۵۶۲۴۸۹
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

کرباسیان: عقب‌ماندگی ها از بی‌تجربگی است

رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی (ایمیدرو) برخی عقب ماندگی‌ها را به سبب بی‌تجربگی و اقدامات غیرکارشناسی دانست که در بعضا بر کشور تحمیل شده است.

خبرگزاری ایسنا: رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی (ایمیدرو) برخی عقب ماندگی‌ها را به سبب بی‌تجربگی و اقدامات غیرکارشناسی دانست که در بعضا بر کشور تحمیل شده است.

مهدی کرباسیان در دیدار روسا و مدیران انجمن‌ها و اتحادیه های بخش معدن و صنایع معدنی ایران از جمله تولیدکنندگان و صادرگنندگان سنگ آهن، مس، حفاران غیرنفتی، ‌ نظام مهندسی معدن، ‌ تولیدکنندگان مواد معدنی، ‌انجمن فولاد، خانه معدن و ... به سخنان امروز دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهوری اشاره کرد که به مناسبت روز صنعت و معدن عنوان شده بود و گفت: پیشنهادهایی که تشکل‌های بخش خصوصی ارایه می‌کنند راهگشای بسیاری از مشکلات این بخش ها است.

رییس هیات عامل ایمیدرو تصریح کرد: مطالبات شما از دولت را پیگیری می کنیم. وی از تعامل با دنیا در دولت تدبیر و امید سخن به میان آورد و تصریح کرد: بزرگ‌ترین اقدامی که دولت به رغم همه مشکلات و کاستی ها، انجام داد برجام بود و تعامل با دنیا سبب شد ایران بتواند به طور مستقیم به درآمدهای ارزی خود دست پیدا کند. رییس هیات عامل ایمیدرو تاکید کرد: وزیر خارجه ایران و تیم دیپلماسی توانستند به پشتوانه مردم و حمایت های مقام معظم رهبری در برابر ابرقدرت ها ایستادگی کنند و حقوق ملت ایران را بازستانند.

کرباسیان اظهار داشت:‌ انتظاراتی که از سوی بخش خصوصی وجود دارد براساس واقعیت‌ها و ظرفیت های کشور است و ایران با توجه به حضور در منطقه ای که بازار ۴۵۰ میلیون نفری دارد، ‌ از شرایط مناسبی برای رشد برخوردار است.

وی با بیان اینکه بخشی از پیشرفت کشور از مسیر معدن و زنجیره آن می گذرد، گفت: ایجاد ارزش افزوده در زنجیره معدن افزایش قابل توجه درآمدها را در پی دارد و این امر در راستای اقتصاد مقاومتی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینست حرف حساب و کتاب و قانون

    • بدون نام

      این حرف خیلی درست نیست .زیرا مدیران باتجربه در این کشور کم نیستند.
      ولی عرق ملی وبی توجهی به ملت به اوج خود رسیده آقای کرباسیان.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج