتبال باید احترام باشد. اگر به رسانه‌یی کردن باشد، من خودم ۱۰۰ سوژه اختلافی دارم که می‌تواند فوتبال ایران را به هم بزند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بلی جناب خسروی همینطوره که میفرمایید،به جنجال کشیده میشه،چون در اون صورت دیگه بعضی از داوران نمیتونن برنده مسابقه رو(یا به میل خودشون)ویا(بنا به دستور رسیده از فدراسیون)خودشون تعیین کنند،و صد البته دیگه خبری از سکه های طلا و کارت به کارت های آنچنانی نخواهد بود،و این یعنی اوج جنجال به قول شما.....

    • مهدی

      "علم مدیریت می‌گوید از کسی که از شما تعریف می‌کند چیزی یاد نخواهید گرفت." این جمله هیچوقت جزو علم مدیریت نیست آقای مطالعه. اشتباهات داوری هم جزو داوریست که زحمتهای یک سال تیمو به فنا میده. ویدئو چک یرای هر جا لازم نباشه اتفاقا باید تو لیگ ایران و بازیهای عربی ما باشه تو فدراسیون مگه چه خبره که تو ی نفر 100 تا شو داری باید تو فدراسیون هم ویدئو چک گذاشت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج